Τα περισσότερα οχήματα υδρογόνου εξοπλίζονται με κυψέλες καυσίμου, αλλά η BMW έχει παρουσιάσει κινητήρα εσωτερικής καύσης που αντί για βενζίνη χρησιμοποιεί το υδρογόνο.

Τα περισσότερα οχήματα υδρογόνου εξοπλίζονται με κυψέλες καυσίμου, αλλά η BMW έχει παρουσιάσει κινητήρα εσωτερικής καύσης που αντί για βενζίνη χρησιμοποιεί το υδρογόνο.

Τι συμβαίνει με τις μετατροπές;

49.479 Επισκέψεις στο άρθρο

Τα τελευταία χρόνια έχουν εμφανιστεί μέθοδοι μετατροπής του συμβατικού κινητήρα εσωτερικής καύσης των αυτοκινήτων. Εταιρείες επεμβαίνουν στο σύστημα ανάφλεξης και τροφοδοσίας, με αποτέλεσμα να μεταμορφώνουν τον βενζινοκινητήρα σε κινητήρα υδρογόνου, ενώ υπόσχονται αυξημένες επιδόσεις, μειωμένη κατανάλωση και μηδενικούς ρύπους. Είναι αποδοτική η μετατροπή του αυτοκινήτου σε υβριδικό; Την απάντηση σχετικά με τα κιτ υδρογονοκίνησης έχει δώσει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο η Γενική Γραμματία Καταναλωτή, η οποία ισχυρίζεται πως τα εν λόγω συστήματα «υδρογονοκίνησης» δεν εμπίπτουν σε κάποιο Ευρωπαϊκό ή διεθνή κανονισμό, ενώ ξεκαθάρισε ότι η τοποθέτησή τους σε οχήματα δεν επιτρέπεται, δεν περιλαμβάνεται στις  επιτρεπόμενες μετατροπές/διασκευές και κατά συνέπεια δεν γίνεται αποδεκτή από τα ΚΤΕΟ. Τέλος, η έρευνα της Διεύθυνσης Τεχνολογίας Οχημάτων έχει αποδείξει στο παρελθόν πως δεν προκύπτει επαρκής τεκμηρίωση των ισχυρισμών για εξοικονόμηση καυσίμων μετά την τοποθέτηση του κιτ υδρογονοκίνησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green