Συνηθισμένη λύση και στις μέρες μας: εδώ βλέπετε τη δομή ημιάκαμπτου άξονα από το Opel Astra προηγούμενης γενιάς (με έξτρα σύνδεσμο Watt), η οποία πέρασε και στο τωρινό μοντέλο χωρίς μεγάλες αλλαγές.

Ημιάκαμπτος άξονας: Η «στάνταρ» επιλογή

29.845 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/3/2017

Αποτελεί τη συχνότερη επιλογή των μηχανικών για τον πίσω άξονα σε αυτοκίνητα πόλης, μικρομεσαία και όχι μόνο. Ο λόγος που συναντάμε αυτή τη διάταξη σε πολλά μοντέλα της αγοράς είναι η κατασκευαστική απλότητα, οι μειωμένες ανάγκες χώρου και η ικανοποιητική οδική συμπεριφορά που προσφέρει. Αποτελείται από έναν εγκάρσια τοποθετημένο άξονα, ο οποίος στις άκρες του ενώνεται με δύο παράλληλους διαμήκεις βραχίονες. Πάνω σε αυτούς τους βραχίονες εδράζονται οι τροχοί. Η συγκεκριμένη διάταξη ανήκει ξεκάθαρα στην κατηγορία των μη ανεξάρτητων αρχιτεκτονικών. ΠαρΆ όλα αυτά, λόγω της ελαστικότητας του άξονα, οι μικρές ταλαντώσεις του ενός τροχού μπορεί να μην επηρεάσουν τη συμπεριφορά του απέναντι, με αποτέλεσμα πολλοί να χαρακτηρίζουν αυτή τη διάταξη ως ημιανεξάρτητη.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ