Οι 90 ίπποι του κινητήρα του Ignis 4X4 επαρκούν για την σβέλτη του κίνηση σε κάθε είδους δρόμο.

Κινητήρας: Ικανό με 90 ατμοσφαιρικούς ίππους

157.464 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/2/2017

Ο μοναδικός κινητήρας στην γκάμα του Ignis είναι το 1,2 λίτρων ατμοσφαιρικό μοτέρ το οποίο αποδίδει 90 ίππους και 120 Nm ροπής. Και εδώ ο κινητήρας αυτός κρίνεται επαρκής, αφού το χαμηλό βάρος του αμαξώματος (870 κιλά) και η σφιχτή κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου (ίδια κλιμάκωση αλλά πιο κοντή τελική σχέση μετάδοσης σε σχέση με το δικίνητο), εξασφαλίζουν ζωντάνια και καλές επιδόσεις, αλλά επηρεάζουν αρνητικά την κατανάλωση που σε αυτή την περίπτωση ανέρχεται στα 6,5 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Στην πράξη το 4κύλινδρο μοτέρ των 1.242 κ.εκ. είναι «ζωντανό» από χαμηλά με καλή απόκριση, παρουσιάζοντας θετικό τράβηγμα στις μεσαίες και υψηλές στροφές αφού τόσο η ροπή όσο και η ισχύς του αποδίδονται ψηλά. Αυτή η εικόνα βέβαια μεταβάλλεται ανάλογα με το φορτίο που έχει να κινήσει, αφού με πάνω από 2 «φιλοξενούμενους» ο οδηγός θα χρειαστεί να καταφεύγει συχνά στον καλό σε αίσθηση επιλογέα διατηρώντας τις στροφές του κινητήρα μέσα στο ωφέλιμο φάσμα περιστροφής του. Το μικρό ρεζερβουάρ (30 λίτρα) καθιστά συχνές τις επισκέψεις στο βενζινάδικο. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • lalakis

    Τα Suzuki, ανέκαθεν είχαν θέμα με τα άσχημα πλαστικά τους, την μεγάλη κατανάλωση και στο συγκεκριμένο όχημα, με το άσχημο, μα πολύ άσχημο σουλούπι του αυτοκινήτου...

      14
  • France

    Σκέτο bollywood το κατάντησαν, μαυρα χάλια, με εξίσου χάλια τιμές!

      13
  • Kostas

    Φοβερο αυτοκινητακι, πολυ ομορφο, με τεραστιους χώρους (το χω δει σε έκθεση) και αξιοπιστία suzuki. Οσο για το πισω μέρος, εμενα μου αρέσει πάρα πολυ 1ον ακριβώς επειδή είναι ρετρό τιμώντας το παρελθον του μοντέλου και 2ον γιατι δεν μοιάζει με κανένα αλλο. Εχει γίνει βαρετό τα αυτοκινητα μιας κατηγορίας να ναι πολύ παρόμοια σε σχεδιασμό (δειτε τα πχ πισω φωτιστικα σε opel astra, vw golf, hyundai i30, kia ceed). Tο μόνο λίγο αρνητικό η τσιμπημένη κατανάλωση και το όντως μικρό ρεζερβουάρ

      12
  • axxis

    Με αυτό το πίσω μέρος, μάλλον πρέπει να ελπίζουμε σε ένα facelift. Κρίμα.

      11
  • κωστας

    μακραν το ασχημοτερο αυτοκινητο αυτη τη στιγμη...μαζι με fiat multipla και honda hrv(το παλιο) τα ασχημοτερα ever

      4
  • ΚΕΡΑΥΝΟΣ

    γλυκο χαριτωμενο αυτοκινητακι πολης.για 4χ4 δεν θα εδινα χρηματα ισως μονο για το panda σε αυτη την κατηγορια..η αληθεα ειναι πως το πισω μερος ξυνιζει αρκετα,θυμιζει κατι απο παλια και λιγο απο vitara..οσο για τα πλαστικα κ οχι μονο η τακτικη της εταιρεια ελεγε και λεει πως αν μπορειτε να κοψετε εστω και ενα ευρω,καντε το!!!

      4