Tο Sion έχει διάσπαρτα ηλιακά πάνελ στο αμάξωμά του.

Σώθηκε η Sono Motors

2.053 Επισκέψεις στο άρθρο (22/1/2020)

Η ανάπτυξη του ηλεκτρικού Sion που χρησιμοποιεί για την φόρτισή του ηλιακά πάνελ θα συνεχιστεί αφού η μάρκα κατάφερε να αντλήσει τα απαραίτητα κεφάλαια μέσω crowdfunding.


Απόλυτα επιτυχημένη ήταν η καμπάνια χρηματοδότησης crowdfunding που διενέργησε η Sono Motors, κάτι που σημαίνει πως θα συνεχίσει την λειτουργία της. Η Sono Motors είναι μια εταιρεία που εργάζεται πάνω στην κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων που παίρνουν και αποθηκεύουν την ενέργειά τους από τον ήλιο.

Οι επικεφαλείς της φίρμας ζήτησαν την συνδρομή του κοινού για την χρηματοδότησή τους όταν οι επενδυτικές εταιρείες άρχισαν να ζητούν από την Sono να σταματήσει την ανάπτυξη του Sion εξαιτίας του μεγάλου κόστους κατασκευής που έχει. Ο CEO Laurin Hahn δήλωσε σχετικά: «Kαταλαβαίναμε συνεχώς πως έχουμε πολύ διαφορετικούς στόχους από αυτούς που έχουν οι παραδοσιακοί επενδυτές. Η γρήγορη ανάπτυξη και τα αλματώδη κέρδη είναι δύσκολο να συνδυαστούν με την κατασκευή ενός βιώσιμου concept».

Το ποσό που συγκεντρώθηκε ξεπέρασε τον στόχο των 50 εκατομμυρίων ευρώ, ωστόσο η όλη διαδικασία ήταν αναμενόμενο να βάλει σε δεύτερη μοίρα την ανάπτυξη του αυτοκινήτου. Η παραγωγή του Sion αναμενόταν να ξεκινήσει μέσα στο 2019 αλλά η εταιρεία αναφέρει πως το νέο χρονοδιάγραμμα προβλέπει πως η έναρξη της παραγωγής του θα γίνει τον Σεπτέμβριο του 2021.

Σε ότι αφορά το αυτοκίνητο να θυμίσουμε πως το Sion έχει διάσπαρτα ηλιακά πάνελ στο αμάξωμά του (καπό, πόρτες, οροφή, φτερά) που αξιοποιούν την ηλιακή ακτινοβολία προς όφελος της αυτονομίας. Μιλώντας για αυτονομία, αυτή ορίζεται στα 255 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, ενώ σύμφωνα με τις μετρήσεις των ανθρώπων της μάρκας επί γερμανικού εδάφους το Sion μπορεί να κερδίσει ένα μπόνους έως και 30 χλμ. ανά ημέρα όντας απλά παρκαρισμένο στον ήλιο. 
 
Σε ό,τι αφορά τους ηλιακούς συλλέκτες, απαρτίζονται από 330 κυψέλες και μπορούν να παράξουν έως και 1.204 Watt με 24% αποδοτικότητα, φορτίζοντας τις μπαταρίες λιθίου χωρητικότητας 35 kWh. Οι μπαταρίες με τη σειρά τους παρέχουν ενέργεια στον ηλεκτροκινητήρα ισχύος 163 ίππων με 290 Nm ροπής και μπορούν να επιταχύνουν το μοντέλο στα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 9 δλ.

Toyota
moto