H Οctavia είναι ένα από τα λίγα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας που «φοράνε» τρικύλινδρους κινητήρες 1,0 λίτρου. Θα περίμενε κανείς ότι ο TSI κινητήρας θα τα έβρισκε «σκούρα» στην αντιπαράθεσή του με ένα τέτοιων διαστάσεων αμάξωμα, όμως στην πράξη όχι απλά δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο, αλλά συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Οι επιδόσεις κυρίως εν κινήσει είναι πολύ πιο γρήγορες από την έκδοση με τον κινητήρα των 105 ίππων (1,2 TSI) που αντικαθιστά, αφού στην μέτρηση 60-100 χλμ./ώρα, είναι κατά 0,8 δλ. και 1,8 δλ. πιο γρήγορη με 4η και 5η ταχύτητα αντίστοιχα από την Octavia 1,2, ενώ στην μέτρηση 80-120 χλμ./ώρα, υπερτερεί κατά 2,4 δλ. με 5η και κατά 3,9 δλ. με 6η. Έτσι, με αυτό τον κινητήρα η Octavia κινείται εντυπωσιακά σβέλτα κάτι που επιτυγχάνεται τόσο από την έξυπνη κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου, όσο και του χαμηλού της βάρους (1.225 κιλά). Λειτουργικά ο κινητήρας παρουσιάζει καλή απόκριση και θετικό τράβηγμα από χαμηλά και μόνο σε υψηλές στροφές και υπό φορτίο θα εμφανίσει τον χαμηλό του κυβισμό. Η κατανάλωση από την άλλη πλευρά είναι και εκείνη εντυπωσιακή αφού σε πραγματικές συνθήκες ανέρχεται στα 6,7 λτ./100 χλμ.
Πολύ καλό οικογενειακό για όσους τραβάνε τη σημερον ημέρα ζορια! Ερώτηση:κυκλοφορεί με ατμοσφαιρικούθς βενζικοκινητήρες; υπάρχει προσιτή έκδοση με ανεξαρτητη πίσω ανάρτηση; Στο νέο μοντέλο που έρχεταο οσονούπω με τα διπλά φνάρια μπροστά, το α΄μαξι δομείται πάνω σε νέο πλάισιο; υπαρχει νεα ανεξαρτητη ανάρτηση στην καινουργια έκδοση; ατμοσφαιρικοί κινητήρες;
Πολύ καλό οικογενειακό για όσους τραβάνε τη σημερον ημέρα ζορια! Ερώτηση:κυκλοφορεί με ατμοσφαιρικούθς βενζικοκινητήρες; υπάρχει προσιτή έκδοση με ανεξαρτητη πίσω ανάρτηση; Στο νέο μοντέλο που έρχεταο οσονούπω με τα διπλά φνάρια μπροστά, το α΄μαξι δομείται πάνω σε νέο πλάισιο; υπαρχει νεα ανεξαρτητη ανάρτηση στην καινουργια έκδοση; ατμοσφαιρικοί κινητήρες;
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ θα ξαναβάλουν ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΟΛΗ Η ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ 5άρας?
@stauros:Δεν υπαρχουν ατμοσφαιρικοι,το πλαισιο του είναι η MQB του 2012 και πολλαπλους από 180 ιππους και πανω.