Tech: Κιβώτιο με 7 συμπλέκτες αντέχει 1.500 Nm ροπής

Tech: Κιβώτιο με 7 συμπλέκτες αντέχει 1.500 Nm ροπής

48.855 Επισκέψεις στο άρθρο

Τι κάνεις όταν δεν υπάρχει κιβώτιο ταχυτήτων που να αντέχει τα 1.500 Nm του κινητήρα σου; Κατασκευάζεις το δικό σου! Η Koenigsegg το τόλμησε και, μαζί με τη Jesko, έφτιαξε ένα σασμάν-επανάσταση στο χώρο της μηχανολογίας. Δείτε πώς λειτουργεί.

Αν υπάρχει ένα αυτοκίνητο που θαύμασε όλος ο πλανήτης στο ντεμπούτο του, τότε αυτό είναι αναμφισβήτητα η Koenigsegg Jesko. «Βαπτισμένη» με το όνομα του πατέρα του δημιουργού της σουηδικής φίρμας, η Jesko κέρδισε τα βλέμματα με την εμφάνιση της, ενώ ταυτόχρονα οι αριθμοί πίσω από αυτό το hypercar ήταν πρωτόγνωροι. Μιλάμε άλλωστε για 1.600 ίππους με 1.500 Nm ροπής και τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 482 χλμ./ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Πέρα, όμως, από τις επιδόσεις και την εμφάνιση, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο φέρνει την επανάσταση στον κόσμο της μηχανολογίας, όχι λόγω του κινητήρα ή της αεροδυναμικής σχεδίασης, αλλά εξαιτίας του «μαγικού» κιβωτίου ταχυτήτων. Η τεράστια ροπή, οι χωροταξικές ανάγκες και η προσπάθεια για μείωση του βάρους καθιστούσαν αδύνατη την τοποθέτηση ενός «aftermarket» κιβωτίου ταχυτήτων. Και τι κάνεις όταν δεν υπάρχει σασμάν στα μέτρα σου; Ασφαλώς κατασκευάζεις το δικό σου! Πώς λειτουργεί, όμως, το συγκεκριμένο αυτόματο σασμάν με εννέα σχέσεις και εφτά συμπλέκτες; Ώρα να γνωρίσουμε το «απόλυτο» κιβώτιο ταχυτήτων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
test center