1. Η βαλβίδα στον κύλινδρο 2 είναι ενεργοποιημένη και ο κύλινδρος λειτουργεί κανονικά. 
2. Το τμήμα του εκκεντροφόρου που ανοίγει και κλείνει την βαλβίδα μετακινείται προς τα αριστερά, το έκκεντρο με

1. Η βαλβίδα στον κύλινδρο 2 είναι ενεργοποιημένη και ο κύλινδρος λειτουργεί κανονικά. 2. Το τμήμα του εκκεντροφόρου που ανοίγει και κλείνει την βαλβίδα μετακινείται προς τα αριστερά, το έκκεντρο μετατοπίζεται και αυτό. 3. Η βαλβίδα παραμένει ανενεργή και ανοικτή.

Πως λειτουργεί το σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων

19.463 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2015)

Το σύστημα ACT (CoD η ονομασία του στην Audi) στον 1,4 TSI του WV Group κινητήρα ενεργοποιείται μεταξύ 1.400 και 4.000 σ.α.λ. και με ροπή εξόδου μεταξύ 25 Nm και 100 Nm. Σύμφωνα με την VW αυτό το μεγάλο εύρος χαρτογράφησης καλύπτει το 70% όλων των οδηγικών καταστάσεων στον ευρωπαϊκό κύκλο οδήγησης. Αν ο οδηγός πατήσει πιο αποφασιστικά το γκάζι, οι κύλινδροι 2 και 3 αρχίζουν να λειτουργούν ξανά, χωρίς η «αλλαγή» να γίνεται ουσιαστικά αντιληπτή.
Η μηχανική διαδικασία εκτελείται μέσα σε μισή περιστροφή του εκκεντροφόρου και ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα χρειάζονται μόλις 13 - 36 χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Η συνεργασία με την ανάφλεξη και την πεταλούδα γκαζιού εξασφαλίζει ομαλή απενεργοποίηση ή ενεργοποίηση του 2ου και 3ου κυλίνδρου.
Επιπλέον, χάρη σε έναν αισθητήρα στο πεντάλ του γκαζιού και ένα έξυπνο λογισμικό, το σύστημα μπορεί να ανιχνεύσει ιδιόρρυθμο προφίλ οδήγησης – όπως κατά την οδήγηση σε στροφές ή σε γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων στην εθνική οδό. Σε τέτοιες περιπτώσεις το σύστημα ACT απενεργοποιείται.
Τέλος, ο οδηγός έχει γνώση του εάν δύο ή τέσσερις κύλινδροι είναι ενεργοί από σχετική ένδειξη στην οθόνη πολλαπλών λειτουργιών που βρίσκεται στον πίνακα οργάνων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
NISSAN