• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Υδρογόνο: Ένα «καύσιμο» για το μέλλον; Δείτε πως λειτουργεί και πείτε μας τη γνώμη σας.

Πως το υδρογόνο δείχνει το μέλλον;

Διαβάστηκε από 18890 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/4/2018

Γνωρίζετε ότι υπάρχει κι άλλος τρόπος ηλεκτροκίνησης, πέρα από τις μπαταρίες που ήδη γνωρίζουμε; Διαβάστε τι είναι το υδρογόνο, πως λειτουργεί ένα αυτοκίνητο που τροφοδοτείται με αυτό το «καύσιμο», και τι πρόκειται να δούμε στο μέλλον.

 
Χωρίς ενέργεια ένα αυτοκίνητο θα ήταν αδύνατο να κινηθεί, αυτό το γνωρίζουν οι πάντες. Σήμερα, η πλειονότητα των αυτοκινήτων εξοπλίζεται με κινητήρες οι οποίοι τροφοδοτούνται από βενζίνη ή πετρέλαιο, ενώ δειλά-δειλά η ηλεκτροκίνηση κερδίζει όλο και μεγαλύτερο έδαφος στον χώρο του αυτοκινήτου.  Παρ` όλα αυτά, τα ερευνητικά τμήματα των αυτοκινητοβιομηχανιών αναζητούν συνεχώς νέους τρόπους τροφοδοσίας, ώστε να αυξηθεί η αποδοτικότητα, να μειωθεί το κόστος και ταυτόχρονα να συμβαδίζουν με τις συνεχώς αυξανόμενες περιβαλλοντικές απαιτήσεις. 
 
Η διαδικασία παραγωγής μηχανικού έργου σε κινητήρες εσωτερικής καύσης που λειτουργούν με βενζίνη, πετρέλαιο, ή υγραέριο είναι λίγο πολύ γνωστή. Έτσι, στο συγκεκριμένο κείμενου θα ασχοληθούμε με το υδρογόνο, μία εναλλακτική πηγή ενέργειας που έχει απασχολήσει αρκετά τον κόσμο της αυτοκίνησης. Τι είναι, όμως, το υδρογόνο; Υπάρχουν σήμερα αυτοκίνητα παραγωγής που κινούνται αποκλειστικά με αυτό το χημικό στοιχείο; Ας δούμε πως λειτουργεί ένα όχημα που κινείται με υδρογόνο και τι πρόκειται να δούμε στο μέλλον!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΑΦΙΕΡΩΜΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

  • Γιώργος

    Ενδιαφέρον το άρθρο, αλλά δε με βοήθησε σε κάποια απορία που έχω εδώ κ πολύ καιρό: Για ποιό λόγο οι κατασκευαστές τείνουν να προτιμήσουν κυψέλες καυσίμου αντί για κινητήρες εσωτερικής καύσεως, δεδομένου μάλιστα ότι οι τελευταίοι έχουν ήδη εξελιχθεί τρομερά στα βασικά τους (κ όχι μόνο) σημεία, όπως κατανάλωση, αξιοπιστία, μέγεθος/βάρος, θόρυβος, ενώ έχουν κι άλλα περιθώρια εξέλιξης; Γιατί ξοδεύουν κονδύλια για την εξέλιξη των κυψελών καυσίμου, ενώ οι κινητήρες εσωτερικής καύσεως υπάρχουν κ είναι ήδη εξελιγμένοι; Η μετατροπή τους για χρήση υδρογόνου είναι πολύ εύκολη κ πολύ φθηνή, ειδικά σε επίπεδο μαζικής παραγωγής. Επίσης, το σύνολο κυψέλες καυσίμου + μπαταρίες + ηλεκτροκινητήρες έχει μεγαλύτερο όγκο/βάρος/κόστος από έναν αντίστοιχης ισχύος κινητήρα εσωτερικής καύσεως, ο οποίος επιπλέον έχει πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από κυψέλες καυσίμου/μπαταρίες. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποιες πληροφορίες παραθέσετε ή ακόμα κ παραπομπές σε σχετικές πληροφορίες.

      2

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα