• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
12 φωτογραφίες »

Δοκιμή: Mazda 2 mHEV με 90 PS | Δεν «καίει», ούτε «πάει», αλλά έχει super ποιότητα

27.870 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/6/2021

Δεν είναι από τα mainstream σε εμπορικότητα μοντέλα της κατηγορίας, γιατί διαθέτει μια… εναλλακτική φιλοσοφία, διαθέτει ωστόσο έναν πλήρη αστικό χαρακτήρα που ενθουσιάζει με την χαμηλή του κατανάλωση και την καλή ποιότητα κατασκευής.

Το Mazda 2 μπορεί να μην φιγουράρει ψηλά στις πωλήσεις της κατηγορίας και να μην πρωταγωνιστεί, ωστόσο μπορεί να θεωρηθεί ως ένα αουτσάιντερ που σε κάποιους θα… γυαλίσει, θα ταιριάξει, και στο τέλος θα χαροποιήσει λόγω εναλλακτικού χαρακτήρα και μικρών μοναδικών του στοιχείων.
 
Έχει μόνο μια έκδοση κινητήρα, από 14.946 ευρώ

Το εσωτερικό του Mazda 2 διαθέτει minimal σχεδίαση με πολύ υψηλή απτή ποιότητα υλικών.

Το εσωτερικό του Mazda 2 διαθέτει minimal σχεδίαση με πολύ υψηλή απτή ποιότητα υλικών.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το >>
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook >>

Το Mazda 2 δεν έχει πλούσια γκάμα, είναι διαθέσιμο σε μια μόνο έκδοση ισχύος, δηλαδή έναν 1.500άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα 90 ίππων και σε τρία εξοπλιστικά επίπεδα. Στη βάση βρίσκεται η έκδοση Challenge, το κόστος της οποίας ξεκινά από τα 14.946 ευρώ, αμέσως μετά ακολουθεί η έκδοση Takumi με κόστος από 16.925 ευρώ, ενώ η τρίτη και κορυφαία έκδοση Takumi Plus αρχίζει τις πωλήσεις της στην ελληνική αγορά από τις 17.879 ευρώ, ενώ ανάλογα της έκδοσης, υπάρχει και έκπτωση έως 1.000 ευρώ.


Η οθόνη ξεπροβάλει στο πάνω μέρος του ταμπλό και λειτουργεί με την αφή (μόνο όταν είσαι σταματημένος).

Η οθόνη ξεπροβάλει στο πάνω μέρος του ταμπλό και λειτουργεί με την αφή (μόνο όταν είσαι σταματημένος).

Αξίζει να αναφέρουμε ωστόσο, πως δεν κάνει καθόλου «εκπτώσεις» στο στάνταρ εξοπλισμό, όπως π.χ. μη ηλεκτρικά πίσω παράθυρα, ενώ παράλληλα διαθέτει πιο premium στοιχεία εξοπλισμού, όπως δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ. Από την άλλη βέβαια θα θέλαμε σύστημα αυτόνομου φρένου. 
 

Το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων αλλάζει με πολύ ομαλό τρόπο τις σχέσεις, ενώ παράλληλα ο επιλογέας χαρίζει υπέροχη αίσθηση στον οδηγό.

Το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων αλλάζει με πολύ ομαλό τρόπο τις σχέσεις, ενώ παράλληλα ο επιλογέας χαρίζει υπέροχη αίσθηση στον οδηγό.

Σχεδίαση: Μιλάει «Kodo»
Το «2άρι», ακολουθεί το σχεδιαστικό μοτίβο που βλέπουμε σε όλα τα μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας, παρά τις πιο compact διαστάσεις του (μήκος 4,07 μ.). Φυσικά αναφερόμαστε στη σχεδιαστική γλώσσα «Kodo», η οποία εκφράζεται από την μεγάλη κυψελωτή γρίλια που «ακουμπά» στα φωτιστικά σώματα. Το φινίρισμα χρωμίου της δίνει έξτρα πόντους προσδίδοντας ένα πιο κομψό αποτέλεσμα, όπως και τα χαμηλά και οριζόντια τοποθετημένα λεπτά LED φώτα ομίχλης. Εμάς μας αρέσει γιατί είναι διαφορετικό, από εκεί και πέρα βλέπετε και εσείς τις εικόνες.

2 επιβάτες δεν θα δυσκολευτούν στο πίσω κάθισμα, ωστόσο το μικρό φάρδος του δεν αφήνει το παραμικρό περιθώριο για τρίτο άτομο.

2 επιβάτες δεν θα δυσκολευτούν στο πίσω κάθισμα, ωστόσο το μικρό φάρδος του δεν αφήνει το παραμικρό περιθώριο για τρίτο άτομο.

 
Εσωτερικό- Χώροι: Ξεχωρίζει η ποιότητα υλικών και κατασκευής

Ο χώρος αποσκευών διαθέτει χωρητικότητα 255 λτ..

Ο χώρος αποσκευών διαθέτει χωρητικότητα 255 λτ..

Το εσωτερικό του Mazda 2 ικανοποιεί απόλυτα σε ποιότητα και μπορεί να συγκριθεί με τους καλύτερους της κατηγορίας. Τα πλαστικά, αν και σχεδόν στο σύνολό τους σκληρά, είναι εξαιρετικά δομημένα και συναρμολογημένα πάνω στο ταμπλό με το σύνολο να δείχνει και να είναι αρκετά συμπαγές και κατ' επέκταση ανθεκτικό. Ακόμα και σε έντονες αναταράξεις δεν θα ακούσεις τριγμούς, ενώ παράλληλα κάθε σημείο στο εσωτερικό, η αίσθηση της αφής είναι άκρως ικανοποιητική. Η σχεδίαση του τιμονιού και του πίνακα οργάνων δίνει ένα νεανικό αέρα στην καμπίνα, ενώ ιδιαιτέρα πρακτικό αποδεικνύεται το touchpad δίπλα από το χειρόφρενο για το χειρισμό της οθόνης, η οποία λειτουργεί και με αφή, μόνο όταν το όχημα είναι ακινητοποιημένο (π.χ. σε φανάρια).  

Στο πεδίο των χώρων 4 επιβάτες δεν θα δυσκολευτούν καθόλου, ωστόσο το μικρό φάρδος του πίσω καθίσματος δεν αφήνει περιθώρια για παραπάνω άτομο, ενώ και τα 255 λτ. του χώρου αποσκευών είναι από τα μικρά νούμερα της κατηγορίας.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το >>
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook >>

13 διαθέσιμα άρθρα για MAZDA  2