O 1,4 TSI με το σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων αποδίδει στην τελευταία εκδοχή του 150 ίππους (υπήρχε με 140 PS) οι οποίοι είναι διαθέσιμοι από τις 5.000 έως τις 6.000 σ.α.λ. Η ροπή του, από την άλλη, ανέρχεται στα 250 Nm από τις 1.500 έως τις 3.500 σ.α.λ. και πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro6. Φυσικά, η μέση κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων διαφοροποιούνται από μοντέλο σε μοντέλο όπου τοποθετείται, ωστόσο ενδεικτικό είναι ότι είναι χαμηλότερες του 1,4 TSI των 125 PS χωρίς το σύστημα ACT. Τα μοντέλα στο οποία συναντάται είναι πολλά μέσα στο Volkswagen Group, ωστόσο, η επιτυχία βρίσκεται στο γεγονός ότι τοποθετείται σε πολλές κατηγορίες. Από τα Volkswagen Polo και Audi Α1 όπου δίνει ένα σπορτίφ χαρακτήρα, έως τα Volkswagen Passat, VW Sharan ή Skoda Superb, τα οποία καταφέρνει και τα κινεί οικονομικά και με αξιοπρεπείς επιδόσεις.
Κορυφαία παπάτζα για τα δίποδα ζωντανά: <<Το το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων του GROUP έχει άλλη ονομασία για την VW (ACT) και άλλη για την Audi (COD)>>.
Αν οι μηχανισμοί Α/Ε των κυλίνδρων είναι κατασκευασμένοι στο πνεύμα το αντλιών υγρού ψύξης (390€ +) των κινητήρων Tsiμπαει λάδι άλλα και του κιβώτιο DSG ταχυτήτων τότε θα το κλάμα θα γίνει ποτάμι.
Κορυφαία παπάτζα για τα δίποδα ζωντανά: <<Το το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων του GROUP έχει άλλη ονομασία για την VW (ACT) και άλλη για την Audi (COD)>>. Αν οι μηχανισμοί Α/Ε των κυλίνδρων είναι κατασκευασμένοι στο πνεύμα το αντλιών υγρού ψύξης (390€ +) των κινητήρων Tsiμπαει λάδι άλλα και του κιβώτιο DSG ταχυτήτων τότε θα το κλάμα θα γίνει ποτάμι.
Ξεχασατε να αναφερετε και το σύστημα απενεργοποιισης κυλινδρων της Honda το οποιο εχει εφαρμογη μεχρι νκαι σημερα Honda Legent 3.7 V6