Τεχνικό θέμα: Που διαφέρουν ευθυγράμμιση & ζυγοστάθμιση;

Τεχνικό θέμα: Που διαφέρουν ευθυγράμμιση & ζυγοστάθμιση;

116.516 Επισκέψεις στο άρθρο

- Ευθυγράμμιση κάνεις στους τροχούς, ζυγοστάθμιση στα ζαντολάστιχα!
- Eυθυγράμμιση: Αν φεύγει το αμάξι προς μια κατεύθυνση & αν σου τρώει μονόμπατα το πέλμα στα λάστιχα
- Τρέμουλο στο τιμόνι; Θες ζυγοστάθμιση
- Λόγω των.. δρόμων μας, λένε ότι, κάθε χρόνο καλό είναι να τα κάνουμε

Ευθυγράμμιση στους τροχούς, ζυγοστάθμιση στα ζαντολάστιχα!

Πέρα από την καλή κατάσταση των ελαστικών, των αμορτισέρ και του συστήματος πέδησης, προκειμένου να επιτευχθεί η όσο το δυνατόν καλύτερη δυναμική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου, πρέπει να γίνεται συχνά η διαδικασία ευθυγράμμισης και ζυγοστάθμισης. Σίγουρα είναι δύο έννοιες που τις έχετε ακούσει στο παρελθόν, αν και πολλοί δε μπορούν να ξεχωρίσουν τη μία από την άλλη. Τι είναι, λοιπόν, ευθυγράμμιση και τι ζυγοστάθμιση; Γιατί είναι τόσο σημαντικές; Πώς γίνεται ο έλεγχος και κάθε πότε πρέπει να επισκεφτούμε το συνεργείο για να γίνουν αυτές οι διαδικασίες; Σε αυτό το κείμενο θα δώσουμε απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, θα αναλύσουμε τη σημασία της ευθυγράμμισης και της ζυγοστάθμισης, ενώ ταυτόχρονα θα μάθετε τα πάντα για τις περίφημες γωνίες μεταξύ τροχών, του αμαξώματος και του κατακόρυφου άξονα, όπως η κάμπερ, η κάστερ, η σύγκλιση και η απόκλιση.  
Σελίδα 2Ο λόγος στη γεωμετρία: Γωνίες Κάμπερ & Κάστερ
Σελίδα 3Ευθυγράμμιση: Τι είναι και πώς γίνεται;
Σελίδα 4Ζυγοστάθμιση: Τι είναι και πώς γίνεται;
Σελίδα 5Χρήσιμες συμβουλές! - Ξέρετε ότι
Toyota
test center