• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η ηλιοροφή δεν είναι συνηθισμένη στα αυτοκίνητα, κάνει όμως το εσωτερικό τους πιο φωτεινό. Ας δούμε πως γίνεται η συντήρησή της.

Ηλιοροφή: Πως τη συντηρώ;

Διαβάστηκε από 16789 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/7/2017

Ποιός δε θέλει ηλιοροφή στο αυτοκίνητό του; Όλοι όμως φοβούνται τις φθορές της με τον καιρό. Δείτε τώρα τι πρέπει να κάνετε για να τη συντηρείτε σωστά και να είναι λειτουργική για μια ζωή.

 
Η ηλιοροφή του αυτοκινήτου είναι αναμφισβήτητα ένα αξεσουάρ που προσδίδει διαφορετική αίσθηση και στιλ. Όμως, είναι απαραίτητη η συντήρησή της, προκειμένου να μη χάσει τη στεγανότητά της, αλλά και για τη διατήρηση του μηχανισμού ανοίγματος και κλεισίματός της σε καλή κατάσταση.

Ποιες είναι όμως οι βασικές εργασίες που μπορεί να κάνει ο καθένας για να την διατηρήσει σε άψογη κατάσταση, και τι πρέπει να προσέχει ο κάτοχος αυτοκινήτου με ηλιοροφή;

1. Η πάροδος του χρόνου και η μακροχρόνια έκθεση του αυτοκινήτου στον ήλιο «ξεραίνουν» το λάστιχο, που είναι τοποθετημένο περιφερειακά της ηλιοροφής. Σε αυτή την περίπτωση, είτε βρεθούμε σε βροχή είτε κατά τη διάρκεια πλυσίματος του αυτοκινήτου, τα νερά εισέρχονται στο εσωτερικό. Φροντίζουμε ν αλείφουμε το λάστιχο με υλικό όπως σπρέι σιλικόνης, σε τακτά χρονικά διαστήματα και ιδιαιτέρως τους καλοκαιρινούς μήνες. Αν διαπιστώσουμε σχισμές στο λάστιχο της ηλιοροφής (και δεν είναι αρκετά μεγάλες), τότε μπορούμε με τη χρήση σιλικόνης να τις επιδιορθώσουμε.

2. Για να μπορούν να βρίσκουν δίοδο διαφυγής τα νερά που εισέρχονται από την ηλιοροφή, θα πρέπει τα σωληνάκια που λειτουργούν ως υδρορροή να μην είναι βουλωμένα. Συνήθως τα φύλλα από δέντρα (πιθανόν πευκοβελόνες) φράσσουν τα σωληνάκια. Πρέπει να καθαρίζουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα την περιοχή αυτή και μετά, με τη βοήθεια πιεστικού μηχανήματος αέρα, να φυσάμε τα σωληνάκια, προκειμένου να βεβαιωθούμε ότι δεν είναι βουλωμένα.

3. Η κίνηση της ηλιοροφής γίνεται πάνω σε οδηγούς-ράγες. Η συχνή χρήση και η πολυκαιρία απαιτούν να «περνάμε» τους οδηγούς αυτούς με γράσο, ώστε να μειώνουμε στο ελάχιστο τις τριβές μεταξύ των μετάλλων. Έτσι, ο μηχανισμός ανοίγματος και κλεισίματος της οροφής δε «δυσκολεύεται» από υψηλές τριβές και εξασφαλίζουμε τη μακροζωία του.

 
  • hlias_3

    Με σπρέι σιλικόνης συντηρώ και γω την ηλιοροφή αν και όχι τόσο συχνά. Νερά δεν εισέρχονται όταν είναι κλειστή !!!! Επειδή όμως αρκετές φορές με ψιλόβροχο την έχω ανοιχτή δεν έχω παρατηρήσει κάπου να στάζει. Πουθενά δηλαδή. Προφανώς στεγνώνει ή κάπου θα κρατάει υγρασία. Μετά από 9,5 χρόνια δεν έχω πρόβλημα ακόμα ...