" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε την Skoda Octavia με τον τρικύλινδρο 1.000άρη TSI κινητήρα απόδοσης 116 ίππων. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο; Θα την επιλέγατε για επόμενο σας αυτοκίνητο;

Το «πάτημα» της Octavia είναι στιβαρό και παρά τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα οι όποιες αντιδράσεις στο όριο είναι «ήπιες».

Test: Skoda Octavia

Διαβάστηκε από 29423 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/1/2017

Mια Octav(i)a κάτω! Στη μουσική ορολογία, η οκτάβα είναι το διάστημα που ξεκινά με τον πρώτο φθόγγο μιας κλίμακας. Στην αυτοκινητική, η Skoda Octavia ξεκινά πλέον από τα 1.000 κ.εκ. με 116 ίππους και συνδυάζει την οικονομία με τις επιδόσεις σε ένα οικογενειακό πακέτο.

 
What is new
- Με 1.000άρη κινητήρα βενζίνης 116 ίππων
- Καίει 6,7 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 16.900 ευρώ

+ Χώροι, ποιότητα κατασκευής, άνεση ανάρτησης, επιδόσεις, κατανάλωση, τιμή
- Λιτή σχεδίαση, απουσία ζαντών αλουμινίου στη βασική έκδοση


Ο νέος 1.000άρης TSI κινητήρας της Volkswagen, βρίσκει εφαρμογή και κάτω από το καπό της Skoda Octavia διαμορφώνοντας την βασική της πλέον έκδοση, αντικαθιστώντας τον 1,2 TSI. Με αυξημένη απόδοση αναλογικά με τον κυβισμό του (116 ίπποι) η Octavia με αυτόν τον κινητήρα συνεχίζει να αποτελεί ένα από τα πληρέστερα οικογενειακά αυτοκίνητα της αγοράς, προβάλλοντας καλές επιδόσεις, οικονομία καυσίμου, μεγάλους εσωτερικούς χώρους και καλή ποιότητα κατασκευής, όλα αυτά σε ένα πολύ ελκυστικό από άποψη τιμής πακέτο. Εμφανισιακά, η Octavia 1,0 ΤSI δεν διαθέτει κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, παραμένοντας ένα λιτό και τυπικό για τα δεδομένα της φίρμας μεσαίο σεντάν αυτοκίνητο. Κύρια χαρακτηριστικά της εμφάνισης αποτελούν η μεγάλη εμπρόσθια μάσκα της εταιρείας και οι έντονες γραμμές που διατρέχουν πλευρικά το αμάξωμα και της προσδίδουν περισσότερο δυναμισμό σε σχέση με το παρελθόν.  

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Stauros

    Πολύ καλό οικογενειακό για όσους τραβάνε τη σημερον ημέρα ζορια! Ερώτηση:κυκλοφορεί με ατμοσφαιρικούθς βενζικοκινητήρες; υπάρχει προσιτή έκδοση με ανεξαρτητη πίσω ανάρτηση; Στο νέο μοντέλο που έρχεταο οσονούπω με τα διπλά φνάρια μπροστά, το α΄μαξι δομείται πάνω σε νέο πλάισιο; υπαρχει νεα ανεξαρτητη ανάρτηση στην καινουργια έκδοση; ατμοσφαιρικοί κινητήρες;

      2
  • germanotsolias

    @stauros:Δεν υπαρχουν ατμοσφαιρικοι,το πλαισιο του είναι η MQB του 2012 και πολλαπλους από 180 ιππους και πανω.

     

4 tips για χρώμα σαν καινούργιο!

Πως αποθηκεύονται τα ελαστικά;

13 + 1 βλάβες που θα σε στείλουν συνεργείο!

«Πολεμικά» Karma Revero GT με 536 άλογα

Η κίνηση στους δρόμους

Νέο teaser για το επερχόμενο Ford Puma crossover (+vid)

Dacia Duster VS Opel Astra VS SEAT Arona

Tο Suzuki Ignis facelift;

Δοκιμή: Nissan Micra 1,0 λτ. turbo με 100 PS

VW Transporter εν ονόματι του νόμου

Αποκλειστικό: Νέο Volvo V40

Η ευρωπαϊκή «εκστρατεία» της McLaren GT

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

περισσότερα »