Η κατανάλωση των 5,4 λτ./100 χλμ. δικαιώνει απόλυτα τους ανθρώπους της Toyota, που επέλεξαν να μην έχουν diesel επιλογή στο C-HR, αλλά υβριδικού συνόλου.

Η κατανάλωση των 5,4 λτ./100 χλμ. δικαιώνει απόλυτα τους ανθρώπους της Toyota, που επέλεξαν να μην έχουν diesel επιλογή στο C-HR, αλλά υβριδικού συνόλου.

1η θέση: Toyota C-HR Hybrid με 5,4 λτ./100 χλμ.

40.492 Επισκέψεις στο άρθρο

Εκτός από εντυπωσιακό σε σχεδίαση, το νέο Toyota C-HR εφαρμόζει την τελευταίας κοπής υβριδική τεχνολογία της ιαπωνικής φίρμας καταφέρνοντας να πάρει το χρυσό μετάλλιο στον αγώνα της κατανάλωσης ανάμεσα στα βενζινοκίνητα crossover. Χρησιμοποιεί έναν 1.800άρη βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα με την συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 122 ίππους. Με τη δυνατότητα να κινείται για κάποια διαστήματα (2-3 χλμ.) αμιγώς ηλεκτρικά, το υβριδικό C-HR καταφέρνει να εμφανίζει μέση πραγματική κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ.. Η κατανάλωση αυτή, αν και απέχει από τα θεωρητικά 3,8 λτ./100 χλμ. δικαιώνει απόλυτα τους ανθρώπους της Toyota, που επέλεξαν να μην έχουν diesel επιλογή στο C-HR. Το υβριδικό C-HR μάλιστα συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα σοφιστικέ αυτόματο κιβώτιο, που λειτουργεί σαν CVT. Πέρα από το έντονο βουητό, που παράγεται στην έντονη επιτάχυνση, το C-HR κινείται ευχάριστα και τα οδικά του χαρακτηριστικά είναι ιδιαίτερα δυναμικά για τα δεδομένα της κατηγορίας δικαιολογώντας απόλυτα το όνομα του (Coupe- High Rider). To προσπέρασμα γίνεται τάχιστα χάρη στο kick down (6,6 δλ.), ενώ τα 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 11,7 δλ., ενώ με τις εκπομπές ρύπων στο νούμερο των 86 γρ.CO2/χλμ., δεν πληρώνει ούτε τέλη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Στα γρήγορα
• Υβριδικό με 122 άλογα 
• 0-100 χλμ./ώρα σε 11,7 δλ
• 60-100 χλμ./ώρα σε 6,6 δλ.
• Από 24.870 ευρώ

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center