7 φωτογραφίες »

Το Mazda2 εφοδιάζεται με τον 1,5 λίτρων Skyactiv-G κίνητρα συνδυασμένο με ήπια υβριδικό σύστημα 24 βολτ και εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, προσφέροντας 90 ίππους και 148 Nm ροπής. Οι ρεπρίζ είναι μέτριες.

Κινητήρας, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

62.990 Επισκέψεις στο άρθρο (11/6/2021)

Κινητήρας: Πολύ οικονομικός, αλλά από ρεπρίζ…
Το Mazda 2 εφοδιάζεται με έναν 1.500άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα που αποδίδει 90 ίππους και 148 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με ένα ήπιο ηλεκτρικό κύκλωμα 24V.

Το ιαπωνικό μικρό σε μεικτές συνθήκες θα χρειαστεί 5,5 λτ./100 χλμ., νούμερο από τα κορυφαία της κατηγορίας.

Το ιαπωνικό μικρό σε μεικτές συνθήκες θα χρειαστεί 5,5 λτ./100 χλμ., νούμερο από τα κορυφαία της κατηγορίας.


Το mild-hybrid σύστημα τεχνολογίας i-Eloop, αποτελείται από μια γεννήτρια/μίζα και μια μπαταρία με χωρητικότητα 0,012 kWh, η οποία μπορεί να φορτιστεί με ηλεκτρική ενέργεια σε 10 δλ. και στον ίδιο χρόνο μπορεί να την αποδώσει πλήρως. Έτσι το i- Eloop αποθηκεύει την ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται όταν χρησιμοποιείτε το σύστημα πέδησης και στη συνέχεια, τη χρησιμοποιεί για την τροφοδοσία των ηλεκτρικών μερών του αυτοκινήτου.

Εξαιρετικό μπροστινό, υψηλά επίπεδα άνεσης και ποιοτική κύλιση χαρακτηρίζουν το Mazda2 στο δρόμο.

Εξαιρετικό μπροστινό, υψηλά επίπεδα άνεσης και ποιοτική κύλιση χαρακτηρίζουν το Mazda2 στο δρόμο.


Με τον παραπάνω τρόπο στην ουσία μειώνεται το φορτίο του κινητήρα εξοικονομώντας καύσιμα, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα σούπερ κατανάλωση για το ιαπωνικό μικρό,  με τις μετρήσεις μας να δείχνουν μόλις 5,5 λτ./100 χλμ., νούμερο από τα κορυφαία της κατηγορίας!

Βεβαίως από την άλλη δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο και για τις επιδόσεις, ειδικά για τις ρεπρίζ, καθώς τα 148 Nm ροπής έρχονται στις 4.000 σ.α.λ., συνεπώς θα πρέπει να αναζητάτε διαρκώς τον επιλογέα για να βρεθείτε σε αυτό το φάσμα. Ειδικά σε αυτοκινητόδρομο, όπου οι πολύ μακριές τελευταίες σχέσεις δεν επιτρέπουν γρήγορη αύξηση της ταχύτητας, χαρακτηριστικό βέβαια λογικό για ατμοσφαιρικό μοτέρ.

Πάντως το σύνολο θα καλύψει τις ανάγκες της καθημερινότητας και ικανοποιεί με τον πολιτισμένο του χαρακτήρα σε ήχο και λειτουργία. Τέλος πολύ θετική εντύπωση μας άφησε το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, με τις απαλές αλλαγές του –το υβριδικό σύστημα βοηθάει και εδώ- και την υπέροχη αίσθηση του επιλογέα.
 
Στο δρόμο: Με ποιοτική κύλιση και ευχάριστη συμπεριφορά
Στο οδηγικό σκέλος, το Mazda 2 είναι ευέλικτο και εύκολο μέσα στην πόλη (στροφές τιμονιού 2,8 και κύκλος στροφής 9,8 μ.), με την ανάρτησή του να απορροφά πολύ αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου.

Βγαίνοντας στον ανοιχτό δρόμο είναι σταθερό και ευθύβολο, με το πάτημά του να θυμίζει μεγαλύτερα μοντέλα και προσφέρει εξαιρετικά επίπεδα ποιότητας κύλισης, χάρη στον περιορισμένο θόρυβο από την άσφαλτο και τον αέρα. Σε επαρχιακή διαδρομή, το τιμόνι και το μπροστινό μέρος προσφέρουν κορυφαία πληροφόρηση, το σύστημα G-Vectoring Plus δίνει ακόμα μεγαλύτερα περιθώρια στην πρόσφυση και ακόμα πιο ελεγχόμενη συμπεριφορά, ωστόσο ο κινητήρας θέτει τους περιορισμούς του. Καλύτερα θα θέλαμε και τα φρένα ως προς την απόσταση ακινητοποίησης.
 
Η γνώμη μας
Το Mazda2 έχει το κάτι διαφορετικό στην κατηγορία και αυτό είναι υπέρ του, ενώ παράλληλα έχει και μια premium αύρα. Έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, όπως μια εξαιρετική ποιοτικά καμπίνα, ωστόσο σε περιορίζει η μοναδική επιλογή κινητήρα, ο οποίος ναι μεν είναι οικονομικός, αλλά υστερεί σε επιδόσεις.

+ Σχεδίαση, απτή ποιότητα, κατανάλωση, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, κιβώτιο ταχυτήτων, δεν πληρώνει τέλη
- Χώρος αποσκευών, τιμή, ρεπρίζ, απόδοση φρένων

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το >>
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook >>

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda