Τα εργοστασιακά xenon είναι τα πιο διαδεδομένα «καλά» φώτα προς το παρόν. Υπάρχουν και after market πιο προσιτά, όμως η δέσμη τους δεν διαχέεται σωστά, με αποτέλεσμα κάποια να «τυφλώνουν».
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τα εργοστασιακά xenon είναι τα πιο διαδεδομένα «καλά» φώτα προς το παρόν. Υπάρχουν και after market πιο προσιτά, όμως η δέσμη τους δεν διαχέεται σωστά, με αποτέλεσμα κάποια να «τυφλώνουν».

Xenon: Η σταθερή αξία

220.162 Επισκέψεις στο άρθρο

Ένα μεγάλο ποσοστό των μοντέλων κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας εξοπλίζεται με αυτή την τεχνολογία φωτιστικών σωμάτων. Τα HID (High Intensity Discharge) ή xenon όπως συχνά τα αποκαλούμε, είναι λυχνίες που περιέχουν το ευγενές αέριο «ξένο» και τροφοδοτούνται από ένα σύστημα υψηλής τάσης της τάξης των 23.000V. Με τη βοήθεια ενός μετασχηματιστή, γνωστού και ως ballast, παράγεται στιγμιαία υψηλή τάση για την ενεργοποίηση της ειδικής λυχνίας, ενώ στη συνέχεια η τάση μειώνεται στα 85V. Στα πλεονεκτήματα των συγκεκριμένων λαμπτήρων σε σχέση με τις απλές λυχνίες έγκειται η μειωμένη κατανάλωση κατά περίπου 50%, η μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και η υψηλή θερμοκρασία φωτός που ξεπερνά τα 4300K. Μοναδικό μειονέκτημα είναι το κόστος, που ακόμα και σήμερα, αν δεν συμπεριλαμβάνεται στον εξοπλισμό, ξεπερνά πολλές φορές τα 1.000 ευρώ. Τέλος, μιας και αναφερθήκαμε στο κόστος, πρέπει να τονίσουμε οι φθηνές λύσεις των aftermarket xenon χωρίς τα φωτιστικά σώματα να εξοπλίζονται με projectors δεν πρέπει να επιλέγονται, μιας και η δέσμη φωτός διαχέεται προς όλες τις κατευθύνσεις «τυφλώνοντας» τους οδηγούς που διέρχονται από το αντίθετο ρεύμα.


Τα εργοστασιακά xenon είναι τα πιο διαδεδομένα «καλά» φώτα προς το παρόν. Υπάρχουν και after market πιο προσιτά, όμως η δέσμη τους δεν διαχέεται σωστά, με αποτέλεσμα κάποια να «τυφλώνουν».

Τα εργοστασιακά xenon είναι τα πιο διαδεδομένα «καλά» φώτα προς το παρόν. Υπάρχουν και after market πιο προσιτά, όμως η δέσμη τους δεν διαχέεται σωστά, με αποτέλεσμα κάποια να «τυφλώνουν».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto