Σπορ προσανατολισμό δίνει ο 1,4 TSI ACT 150 PS στην περίπτωση των Polo BlueGT και Audi A1, τέτοιο που να αποτελεί «προάγγελο» του GTI τόσο με τον ήχο του, όσο και με το στήσιμο ή τις επιδόσεις του. Πιο αναλυτικά, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται μόλις σε 7,8 δλ., η τελική ταχύτητα σταματάει στα 220 χλμ./ώρα ενώ η μέση κατανάλωση περιορίζεται στα 4,8 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 110 γρ./χλμ. Με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, τα νούμερα είναι ελαφρώς καλύτερα (4,7 λτ./100 χλμ. και 108 γρ. CO2/χλμ.
Στα Audi A3 και VW Golf
Στην περίπτωση των Golf και A3 ο 1,4 TSI ACT των 150 ίππων συνδυάζει την οικονομία καυσίμου με τις γρήγορες επιδόσεις, αφού το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,2 δλ., ενώ οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 112 γρ./χλμ. (113 με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη).
Στο Audi Q3
Στο Audi Q3 ο 1,4 TFSI CoD των 150 PS έχει να ανταποκριθεί σε ένα δυσκολότερο έργο, μιας και το βάρος του μοντέλου ανέρχεται στα 1.385 κιλά. Έτσι το 0-100 ανέρχεται σε 9,2 δλ. ενώ η επίσημη μέση κατανάλωση είναι 5,5 λτ./100 χλμ. Ωστόσο, στην πράξη αυτή είναι αρκετά μεγαλύτερη καθώς σε κανονικές συνθήκες κίνησης οι κύλινδροι 2 και 3 απενεργοποιούνται μόνο ύστερα από αρκετή προσοχή στο γκάζι. Οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 127 γρ./χλμ.
Στo VW Passat
Κάτω από το καπό του VW Passat ο 1,4 TSI ACT δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, ωστόσο καταφέρνει και κινεί άκρως αξιοπρεπώς τα μεγάλα οικογενειακά αμαξώματά τους. Έχει αρκετή ροπή από χαμηλά, είναι γραμμικός στο γκάζι και η μέση κατανάλωση μένει χαμηλά, συγκεκριμένα 4,9 λτ./100 χλμ.. Ωστόσο, στην πράξη είναι μεγαλύτερη (περίπου στα 8 λίτρα), νούμερο καλό όμως δεδομένου του χαρακτήρα του.
Κορυφαία παπάτζα για τα δίποδα ζωντανά: <<Το το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων του GROUP έχει άλλη ονομασία για την VW (ACT) και άλλη για την Audi (COD)>>.
Αν οι μηχανισμοί Α/Ε των κυλίνδρων είναι κατασκευασμένοι στο πνεύμα το αντλιών υγρού ψύξης (390€ +) των κινητήρων Tsiμπαει λάδι άλλα και του κιβώτιο DSG ταχυτήτων τότε θα το κλάμα θα γίνει ποτάμι.
Κορυφαία παπάτζα για τα δίποδα ζωντανά: <<Το το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων του GROUP έχει άλλη ονομασία για την VW (ACT) και άλλη για την Audi (COD)>>. Αν οι μηχανισμοί Α/Ε των κυλίνδρων είναι κατασκευασμένοι στο πνεύμα το αντλιών υγρού ψύξης (390€ +) των κινητήρων Tsiμπαει λάδι άλλα και του κιβώτιο DSG ταχυτήτων τότε θα το κλάμα θα γίνει ποτάμι.
Ξεχασατε να αναφερετε και το σύστημα απενεργοποιισης κυλινδρων της Honda το οποιο εχει εφαρμογη μεχρι νκαι σημερα Honda Legent 3.7 V6