Η έκδοση ST-Line έχει τονίσει την ήδη ευχάριστη οδική συμπεριφορά του ολοκαίνουργιου Ford Fiesta με τον 1,5 TDCi πετρελαιοκινητήρα των 120 ίππων.

Η έκδοση ST-Line έχει τονίσει την ήδη ευχάριστη οδική συμπεριφορά του ολοκαίνουργιου Ford Fiesta με τον 1,5 TDCi πετρελαιοκινητήρα των 120 ίππων.

Ford Fiesta 1,5 TDCi 120 PS - Φιέστα τίτλου

23.125 Επισκέψεις στο άρθρο

Quick Info*

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

•  1.500άρι με 120 άλογα
•  «Καίει» 6,1 λτ./100 χλμ.
•  Εκπέμπει 89 γρ./χλμ.
•  0-100 χλμ./ώρα σε 9,6 δλ
*εργοστασιακές μετρήσεις

Από 16.680 ευρώ
Το ρόλο μιας έκδοσης με τονισμένο σπορ χαρακτήρα «παίζει» η έκδοση ST-Line του Ford Fiesta, η οποία με κατάλληλες επεμβάσεις σε αισθητικό και οδηγικό επίπεδο, αλλά και με τον νέο 1,5 TDCi πετρελαιοκινητήρα των 120 ίππων, αποτελεί μια πληρέστατη και ικανότατη πρόταση για «νεανικά» πορτοφόλια και ορέξεις.
 
H οδική συμπεριφορά του νέου Fiesta, που αποτελεί ούτως ή άλλως σημείο αναφοράς για την κατηγορία, τονίστηκε ακόμη περισσότερο στην έκδοση ST-Line με την πιο σφιχτή και χαμηλωμένη κατά 10 χλστ. ανάρτηση. Έτσι το Fiesta στρίβει αποτελεσματικά και ενίοτε θεαματικά με τον οδηγό να λαμβάνει κορυφαία αίσθηση από το τιμόνι. Η σπορ συμπεριφορά έρχεται σε αρμονία με την απόδοση του κινητήρα και τις «ζωντανές» επιδόσεις (0-100 σε 9,0 δλ. και τελική 195 χλμ./ώρα), ενώ στο ποιοτικό και μοντέρνο εσωτερικό (η οθόνη αφής που δείχνει να αιωρείται είναι όλα τα λεφτά) έχει τονιστεί ο σπορ χαρακτήρας και η ποιότητα κατασκευής όχι όμως και η ευρυχωρία, που αν και βελτιωμένη δεν είναι κορυφαία. Διαθέσιμο σε 3θυρη και 5θυρη εκδοχή αμαξώματος. ενώ για την τελευταία διαθέσιμες είναι και οι εκδόσεις Titanium και Vignale.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto