Σημείο αναφοράς παραμένει ο fun to drive χαρακτήρας του Focus. Το τιμόνι έχει πολύ καλή πληροφόρηση, η ανάρτηση είναι ιδανικά ρυθμισμένη.

Σημείο αναφοράς παραμένει ο fun to drive χαρακτήρας του Focus. Το τιμόνι έχει πολύ καλή πληροφόρηση, η ανάρτηση είναι ιδανικά ρυθμισμένη.

Στο δρόμο: fun to drive

52.250 Επισκέψεις στο άρθρο (13/3/2015)

Αν κάτι χαρακτηρίζει το Ford Focus από την πρώτη του γενιά, αυτό είναι η fun to drive οδική συμπεριφορά, ανεξαρτήτως της έκδοσης που θα βρεθείς πίσω από το τιμόνι. Στην περίπτωση του μοντέλου της δοκιμής ο 1,0 Ecoboost των 125 ίππων βοηθάει στην γρήγορη οδήγηση αφού τραβάει από χαμηλά, έχει αρκετή δύναμη μέχρι τον κόφτη, ενώ οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονται εύκολα και γρήγορα. Από εκεί και πέρα, το τιμόνι έχει ηλεκτρική υποβοήθηση και είναι λίγο ελαφρύ σε βάρος, ωστόσο έχει άριστη πληροφόρηση, τόσο γύρω από την ευθεία, όσο και σε δρόμο με στροφές. Μάλιστα, είναι και αρκετά γρήγορο (2,6 στροφές από άκρη σε άκρη). 


Όσον αφορά στην ανάρτηση αυτή ισορροπεί ιδανικά μεταξύ άνεσης και δυναμικών χαρακτηριστικών οδήγησης, αφού απορροφά τις ανωμαλίες όντας την ίδια στιγμή σφιχτή και μη επιτρέποντας έντονες κλίσεις στο αμάξωμα. Στο σημείο αυτό, μάλιστα, να πούμε πως το Focus παραμένει πιστό στους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω από τη βασική κιόλας έκδοση, κάτι που δεν συναντάται πια στα περισσότερα από τα μοντέλα της κατηγορίας. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
Audi