Ο 1.400άρης MultiAir των 170 ίππων έχει πολύ χαρακτηριστικά λειτουργίας, παρέχει γρήγορες επιδόσεις, αλλά δεν είναι πολύ οικονομικός σε κατανάλωση.

Ο 1.400άρης MultiAir των 170 ίππων έχει πολύ χαρακτηριστικά λειτουργίας, παρέχει γρήγορες επιδόσεις, αλλά δεν είναι πολύ οικονομικός σε κατανάλωση.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Πάει αλλά καίει

41.924 Επισκέψεις στο άρθρο (27/7/2015)

Ο turbo MultiAir 1.400άρης κινητήρας των 170 ίππων, μας είναι γνωστός κυρίως από τα μοντέλα της Alfa Romeo. Πλέον, η παρουσία του και στο Fiat 500X, έρχεται για να μας δώσει την ισχυρότερη έκδοση του μικρού ιταλικού crossover. Μάλιστα, ειδικά για το 500Χ, ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, που διαθέτει και σειριακή επιλογή. Στην πράξη, το μοτέρ αυτό διαθέτει πολιτισμένη λειτουργία, έχει πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά και ανταποκρίνεται άμεσα στο πάτημα του δεξιού πεντάλ. Το αυτόματο κιβώτιο έχει επίσης ικανοποιητική λειτουργία στην auto επιλογή του και καλύτερη, με πολύ γρήγορες αποκρίσεις, στη σειριακή. Θα θέλαμε ωστόσο να ήταν στάνταρ τα paddles για αλλαγή ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι, που κοστίζουν +210 ευρώ. Στο πεδίο των επιδόσεων, τα εργοστασιακά νούμερα υπόσχονται ένα αρκετά καλό 0-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ. και σχετικά περιορισμένη τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα, ωστόσο είναι δεδομένο ότι το αυξημένο βάρος των 1.505 κιλών, αποτρέπει το σύνολο από το να τα καταφέρει ακόμη καλύτερα. Μάλιστα, το γεγονός αυτό μαζί με την παρουσία της τετρακίνησης, αυξάνουν τα επίπεδα κατανάλωσης, κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto