Στην πράξη

Στην πράξη

19.461 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2015)

Στα Audi A1 και VW Polo

Σπορ προσανατολισμό δίνει ο 1,4 TSI ACT 150 PS στην περίπτωση των Polo BlueGT και Audi A1, τέτοιο που να αποτελεί «προάγγελο» του GTI τόσο με τον ήχο του, όσο και με το στήσιμο ή τις επιδόσεις του. Πιο αναλυτικά, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται μόλις σε 7,8 δλ., η τελική ταχύτητα σταματάει στα 220 χλμ./ώρα ενώ η μέση κατανάλωση περιορίζεται στα 4,8 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 110 γρ./χλμ. Με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, τα νούμερα είναι ελαφρώς καλύτερα (4,7 λτ./100 χλμ. και 108 γρ. CO2/χλμ.

Στα Audi A3 και VW Golf

Στην περίπτωση των Golf και A3 ο 1,4 TSI ACT των 150 ίππων συνδυάζει την οικονομία καυσίμου με τις γρήγορες επιδόσεις, αφού το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,2 δλ., ενώ οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 112 γρ./χλμ. (113 με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη).

Στο Audi Q3

Στο Audi Q3 ο 1,4 TFSI CoD των 150 PS έχει να ανταποκριθεί σε ένα δυσκολότερο έργο, μιας και το βάρος του μοντέλου ανέρχεται στα 1.385 κιλά. Έτσι το 0-100 ανέρχεται σε 9,2 δλ. ενώ η επίσημη μέση κατανάλωση είναι 5,5 λτ./100 χλμ. Ωστόσο, στην πράξη αυτή είναι αρκετά μεγαλύτερη καθώς σε κανονικές συνθήκες κίνησης οι κύλινδροι 2 και 3 απενεργοποιούνται μόνο ύστερα από αρκετή προσοχή στο γκάζι. Οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 127 γρ./χλμ.

Στo VW Passat

Κάτω από το καπό του VW Passat ο 1,4 TSI ACT δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, ωστόσο καταφέρνει και κινεί άκρως αξιοπρεπώς τα μεγάλα οικογενειακά αμαξώματά τους. Έχει αρκετή ροπή από χαμηλά, είναι γραμμικός στο γκάζι και η μέση κατανάλωση μένει χαμηλά, συγκεκριμένα 4,9 λτ./100 χλμ.. Ωστόσο, στην πράξη είναι μεγαλύτερη (περίπου στα 8 λίτρα), νούμερο καλό όμως δεδομένου του χαρακτήρα του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto