Ο 1,6 diesel προσφέρει ζωντανές επιδόσεις στο 500L Τrekking, χωρίς να ξεχνά και την οικονομία.
Κινητήρας-επιδόσεις
25.606 Επισκέψεις στο άρθρο (18/9/2013)
Ο πετρελαιοκινητήρας 1,6 MultiJet II με 105 ίππους και 320 Nm ροπής (στις 1.750 σ.α.λ. μόλις), διαθέτει «έξυπνο» τούρμπο, φίλτρο DPF και εξελιγμένο σύστημα ψεκασμού, το οποίο είναι ικανό για μέχρι και 8 ψεκασμούς ανά κύκλο καύσης.
Πρωτίστως τα… εύσημα κερδίζει η ροπή, που προσφέρει καλή απόκριση του κινητήρα κοντά στις… 1.000 στροφές. Μέχρι λίγο μετά τις 3.000 σ.α.λ., ο κινητήρας τραβάει δυναμικά και γεμίζει γρήγορα τις σχέσεις του 6τάχυτου κιβωτίου, που είναι ακριβές και γρήγορο στις αλλαγές του. Από εκεί και πάνω, δεν υπάρχει λόγος να πιέζεται, ενώ οι 2 τελευταίες σχέσεις του κιβωτίου είναι αραιές σε κλιμάκωση, βοηθώντας την κατανάλωση στο ταξίδι. Έτσι κι αλλιώς, αυτή ανήκει στα δυνατά σημεία του μοντέλου, εφόσον η μέση τιμή της δεν ξεπερνάει τα 4,7 λτ./100 χλμ. (CO2:117 γρ./χλμ.) χάρη και στο στάνταρ σύστημα start/stop.
Οι επιδόσεις είναι ιδιαίτερα καλές, τόσο από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ.), όσο και εν κινήσει (60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η σε 7,4/10,9 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η σε 10,9/14,6 δλ.) Η τελική ταχύτητα είναι 175 χλμ./ώρα.