Tech: Μικρό ή μεγάλο service; Που διαφέρουν;

Tech: Μικρό ή μεγάλο service; Που διαφέρουν;

«Μια φορά το χρόνο ή κάθε τόσες χιλιάδες χιλιόμετρα». Οι κατασκευαστές ορίζουν συγκεκριμένα διαστήματα service στα οποία πρέπει να ελεγχθούν ή/και αντικατασταθούν ορισμένα μέρη. Ποια είναι όμως αυτά γιατί πρέπει να ακολουθούμε πιστά; Γιατί δεν πρέπει να παραμελούμε το service του αυτοκινήτου;

«Μια φορά το χρόνο ή κάθε τόσες χιλιάδες χιλιόμετρα»;

Δυστυχώς, ένα μεγάλο ποσοστό οδηγών (κυρίως παλαιότερων ηλικίας οχημάτων) παραμελεί το service του αυτοκινήτου του, είτε λόγω αμέλειας, είτε λόγω οικονομικών συνθηκών και έτσι οι επισκέψεις στα συνεργεία γίνονται ύστερα από βλάβες που προκαλούν ή οδηγούν σε ακινησία. Συν τοις άλλοις, συχνά ένεκα μείωσης του κόστους, προδιαγραφές ανταλλακτικών και οδηγίες του εγχειριδίου χρήσης «πάνε περίπατο».

Η σωστή συντήρηση μπορεί να παραλείπεται για εξοικονόμηση χρημάτων, το αποτέλεσμα όμως τις περισσότερες φορές είναι η μακροπρόθεσμη αύξηση των δαπανών λόγω βλαβών που προκύπτουν από εργασίες που δεν έγιναν την κατάλληλη στιγμή. Έχετε ακούσει περιπτώσεις όπου η μη αντικατάσταση του ιμάντα χρονισμού με ενδεικτικό κόστος τα 300 ευρώ, προκάλεσε σοβαρή ζημιά στον κινητήρα με το κόστος πολλές φορές να καθιστά την επισκευή μη συμφέρουσα; Υπάρχει βέβαια και η ακόμα χειρότερη περίπτωση όπου παραλείπονται εργασίες που σχετίζονται με την ασφάλεια, όπως η συντήρηση του συστήματος πέδησης ή η αντικατάσταση των ελαστικών.

Σε αυτό το τεχνικό κείμενο θα αναλύσουμε τις απαραίτητες εργασίες που θα πρέπει να γίνονται ώστε να ταξιδεύετε με ένα ασφαλές και αξιόπιστο αυτοκίνητο. Ασφαλώς, ο τελευταίος λόγος ανήκει στο εγχειρίδιο χρήσης και στους μηχανικούς των εξουσιοδοτημένων συνεργείων που αναλαμβάνουν τη συντήρηση του οχήματός σας.
Toyota
moto