Ο 1.600άρης diesel κινητήρας του 500L υπερτερεί σε επιδόσεις χάρη στην μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή του. Αμφότεροι, είναι οικονομικοί στην κατανάλωση.

Ο 1.600άρης diesel κινητήρας του 500L υπερτερεί σε επιδόσεις χάρη στην μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή του. Αμφότεροι, είναι οικονομικοί στην κατανάλωση.

Κινητήρες: Η οικονομία στο επίκεντρο

54.512 Επισκέψεις στο άρθρο (27/6/2015)

Κύριο γνώρισμα και των δύο κινητήρων είναι η οικονομική τους φύση, η οποία περιορίζει τα έξοδα κίνησης και άρα μειώνει τα οικογενειακά έξοδα. Από εκεί και πέρα, κανένα από τα δύο μοντέλα δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο από πλευράς επιδόσεων, ωστόσο χάρη στην αυξημένη ροπή κινούνται με άνεση τόσο στον αυτοκινητόδρομο, όσο και μέσα στην πόλη αφού έχουν καλό τράβηγμα από χαμηλά παρότι προτιμούν τις μεσαίες στροφές. 


Από εκεί και πέρα, και τα δύο παράγουν το χαρακτηριστικό κροταλιστό θόρυβο των diesel, ενώ, τέλος, προβάδισμα στις επιδόσεις έχει το Fiat 500L χάρη στους 10 επιπλέον ίππους και τα 105 Nm ροπής. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center