Η στρατηγική του νικητή πέρυσι ήταν μιας αλλαγής, από πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα.

Η στρατηγική του νικητή πέρυσι ήταν μιας αλλαγής, από πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα.

Η πίστα υπό το πρίσμα των ελαστικών

3.640 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2018)

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

  • Ο συνδυασμός που επιλέξαμε για τη Βραζιλία είναι ίδιος με τον περσινό. Στην πραγματικότητα βέβαια πρόκειται για γόμες ένα επίπεδο πιο μαλακές, καθότι όλα τα ελαστικά του 2018 είναι ένα επίπεδο πιο μαλακά από τα αντίστοιχα του 2017.
  • Η Βραζιλία με 4.309 μέτρα είναι η 3η μικρότερη σε μήκος πίστα του πρωταθλήματος, μετά το Μονακό και το Μεξικό. Τα ελαστικά είναι συνεχώς απασχολημένα σε συνεχείς στροφές ενώ και το κυκλοφοριακό είναι έντονο.
  • Όσον αφορά στον καιρό είναι ίσως ο πιο απρόβλεπτος αγώνας της χρονιάς: Οι αγώνες των προηγούμενων ετών μας επιφύλαξαν τις υψηλότερες θερμοκρασίες μέσα στη σεζόν αλλά και καταρρακτώδη βροχή.
  • Το πίσω δεξιά ελαστικό καταπονείται περισσότερο στην πίστα που έχει φορά αντίθετη με τους δείκτες του ρολογιού. Τα ελαστικά υπόκεινται σε συνδυασμό φορτίσεων στις γρήγορες στροφές: Αυτά τα υψηλά ενεργειακά φορτία μας οδηγούν σε μια επιλογή γομών που είναι αναλογικά σκληρή.
  • Η στρατηγική του νικητή πέρυσι ήταν μιας αλλαγής, από πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα. Είδαμε όμως και δυο αλλαγές. Η μια αλλαγή είναι πιθανότατα η στρατηγική που θα επιλέξουν και φέτος οι περισσότερες ομάδες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto