Η πρώτη επίσημη teaser εικόνα του επερχόμενου supercar T.50.

Το σχέδιο της εταιρείας.

T.50: Με ανεμιστήρα και τέρμα αεροδυναμικό

1.726 Επισκέψεις στο άρθρο (11/12/2019)

Η πρώτη επίσημη teaser εικόνα του επερχόμενου supercar T.50 που έχει χαρακτηριστεί ως ο διάδοχος της McLaren F1 είναι γεγονός, συνοδευόμενη από επίσημες πληροφορίες της εταιρείας που κατέχει ο γνωστός σχεδιαστής Gordon Murray.


Βλέποντας την εικόνα που δείχνει το πίσω μέρος, δεν υπάρχει αμφιβολία πως το highlight είναι ο ανεμιστήρας που εδρεύει στο κέντρο και αποτελεί μέρος του συστήματος διαχείρισης ροής αέρα. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά ο ανεμιστήρας 400 χιλιοστών βοηθά στη γρήγορη ροή του αέρα και σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα ενεργά αεροδυναμικά κομμάτια στην «ουρά» του Τ.50, συμβάλουν στην κατά πολύ καλύτερη συνολική αεροδυναμική απόδοση.
 
Μάλιστα η εταιρεία ανέφερε πως όταν είναι ενεργοποιημένη η λειτουργία «High-Downforce», το παραπάνω σύστημα μπορεί να αυξήσει την κάθετη δύναμη κατά 30%, ενώ στη  λειτουργία «Streamline» μειώνει την αντίσταση κατά 10% για να αυξήσει την ταχύτητα στην ευθεία.
 
Η τελική έκδοση του επερχόμενου supercar του Murray θα περιλαμβάνει έξι διαφορετικές αεροδυναμικές λειτουργίες (!), με την κορυφαία όλων να είναι η V-Max. Όταν ενεργοποιηθεί η λειτουργία V-Max, θα αντλήσει επιπλέον ισχύ από την ενσωματωμένη γεννήτρια 48 βολτ για να αυξήσει τα επίπεδα ισχύος του μοντέλου στα 700 άλογα.
 
Για τον κινητήρα και για τα υπόλοιπα στοιχεία σας έχουμε ενημερώσει και στο παρελθόν. Το Τ.50 και θα έχει ως «καρδιά» έναν V12  ατμοσφαιρικό κινητήρα 3,9 λίτρων της Cosworth που θα προσφέρει περίπου 700 ίππους και 463 Nm ροπής. Το μοτέρ θα συνδυαστεί με χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ η ισχύς θα κατανέμεται στους πίσω τροχούς.
 
Το νέο μοντέλο θα κοστίζει περισσότερο από 2 εκατομμύρια ευρώ και λέγεται πως θα είναι το ελαφρύτερο και πιο επικεντρωμένο στον οδηγό supercar που έγινε ποτέ, αποτελώντας τον πνευματικό διάδοχο της McLaren F1. Δεδομένου του μεγάλου δεσμού μεταξύ των δύο αυτοκινήτων, το T.50 μοιράζεται πολλές αρχές που αρχικά δημιουργήθηκαν στην F1. Πιο αξιοσημείωτη είναι η κλασική κεντρική θέση οδήγησης, η οποία πλαισιώνεται από καθίσματα επιβατών και από τις δύο πλευρές, και χώρο για αποσκευές. Το μήκος του θα μετριέται στα 4.380 χιλιοστά και το πλάτος του στα 1.850 χιλιοστά, διαστάσεις παρόμοιες με αυτές του Ford Focus.
 
Τα αμάξωμα του θα είναι κατασκευασμένο από ίνες άνθρακα, στοιχείο που θα κρατά το βάρος του στα 980 κιλά, αριθμός αρκετά μικρότερος από τις McLaren 720S (1.419 κιλα) και  Ferrari SF90 Stradale (1.570 κιλά).  Να σημειωθεί πως μέρος του εξοπλισμού θα είναι και τα κεραμικά φρένα.
 
Το Τ.50 θα παρουσιαστεί επίσημα τον Μάιο του 2020 με τις πρώτες παραδόσεις από τις 100 συνολικά μονάδες που θα κατασκευαστούν να έχουν οριστεί για το 2022.

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center