Τα βασικότερα εξαρτήματα ενός σύγχρονου συστήματος ανάφλεξης.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τα βασικότερα εξαρτήματα ενός σύγχρονου συστήματος ανάφλεξης.

Στην εποχή της ηλεκτρονικής ανάφλεξης

63.137 Επισκέψεις στο άρθρο

Πλέον γνωρίζετε πως δημιουργείται ρεύμα υψηλής τάσης ώστε να παραχθεί σπινθήρας, αλλά θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε πως στα σύγχρονα αυτοκίνητα το σύστημα ανάφλεξης έχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Ξεχάστε «πλατίνες» που ανοιγοκλείνουν το ρεύμα στο πρωτεύον πηνίο, ξεχάστε και το διανομέα που παίρνει το ρεύμα υψηλής τάσης από τον κεντρικό πολλαπλασιαστή και το «μοιράζει» στο κατάλληλο μπουζί. Τα σύγχρονα συστήματα ανάφλεξης αποτελούνται από πολλούς αισθητήρες (συνήθως τύπου Hall), οι οποίοι συλλέγουν τις πληροφορίες, όπως η θέση του εκκεντροφόρου και οι στροφές του κινητήρα και τα μεταφέρουν στον «εγκέφαλο» του αυτοκίνητου ώστε να δοθεί ρεύμα στο πρωτεύον πηνίο των πολλαπλασιαστών την κατάλληλη στιγμή. Οι πολλαπλασιαστές από την άλλη, βρίσκονται μέσα στην κυλινδροκεφαλή και τοποθετούνται απ` ευθείας πάνω στο μπουζί.

Ίσως να νομίζετε ότι ο σπινθήρας δημιουργείται όταν το έμβολο είναι στο Ανω Νεκρό Σημείο (ΑΝΣ) και «ετοιμάζεται» για τη φάση της συμπίεσης, αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

Ίσως να νομίζετε ότι ο σπινθήρας δημιουργείται όταν το έμβολο είναι στο Ανω Νεκρό Σημείο (ΑΝΣ) και «ετοιμάζεται» για τη φάση της συμπίεσης, αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ELASTIKA 2024
vw