Το Honda Civic διαθέτει προηγμένη έκδοση του υβριδικού συστήματος e:HEV με έναν 2λιτρο κινητήρα 2,0 και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, χωρίς κιβώτιο με γρανάζια.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Honda Civic διαθέτει προηγμένη έκδοση του υβριδικού συστήματος e:HEV με έναν 2λιτρο κινητήρα 2,0 και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, χωρίς κιβώτιο με γρανάζια.

Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα HONDA CIVIC και PEUGEOT 508

(6/12/2022)

Honda Civic e:HEV vs Peugeot 508. Ποιο καίει, ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει… Απαντήσεις για κάθε

Κινητήρας: Διπλάσια αυτονομία στο ταξίδι για το 508, καλύτερες επιδόσεις & οικονομία στην πόλη με το Civic e:HEV

Με αυτονομία πάνω από 1.300 χιλιόμετρα το Peugeot 508 αποδεικνύει γιατί το πετρέλαιο έχει σημαντικό πλεονέκτημα στους «χιλιομετροφάγους» (4,2 λτ./100 κατανάλωση στο ταξίδι). Αντιθέτως, το Honda Civic e:HEV με αυτοφορτιζόμενο σύνολο έχει υπεροχή στην κίνηση εντός πόλης με τα συνεχή σταμάτα-ξεκίνημα, συνθήκες στις οποίες έχει κατανάλωση στα 4 λίτρα. Επιπλέον, όπως θα δείτε στα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά των δύο μοντέλων, το ιαπωνικό μεσαίο κερδίζει εύκολα και στις επιμέρους επιδόσεις από στάση και για προσπέραση, κάτι λογικό μιας και είναι ισχυρότερο κατά 54 άλογα (184 vs 130 PS).
 

Χώροι: Με τρεις ενήλικους το Civic, πορτ-μπαγκάζ για το 508

Οι μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις και ο υβριδικός χαρακτήρας του Civic e:HEV (βλ. μπαταρία των ιόντων λιθίου) στερεί αρκετά λίτρα χώρου αποσκευών, και έτσι το Peugeot 508 βολεύει ευκολότερα εκείνους που έχουν πιο πολλές αποσκευές (487 λτ.). Βέβαια, στο γαλλικό sedan το τίμημα της κουπέ οροφής μειώνει αρκετά τον χώρο για το κεφάλι, ενώ σε αντίθεση με το φαρδύ πίσω κάθισμα του Civic, στο 508 θα ταλαιπωρηθούν αρκετά 3 ενήλικοι πίσω επιβάτες.


Επαρκής ο πετρελαιοκινητήρας των 130 ίππων και των 300 Nm ροπής, συνεργάζεται αρμονικά και με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο EAT8.

Επαρκής ο πετρελαιοκινητήρας των 130 ίππων και των 300 Nm ροπής, συνεργάζεται αρμονικά και με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο EAT8.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μάρκα/Μοντέλο HONDA CIVIC PEUGEOT 508
Μετρήσεις AutoΤρίτη
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα MICHELIN MICHELIN
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 7,9 10,6
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 36,6 36,9
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 4,2 6,12
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 5,4 7,9
Θόρυβος στα 100 (db) 68,1 66,8
Θόρυβος στα 120 (db) 70,7 68,5
Μάρκα/Μοντέλο HONDA CIVIC PEUGEOT 508
Μετρήσεις AutoΤρίτη
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) 4 7,9
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα)
6,2 4,2
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,7 7,2
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
645 1310
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) 1,41 1,34
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) 1,45 1,40
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) 16,5 16,2
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) 6,5 2,1
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
410 487
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
17,0 9,0
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
58,0 64,5
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
103,5 112,0
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
915 1030
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
505 485

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

PEIRAIOS LEASING
NISSAN