Στο δρόμο το 500X, με τη συμβολή και της τετρακίνησης, εμφανίζεται σταθερό, σίγουρο και συνολικά άκρως ασφαλές στην άσφαλτο.

Στο δρόμο το 500X, με τη συμβολή και της τετρακίνησης, εμφανίζεται σταθερό, σίγουρο και συνολικά άκρως ασφαλές στην άσφαλτο.

Στο δρόμο: Σταθερό, άνετο και προβλέψιμο

41.926 Επισκέψεις στο άρθρο (27/7/2015)

Χαρακτηριστικό γνώρισμα του 500Χ της δοκιμής μας είναι η ύπαρξη της τετρακίνησης (αυτόματη, που εναλλάσσει συνεχώς το ποσοστό της ροπής μεταξύ των δύο αξόνων και μπορεί να στείλει ακόμη και το 100% της ροπής μόνο μπροστά), που επιτείνει την ασφάλεια που προσφέρει στο δρόμο το αυτοκίνητο, ενώ παράλληλα επιτρέπει και την απρόσκοπτη κίνηση σε διαδρομές με πατημένο χώμα. Στο τελευταίο, βοηθά και η ελαφρώς αυξημένη απόσταση από το έδαφος των εκδόσεων Cross (179 χλστ.), ωστόσο και από την άλλη, τροχοπέδη αποτελούν τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά με τις 18άρες ζάντες, που θα απαιτήσουν προσεχτικότερη χάραξη της διαδρομής. Στην άσφαλτο τώρα, το 500Χ της δοκιμής μας διακρίνεται και πάλι για τη σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο, το καλό κράτημα στις στροφές και την αποτελεσματική ανάρτηση που φιλτράρει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Οι αντιδράσεις στο όριο είναι φυσικά άκρως προοδευτικές, με την άμεση εμπλοκή της τετρακίνησης και τη διακριτική επέμβαση του συστήματος ESP, να κόβουν οποιαδήποτε τάση για γλίστρημα του αυτοκινήτου, ιδίως εάν ο οδηγός έχει επιλέξει το «Sport» στο πρόγραμμα «Mood Selector» που επεμβαίνει σε απόκριση κινητήρα, επεμβατικότητα ESP, τιμόνι και εμπλοκή τετρακίνησης («Auto» και «Traction» οι άλλες δύο επιλογές).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto