• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To SEAT Ibiza FR με τους 150 ίππους του είναι το πιο γρήγορο mainstream μοντέλο της μικρής κατηγορίας, φλερτάροντας με τα μικρά GTi.

To Fiesta είναι το πιο γρήγορο μικρό με diesel κινητήρα και με σημαντική διαφορά έναντι του 2ου.

Μικρά

58.502 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/10/2018

Μικρά (βενζίνης)
Τα μικρά βενζινοκίνητα αυτοκίνητα δεν τα επιλέγει κανείς για την επίδοσή τους στην μέτρηση 0-100 χλμ./ώρα, ωστόσο ακόμα και στα mainstream μοντέλα υπάρχουν αρκετά «πυραυλάκια». Το SEAT Ibiza FR είναι μακράν το καλύτερο στην επίδοση με 8,2 δλ. να αρκούν για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση. Η ιπποδύναμη των 150 ίππων του 1,5 λτ. υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα του σε συνδυασμό με το χαμηλό του βάρος και την κλιμάκωση του κιβωτίου του, του εξασφαλίζουν αυτή την εκπληκτική επίδοση, αφήνοντας πίσω του την επίσης πολύ καλή αναλογικά με τα τεχνικά της χαρακτηριστικά, Skoda Fabia. Η Fabia καταφέρνει ένα εμφατικό 9,0 δλ. για την μέτρηση την στιγμή που διαθέτει 1.000άρη κινητήρα και «μόλις» 110 ίππους απόδοσης. Πολύ κοντά στην περίπτωση του Ibiza τοποθετείται το τρίτο καλύτερο μοντέλο στην επίδοση, το Ford Fiesta με τον 1.000άρη EcoBoost κινητήρα απόδοσης 140 ίππων. Το Fiesta χρειάζεται 9,1 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα ενώ μετά από εκείνο η διαφορά ανεβαίνει για την κατηγορία. Συμπερασματικά θα λέγαμε ότι επίδοση κοντά στα 10 δλ. είναι παραπάνω από ικανοποιητική.

Μικρά (diesel)
Είναι γεγονός πως τα diesel αυτοκίνητα δεν έχουν την ίδια ικανότητα στις επιταχύνσεις από στάση και αυτό γιατί αφενός είναι βαρύτερα, αφετέρου λόγω του μικρού φάσματος περιστροφής των κινητήρων τους, απαιτούν παραπάνω αλλαγές σχέσεων. Στα μικρά αυτοκίνητα αυτό είναι κάτι που φαίνεται άμεσα αφού με εξαίρεση το Fiesta όλα τα άλλα «ξεκινούν» από εκεί που σταματάνε τα βενζινοκίνητα. Το Fiesta οφείλει την επίδοσή του αρχικά στον ισχυρό 1.500άρη κινητήρα των 120 ίππων του με την πλούσια ροπή του, απαιτώντας μάλιστα 9,0 δλ. για την μέτρηση, τιμή ελάχιστα χαμηλότερη από την πιο ισχυρή βενζινοκίνητη έκδοσή του. Το επόμενο πιο γρήγορο που έχουμε μετρήσει απέχει 1,3 δλ. και είναι το Peugeot 208 με τον 1.600άρη κινητήρα των 120 ίππων με την διαφορά αυτή να «ακούγεται» μικρή, αλλά στην πράξη μεταφράζεται σε κάποια μέτρα. Ακολουθεί Renault Clio με 10,5 δλ. και μετά το Toyota Yaris 1,4 D-4D λίγο πριν τα 11 δλ. (10,9 για την ακρίβεια). Γενικότερα στην κατηγορία μοντέλα με τιμή περίπου στα 11,5 δλ. λογίζονται ως «σβέλτα».

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 4 σχόλια