Το νέο Οpel Astra μπήκε στο club των mainstream μικρομεσαίων χάτσμπακ, που στη γκάμα τους διαθέτουν 1.000άρη, turbo κινητήρα, όπως το Ford Focus (που άνοιξε και τον δρόμο άλλωστε), το Kia CeeΆd, το SEAT Leon και το VW Golf. Το εισιτήριο του Astra για την κατηγορία αυτή είναι ο 3κύλινδρος 1.000άρης Ecotec, ο οποίος στην πράξη εμφανίζει εξαιρετικά πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας με ανύπαρκτους κραδασμούς και χαμηλό θόρυβο, παρά την 3κύλινδρη φύση του. Αυτό φυσικά δεν είναι τυχαίο και οφείλεται στην παρουσία ειδικού αντικραδασμικού άξονα. Σε συνδυασμό με την ιδιαίτερα προσεγμένη ηχομόνωση, το Opel Astra 1,0 Ecotec έχει την ικανότητα για ταξίδια με ελάχιστο θόρυβο, παρά την απουσία 6ης σχέση στο κιβώτιο.
πρόσφατα κάτοχος ενός vitara diesel GL+ 4*4 έχω την αίσθηση ότι ακούγεται ο κινητήρας στην καμπίνα. Μήπως γνωρίζει κάποιος πόσα db ακούγονται στην καμπίνα των επιβατών και εαν υπάρχει κάποια έρευνα για τα μοντέλα των αυτοκινήτων (diesel κυρίως). Ευχαριστώ εκ' των προτέρων
πρόσφατα κάτοχος ενός vitara diesel GL+ 4*4 έχω την αίσθηση ότι ακούγεται ο κινητήρας στην καμπίνα. Μήπως γνωρίζει κάποιος πόσα db ακούγονται στην καμπίνα των επιβατών και εαν υπάρχει κάποια έρευνα για τα μοντέλα των αυτοκινήτων (diesel κυρίως). Ευχαριστώ εκ' των προτέρων