Για την κατασκευή του κινητήρα χρησιμοποιήθηκαν κράματα αλουμινίου, ενώ η κατασκευή της κεφαλής έγινε με χύτευση υψηλής πίεσης.

Για την κατασκευή του κινητήρα χρησιμοποιήθηκαν κράματα αλουμινίου, ενώ η κατασκευή της κεφαλής έγινε με χύτευση υψηλής πίεσης.

Νέο σύστημα MultiAir 3ης γενιάς

48.610 Επισκέψεις στο άρθρο

Πέρα από το μειωμένο βάρος λόγω χρήσης αλουμινίου, το κύριο χαρακτηριστικό του νέου κινητήρα του FCA Group είναι η εφαρμογή για πρώτη φορά της τρίτης γενιάς του συστήματος κίνησης των βαλβίδων εισαγωγής. Ο έλεγχος του βυθίσματος και της διάρκειας ανοίγματος γίνεται και πάλι με ηλεκτροϋδραυλικό τρόπο, ενώ η σημαντικότερη βελτίωση εμφανίζεται σε πλήρες φορτίο, όπου το καθυστερημένο κλείσιμο των βαλβίδων εξαγωγής εξαλείφει τα φαινόμενα προανάφλεξης, αυξάνει την αποδοτικότητα του κινητήρα, μειώνει την κατανάλωση και αυξάνει τη διάρκεια ζωής. Επιπλέον χαρακτηριστικά που βελτιώνουν την καύση είναι το αναβαθμισμένο σύστημα άμεσου ψεκασμού, που συνδυάζεται με σύστημα υπερπλήρωσης χαμηλής αδράνειας για μείωση της υστέρησης και βαλβίδα ανακούφισης (westagate) που ελέγχεται ηλεκτρονικά. Οι συγκεκριμένες αναβαθμίσεις έχουν σαν αποτέλεσμα την αυξημένη απόδοση και την άνεση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center