Κινητήρας-Επιδόσεις: Σβέλτο, όχι εκρηκτικό

Κινητήρας-Επιδόσεις: Σβέλτο, όχι εκρηκτικό

14.935 Επισκέψεις στο άρθρο (2/8/2017)

Ο 3κύλινδρος, turbo κινητήρας είναι ο ίδιος, καταγωγής Renault, 900άρης που κινεί και τις απλές εκδόσεις. Ωστόσο, με αύξηση στην πίεση υπερπλήρωσης και με τη χρήση της πιο «ελεύθερης» εξάτμισης από τα 90 έχει φτάσει στα 110 άλογα. Πιο αισθητή είναι η αύξηση της ροπής από τα 135 στα 170 Nm και μάλιστα 500 σ.α.λ. χαμηλότερα στις 2.000 σ.α.λ. Στην πράξη, εμφανίζει άμεση απόκριση και ευχάριστα ακουστικά ερεθίσματα, που σε συνδυασμό με την αναμενόμενη σπιρτάδα από το συνδυασμό αρκετών ίππων και λίγων κιλών, σε «φτιάχνουν». Το κιβώτιο είναι αποκλειστικά το 6άρι διπλού συμπλέκτη twinamic με πιο πυκνή κλιμάκωση, ωστόσο παρά τις επεμβάσεις της BRABUS, οι εναλλαγές ή τα kickdown δεν είναι αυτό που θα λέγαμε «αστραπή». Σχετικά με την κατανάλωση τώρα εμείς μπορεί να είδαμε τιμές γύρω στα 6,8 λτ./100 χλμ., αφού μας τσιγκλούσε το γκάζι συνέχεια, αλλά αν είσαι προσεκτικός εύκολα έρχονται τιμές κάτω από 6,0 λτ./100 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto