3 φωτογραφίες »

Χωρίς κουστούμι και γραβάτα, αλλά με ένα μαύρο πόλο μπλουζάκι με μπλε λογότυπο Nissan LEAF, τον βάλαμε μέσα στο παγκόσμιο best seller ηλεκτρικό μοντέλο και του θέσαμε μερικά καυτά ερωτήματα.

Το «στοίχημα» του νέου Nissan LEAF

4.684 Επισκέψεις στο άρθρο (13/6/2018)

Ο επικεφαλής της Nissan στην Ελλάδα, κ. Τάκης Θεοχαράκης, ανοίγει στο Auto Τρίτη τα χαρτιά του για το «στοίχημα» του ηλεκτρικού Nissan LEAF, το οποίο πλέον είναι επίσημα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά.

Ο κ. Τάκης Θεοχαράκης όντας στο τιμόνι της NIK. I ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ ΑΕ έχει οδηγήσει την εταιρεία, που μεταξύ άλλων το 1961 έφερε πρώτη τα Nissan στην Ευρώπη, στην επιτυχία και στη διατήρηση του σημαντικού μεριδίου της στην ελληνική αγορά ακόμη και εν καιρώ κρίσης.

Η Nissan επιβεβαίωσε ότι με βάση το νέο μεσοπρόθεσμο στρατηγικό σχέδιο Nissan M.O.V.E. έως το 2022, θα προσφέρει ηλεκτροκίνητες εκδόσεις στην επόμενη γενιά των κορυφαίων της crossover.

Η Nissan επιβεβαίωσε ότι με βάση το νέο μεσοπρόθεσμο στρατηγικό σχέδιο Nissan M.O.V.E. έως το 2022, θα προσφέρει ηλεκτροκίνητες εκδόσεις στην επόμενη γενιά των κορυφαίων της crossover.


Λειτουργώντας περισσότερο ως ηγέτης και όχι ως στυγνός μάνατζερ των αριθμών γνωρίζει άριστα το παιχνίδι στην αγορά αυτοκινήτου, αλλά και το ίδιο το αυτοκίνητο όντας Μηχανόλογος-Μηχανικός και έχοντας εκπαιδευτεί στη διοίκηση μονάδων συναρμολόγησης οχημάτων και στον έλεγχο ποιότητας σε εργοστάσια της Nissan Motor Co. στην Ιαπωνία.  Όπως είναι εύκολο να καταλάβει κανείς δε θα μπορούσε να λείψει από την επίσημη πρεμιέρα του πρωτοποριακού Nissan LEAF στη Θεσσαλονίκη.

Τ νέο LEAF έχει κάθε λόγο να πρωτοστατήσει στην κατηγορία του. Με ακόμη μεγαλύτερη εμβέλεια που φτάνει τα 378 χλμ. και κορυφαίες τεχνολογίες, είναι σίγουρο πως θα προσφέρει στον υποψήφιο αγοραστή του μια εμπειρία που πραγματικά φέρνει το μέλλον στο παρόν!

Τ νέο LEAF έχει κάθε λόγο να πρωτοστατήσει στην κατηγορία του. Με ακόμη μεγαλύτερη εμβέλεια που φτάνει τα 378 χλμ. και κορυφαίες τεχνολογίες, είναι σίγουρο πως θα προσφέρει στον υποψήφιο αγοραστή του μια εμπειρία που πραγματικά φέρνει το μέλλον στο παρόν!


Χωρίς κουστούμι και γραβάτα, αλλά με ένα μαύρο πόλο μπλουζάκι με μπλε λογότυπο Nissan LEAF, τον βάλαμε μέσα στο παγκόσμιο best seller ηλεκτρικό μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας και του θέσαμε μερικά ερωτήματα για το πρωτοποριακό ηλεκτρικό μοντέλο. Και όχι μόνο…

ΑΤ: Πόσο έτοιμη είναι η ελληνική αγορά να υποδεχθεί το Nissan LEAF;
TΘ:
Έχουμε διαπιστώσει πως υπάρχει ισχυρό αγοραστικό ενδιαφέρον για το νέο Nissan LEAF, καθώς το υποψήφιο κοινό ενημερώνεται διαρκώς για τις εξελίξεις στην ηλεκτροκίνηση τόσο σε πανευρωπαϊκό, όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. 

ΑΤ: Η Nissan NIK. I ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ δεν λανσάρισε το LEAF πρώτης γενιάς στην Ελλάδα. Τι άλλαξε τώρα και μπαίνει δυναμικά σε αυτή την ιδιαίτερη αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων;
TΘ:
To πρώτης γενιάς LEAF, ήταν το αυτοκίνητο που κατέκτησε τον τίτλο του παγκόσμιου «πρωταθλητή», στις πωλήσεις της κατηγορίας των αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Το 2011, όταν και βγήκε στις αγορές, η Ελληνική αγορά αυτοκινήτου βίωνε τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης της χώρας μας. Συνεπώς, το περιβάλλον της αγοράς εκείνη την περίοδο, δεν ευνοούσε την «αφομοίωση» της κουλτούρας της ηλεκτροκίνησης, από την πλευρά του αγοραστικού κοινού. Από τότε, έχει κυλίσει αρκετό «νερό στο αυλάκι» της ηλεκτροκίνησης, με το νέο Nissan LEAF να διαθέτει όλα τα εχέγγυα για να μπει δυναμικά και στην Ελληνική αγορά. 

ΑΤ: Ποιος είναι ο τύπος αγοραστή για το νέο Nissan LEAF;
TΘ:
Το προφίλ του υποψήφιου αγοραστή του νέου Nissan LEAF, συνοψίζεται στον άνθρωπο που είναι πρωτοπόρος, υιοθετεί τις έξυπνες, καινοτόμες τεχνολογίες στην καθημερινότητά του και  είναι οπαδός της βιώσιμης κινητικότητας, τόσο αυτός όσο και η οικογένειά του. 

ΑΤ: Το Nissan LEAF είναι το best seller ηλεκτρικό όχημα σε πωλήσεις παγκοσμίως. Πιστεύετε πως μπορεί να γίνει και στην Ελλάδα και σε ποια ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα θα βασιστεί;
TΘ:
Στην Ευρώπη, το νέο LEAF διαγράφει ήδη μια εκπληκτική πορεία, καθώς οι παραγγελίες του έχουν ξεπεράσει κάθε προσδοκία. Για να αντιληφθούμε το μέγεθος της ζήτησης, οι παραγγελίες έχουν ξεπεράσει τις  35.000 στην Ευρώπη και δεν σας κρύβω πως το εργοστάσιο δυσκολεύεται πολύ να εξυπηρετήσει την ολοένα αυξανόμενη ζήτηση.

Τηρουμένων των αναλογιών και στην Ελληνική αγορά, το νέο LEAF έχει κάθε λόγο να πρωτοστατήσει στην κατηγορία του. Με ακόμη μεγαλύτερη εμβέλεια που φτάνει τα 378 χλμ. σε κύκλο NEDC και τα 270 χλμ. σε κύκλο WLTP,  βελτιωμένο δυναμικό σχεδιασμό, κορυφαίες τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού και βελτιωμένη συνδεσιμότητα, αλλά και με τις πρωτοποριακές τεχνολογίες του e-Pedal, του Pro PILOT και του  Pro PILOT park, είναι σίγουρο πως θα προσφέρει στον υποψήφιο αγοραστή του μια αξεπέραστη οδηγική εμπειρία, που δεν συγκρίνεται με κανένα συμβατικό αυτοκίνητο.  Μια εμπειρία που πραγματικά φέρνει το μέλλον στο παρόν!     
 
ΑΤ: Προς το παρόν η ελληνική πολιτεία δεν έχει δείξει πρόθεση να βοηθήσει την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Εσείς σαν ΝΙΚ. Ι ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ θα κάνετε κάτι και αν ναι θα προτιμούσατε αυτό να έχει τη μορφή κάποιου Bonus στην αγορά ή στη χρήση με τη συνεργασία με κάποιον πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας;
TΘ:
Στην Ελλάδα, η πολιτική ενίσχυσης της ηλεκτροκίνησης, στο υφιστάμενο πλαίσιο, έγκειται στην απαλλαγή από το ειδικό τέλος ταξινόμησης και τα τέλη κυκλοφορίας, γεγονός που από μόνο του, αποτελεί ένα ισχυρό κίνητρο για τον υποψήφιο αγοραστή. 

Με δεδομένο ότι, λόγω των ιδιαιτέρων συνθηκών της αγοράς μας, είναι αρκετά δύσκολο να δοθούν επιπλέον χρηματικά κίνητρα για την απόκτηση ηλεκτροκίνητων οχημάτων, η Πολιτεία θα πρέπει να εστιάσει στο κομμάτι των υποδομών φόρτισης, στην παροχή προνομίων ως προς την στάθμευση και την κυκλοφορία αυτής της κατηγορίας αυτοκινήτων, καθώς και σε κίνητρα για ένταξη των ηλεκτροκίνητων οχημάτων σε εταιρικούς στόλους. Σε κάθε περίπτωση, εμείς στη Nissan, διερευνούμε πιθανές συνέργειες που θα πλαισιώνουν την εμπειρία της ηλεκτροκίνησης με το νέο LEAF και πιστεύω πως θα είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε κάτι σχετικό, στο άμεσο μέλλον. 

ΑΤ: Η Nissan έχει συνδέσει πλέον το όνομά της και με τα crossover. Eίναι κοντά ένα ηλεκτρικό crossover;
TΘ:
Η Nissan δεν έχει απλώς συνδέσει το όνομά της με τα crossover, αλλά έχει δημιουργήσει αυτή την κατηγορία, με το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς του Qashqai, το 2007! Σήμερα, με το LEAF να ενσωματώνει στο παρόν το όραμα του Nissan Intelligent Mobility, η Nissan ήδη εργάζεται για το αύριο της αυτοκίνησης. Στο πλαίσιο αυτό, η Nissan επιβεβαίωσε ότι με βάση το νέο μεσοπρόθεσμο στρατηγικό σχέδιο Nissan M.O.V.E.  έως το 2022,  θα προσφέρει ηλεκτροκίνητες εκδόσεις στην επόμενη γενιά των κορυφαίων της crossover. Πρόκειται για μια σημαντική πρωτοβουλία,  που θα διευρύνει περαιτέρω τις επιλογές των υποψήφιων αγοραστών των μοντέλων μας. 

ΑΤ: Η Nissan δε θα επενδύσει άλλο στο diesel για την Ευρωπαϊκή αγορά. Ποια είναι η θέση σας σε αυτό;
TΘ:
Η Nissan, μαζί με άλλους κατασκευαστές και φορείς της αυτοκινητοβιομηχανίας βλέπει μια προοδευτική μείωση στο diesel, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν αναμένει το ξαφνικό τέλος του, βραχυπρόθεσμα.  Αυτή την περίοδο, διαθέτουμε τους πλέον σύγχρονους πετρελαιοκινητήρες, που έχουν ισχυρή ζήτηση  και θα συνεχίσουν να είναι διαθέσιμοι στην γκάμα των μοντέλων μας.  Η Nissan, ως κορυφαία παγκόσμια δύναμη στην αυτοκινητοβιομηχανία,  εδώ και αρκετό καιρό εργάζεται για το μέλλον της  αυτοκίνησης, με έναν μακροπρόθεσμο σχεδιασμό, διευρύνοντας τις επιλογές για τους αγοραστές με περισσότερες ηλεκτροκίνητες εκδόσεις στην γκάμα των μοντέλων της.

ΑΤ: Θα αποκτήσετε το Nissan LEAF ως προσωπικό σας αυτοκίνητο;
TΘ:
Μα φυσικά. Ένα από τα πρώτα, που έρχονται θα γίνει δικό μου και με εξυπηρετεί απίστευτα μιας και η διαδρομή σπίτι-γραφείο-σπίτι είναι περίπου στα 50 χλμ. Με 270+ χλμ. πραγματική αυτονομία δε θα χρειάζεται καν να κάνω εγκατάσταση στο σπίτι, θα χρησιμοποιώ για φόρτιση αυτή που υπάρχει στην εταιρεία.

ELASTIKA 2024
moto