Tο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας κατατέθηκε την 1η Νοεμβρίου πριν από δύο χρόνια αλλά πιστοποιήθηκε στις 2 Απριλίου του τρέχοντος έτους.

Σχέδιο επιβεβαιώνει το νέο μοτέρ της FCA

2.677 Επισκέψεις στο άρθρο (12/11/2019)

Για μεγάλο χρονικό διάστημα υπήρχαν φήμες πως η Fiat Chrysler Automobiles εργάζεται σε ένα ολοκαίνουργιο εξακύλινδρο σε σειρά turbo κινητήρα, ωστόσο τίποτα δεν είχε επιβεβαιωθεί. Όλα αυτά μέχρι σήμερα όπου ήρθε στη δημοσιότητα μία εικόνα από την πατέντα του νέου μοτέρ.

Όπως συνηθίζουν οι εταιρείες τα σχέδια αυτά χρησιμοποιήθηκαν για την κατοχύρωση της ευρεσιτεχνίας και κατατέθηκαν στις αρμόδιες υπηρεσίες. Το ίδιο λοιπόν έκαναν και οι άνθρωποι της FCA για το νέο τους μοτέρ που έχει λάβει την κωδική ονομασία GME-T6 (Global Medium Engine Turbo-6) και βρίσκεται πράγματι σε εξέλιξη, αν και ακόμα βρίσκεται σε πολύ πρώιμα στάδια ανάπτυξης.
 
Το σχέδιο παρουσιάζει έναν εξακύλινδρο κινητήρα που ενσωματώνει μία νέα τεχνική ανακυκλοφορίας καυσαερίων (EGR), η οποία χρησιμοποιείται για την μείωση των οξειδίων του αζώτου στα καυσαέρια των κινητήρων εσωτερικής καύσης και στην προκειμένη περίπτωση αφορά το επερχόμενο βενζινοκίνητο μοτέρ. Η ευρεσιτεχνία που κατατέθηκε με τον αριθμό 10.247.142 στο Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας των Η.Π.Α. από την FCA US LLC απεικονίζει έναν κινητήρα που είναι παρόμοιος με τον GME-T4 4κύλινδρο τούρμπο κινητήρα της FCA, αλλά προφανώς διαθέτει δύο ακόμα κυλίνδρους.
 
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας κατατέθηκε την 1η Νοεμβρίου πριν από δύο χρόνια αλλά πιστοποιήθηκε στις 2 Απριλίου του τρέχοντος έτους.
 
Πιστεύεται ότι ο νέος εξακύλινδρος σε σειρά turbo κινητήρας θα τροφοδοτεί διάφορα αυτοκίνητα από το χαρτοφυλάκιο της FCA τόσο για τα μοντέλα που προορίζονται για την Ευρώπη, όσο και για αυτά που θα μεταβούν στις ΗΠΑ. Παράλληλα σύμφωνα με πληροφορίες, η επερχόμενη τεχνολογία eBooster της εταιρείας, υπόσχεται να παραδώσει έως και 25% περισσότερη ισχύ και να εξαλείψει την υστέρηση του τούρμπο (turbo lag). Τέλος υπάρχουν αναφορές που υποστηρίζουν πως ο νέος κινητήρας θα είναι διαθέσιμος σε πολλές εκδόσεις ισχύος που θα κυμαίνονται μεταξύ των 360 έως και των 500+ ίππων.
 
Φυσικά αυτό που μένει να φανεί είναι εάν η επερχόμενη συγχώνευση της FCA με την PSA θα επηρεάσει την εξέλιξη του νέου κινητήρα.   

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda