Το Panda έχει καλή ποιότητα κύλισης, ενώ και η αίσθηση του τιμονιού θα ικανοποιήσει τον οδηγό.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Panda έχει καλή ποιότητα κύλισης, ενώ και η αίσθηση του τιμονιού θα ικανοποιήσει τον οδηγό.

Στο δρόμο: Ταμάμ για την πόλη

64.004 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2019)

Το Panda έχει καλή ποιότητα κύλισης, αλλά όταν τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν, ο πίσω άξονας δείχνει ελαφρώς νευρικός πάνω από τα εγκάρσια σαμαράκια. Από την άλλη, το τιμόνι έχει καλή αίσθηση, είναι το μόνο με έξτρα υποβοήθηση (επιλογή City), ενώ έχει και τον πιο μικρό κύκλο στροφής με 9,3 μ..

Οι ρυθμίσεις της ανάρτησης του i10 απορροφούν αποτελεσματικά τις εγκάρσιες ανωμαλίες, με άμεσα οφέλη στην καθημερινή 
άνεση.

Οι ρυθμίσεις της ανάρτησης του i10 απορροφούν αποτελεσματικά τις εγκάρσιες ανωμαλίες, με άμεσα οφέλη στην καθημερινή άνεση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το μίνι της Toyota αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις χάρη στον ασφαλή και ιδιαίτερα προβλέψιμο -για τα δεδομένα τη κατηγορίας- τρόπο με τον οποίο κινείται, ακόμα και σε μεγαλύτερες ταχύτητες, χωρίς ευπάθεια σε πλευρικούς ανέμους ή αστάθεια. Παράλληλα προτάσσει και σημαντική ευελιξία κατά την κίνηση στα στενά όρια της πόλης (πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα και μικρή ακτίνα στροφής 5,1 μ.). 

Τέλος το Hyundai i10 είναι προσανατολισμένο προς την παροχή πολύ καλών επιπέδων άνεσης και ποιότητας κύλισης και με στόχο να κρατήσει σε χαμηλά επίπεδα τον θόρυβο που περνάει στην καμπίνα. Το ηλεκτρικό τιμόνι του «κόβει» αρκετά και σε συνδυασμό με την υψηλή θέση οδήγησης και την άριστη περιφερειακή ορατότητα, το μίνι της Hyundai είναι ιδιαίτερα βολικό στην πόλη. Εκτός πόλης –όπως και πριν- είναι απολύτως σταθερό και ασφαλές, με την υποστροφή να κάνει την εμφάνισή της μόνο στις πλέον οριακές καταστάσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto