Στις δομικές C-V2X η Nissan.

Στις δομικές C-V2X η Nissan

1.383 Επισκέψεις στο άρθρο (15/1/2018)

Οι εταιρείες Continental, Ericsson, Nissan, NTT DOCOMO Inc., OKI και η Qualcomm Technologies Inc. ανακοίνωσαν σήμερα ότι θα πραγματοποιήσουν τις πρώτες τους δοκιμές οχήματος με τεχνολογία C-V2X (Cellular Vehicle –to-Everything), στην Ιαπωνία.

Σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται η Nissan, ο στόχος είναι να επικυρωθούν και να αποδειχθούν τα οφέλη του C-V2X χρησιμοποιώντας την τεχνολογία άμεσης επικοινωνίας που ορίζεται από το πρωτόκολλο 3GPP (3G Generation Partnership Project). Μάλιστα η φίρμα κάνει λόγο πως τα αποτελέσματα των δοκιμών θα συμβάλουν στην ανάπτυξη του οικοσυστήματος παρέχοντας πληροφορίες στους ενδιαφερόμενους φορείς, συμπεριλαμβανομένων των οργανώσεων που σχετίζονται με την κοινωνία της πληροφορίας και των κυβερνητικών υπηρεσιών, καθώς ο κόσμος προετοιμάζεται για το αυτοκίνητο του μέλλοντος και την εξελικτική μετάβαση του κλάδου προς τις νέες συχνότητες 5G (NR), που αποτελούν  το παγκόσμιο πρότυπο κυψελών όπως ορίζεται στο 3GPP.
 
Η τεχνολογία ραδιοκυμάτων  C-V2X είναι μια κορυφαία κυψελοειδής  τεχνολογία , επικυρωμένη σε παγκόσμια κλίμακα και αξιοποιεί πρωτόκολλα ανωτάτου επιπέδου που αναπτύσσονται από την αυτοκινητοβιομηχανία κατά τη διάρκεια πολυετών ερευνών για την υποστήριξη νέων προηγμένων δοκιμών. Οι άμεσες επικοινωνίες C-V2X παρέχουν βελτιωμένη εμβέλεια και αξιοπιστία χωρίς να στηρίζονται στην κάλυψη του κυψελοειδούς δικτύου.
Οι εργασίες προετοιμασίας βρίσκονται σε εξέλιξη, ενώ η δοκιμή αναμένεται να ξεκινήσει εντός του 2018. Στο πέδιο των δοκιμών, η Continental θα χρησιμοποιήσει το σύστημα Qualcomm C-V2X Reference Design, το οποίο διαθέτει το chipset Qualcomm 9150 C-V2X με ενσωματωμένη δυνατότητα δορυφορικής πλοήγησης GNSS (Global Navigation Satellite System), που μπορεί να  ενσωματωθεί στα συστήματα των οχημάτων της Nissan.
 
Η Nissan αναφέρει πως θα εκτελέσει την επιλογή σεναρίων  χρήσης του V2X και θα αναπτύξει σενάρια δοκιμών με βασικούς δείκτες απόδοσης (KPIs) για την επικύρωση της τεχνολογίας C-V2X. Η OKI, θα προσφέρει την τεχνογνωσία της στην υποδομή μονάδων RSU (Roadside Unit) και σε εφαρμογές επίδειξης της V2I ως βιώσιμης τεχνολογίας. Η Ericsson, θα συμμετάσχει στη συζήτηση περί χρήσης V2N, εξετάζοντας το συνδυασμό των άμεσων επικοινωνιών με τις  τεχνολογίες δικτύου LTE-A. Τέλος η NTT DOCOMO θα παρέχει εφαρμογές δικτύου και V2N LTE-A, επιδεικνύοντας τα οφέλη της συμπληρωματικής χρήσης επικοινωνιών βασισμένων στο δίκτυο για μια ποικιλία προηγμένων περιπτώσεων χρήσης της πληροφορικής με γνώμονα  την ασφάλεια στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Mercedes
test center