Tο Fiat 500L έχει ελάχιστα καλύτερη ποιότητα κύλισης από το Ford B-MAX, είναι λιγότερο σφιχτό, αλλά γέρνει περισσότερο.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Tο Fiat 500L έχει ελάχιστα καλύτερη ποιότητα κύλισης από το Ford B-MAX, είναι λιγότερο σφιχτό, αλλά γέρνει περισσότερο.

Οδική συμπεριφορά: Πιο οδηγοκεντρικό το B-MAX

54.503 Επισκέψεις στο άρθρο (27/6/2015)

Η παραδοσιακή προσέγγιση της Ford, όσον αφορά στο στήσιμο των αυτοκινήτων της, αποτελεί ξεχωριστό γνώρισμα και του B-MAX. Τo Ford έχει ένα πλαίσιο που δε μοιάζει να ταλαιπωρείται από την έλλειψη της μεσαίας κολόνας, είναι υπάκουο, σφιχτό και ακριβές στις στροφές. Το τιμόνι του είναι σωστά ζυγισμένο και μεταφέρει καλές πληροφορίες από το δρόμο. Στον ανοιχτό δρόμο είναι αρκετά σταθερό, ενώ δεν υποφέρει από αεροδυναμικούς θορύβους. 


Το Fiat, από την άλλη έχει ρυθμιστεί με στόχο την άνεση. Έχει ελάχιστα καλύτερη ποιότητα κύλισης από το Ford και είναι λιγότερο σφιχτό, αλλά γέρνει και πλέει αισθητά περισσότερο. Αυτό επηρεάζει και την κίνηση σε υψηλές ταχύτητες. Το τιμόνι του έχει σωστή αίσθηση.

Ακριβές, σφιχτό και με πιο χαμηλό κέντρο βάρους, το B-MAX έχει σαφώς πιο οδηγοκεντρικό προσανατολισμό από το Fiat.

Ακριβές, σφιχτό και με πιο χαμηλό κέντρο βάρους, το B-MAX έχει σαφώς πιο οδηγοκεντρικό προσανατολισμό από το Fiat.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center