Τα 3 μίνι best seller Fiat Panda, Toyota Aygo και Peugeot 108 μπαίνουν στο μικροσκόπιο του AutoΤρίτη. Ποιο κερδίζει τη «μονομαχία»;

Τα 3 μίνι best seller Fiat Panda, Toyota Aygo και Peugeot 108 μπαίνουν στο μικροσκόπιο του AutoΤρίτη. Ποιο κερδίζει τη «μονομαχία»;

Aygo Vs Panda Vs 108

38.299 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2017)

Τα Fiat Panda, Toyota Aygo και Peugeot 108 ήταν τα τρία πιο δημοφιλή αυτοκίνητα της μίνι κατηγορίας για τη χρονιά που μας πέρασε, έχοντας κατακτήσει πολλές καρδιές με την ευκολία που κινούνται μέσα στην πόλη και τον ολοκληρωμένο τους χαρακτήρα.

Oι μετακινήσεις εντός πόλης πολλές φορές αποτελούν μαρτύριο λόγω της κυκλοφοριακής συμφόρησης, ενώ η εξεύρεση μιας θέσης παρκαρίσματος συχνά μπορεί να μας κοστίσει και πάνω από μισή ώρα. Τι είναι αυτό που αναζητούν λοιπόν όσοι κινούνται σε καθημερινή βάση σε αστικά κέντρα; Μα φυσικά ένα compact αυτοκίνητο, με πολύ μικρές διαστάσεις, που μπορεί να ελιχθεί σε ελάχιστο χώρο, και που καίει ελάχιστα, δηλαδή ένα μίνι μοντέλο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Τη χρονιά που πέρασε, η κατηγορία των μίνι ήταν η 3η δημοφιλέστερη στην ελληνική αγορά με ποσοστό 15,1%, έναντι 36,9% των μικρών και 28,7 % των μικρομεσαίων αυτοκινήτων. Είναι προφανές λοιπόν ότι το αγοραστικό κοινό βλέπει με αρκετά καλό μάτι, τα προσιτά και ευέλικτα μίνι μοντέλα. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τους πρωταθλητές των πωλήσεων στα μίνι για τη χρονιά που πέρασε και που δεν είναι άλλοι, από το -με διαφορά- πρώτο Fiat Panda (2.710 μονάδες και ποσοστό 22,80%), το Toyota Aygo (1.570 μονάδες και ποσοστό 13,21%) και το Peugeot 108 (1.192 μονάδες ή ποσοστό 10,03%). 
 
Τώρα σε ό,τι αφορά στις εκδόσεις κινητήρα επιλέξαμε τις πιο ενδιαφέρουσες για τα Panda και 108 (το Aygo έχει μία επιλογή ούτως ή άλλως) για να υπάρχει και μια σχετική ισορροπία στο θέμα της τιμής. Και επειδή το Panda, σε αντίθεση με τα άλλα δύο, είναι διαθέσιμο μόνο ως πεντάθυρο διαλέξαμε και τις αντίστοιχες εκδόσεις από πλευράς αμαξώματος.
 
Σχεδίαση: Μοντέρνα και παιχνιδιάρικα
Με διαστάσεις που βρίσκονται κοντά στα 3,5 μ., λίγο πιο πάνω το Panda, λίγο πιο κάτω τα Aygo και 108, αναμφίβολα το πρώτο που θα προσέξει κάποιος είναι το πολύ μικρό μέγεθος των τριών μοντέλων. Ωστόσο, αυτό δεν εμπόδισε τους σχεδιαστές τους, να εφαρμόσουν ένα νεανικό design με νότες δυναμισμού στα αμαξώματά τους, στοχεύοντας κυρίως προς το νεανικό κοινό το οποίο ανανεώθηκε πρόσφατα (μόνο όμως ως προς την εξωτερική εμφάνιση και συγκεκριμένα τα φανάρια εμπρός - πίσω).
Το Panda έχει μια χαρακτηριστική ψηλόλιγνη φιγούρα σχεδιασμένη σε τετραγωνισμένο μοτίβο, το οποίο κυριαρχεί σχεδιαστικά σε πολλά μέρη του ιταλικού μοντέλου, από τα φώτα και τις ζάντες, μέχρι τα φινιστρίνια στα πίσω παράθυρα και τους θόλους των τροχών.
Το Aygo κερδίζει με την πρώτη ματιά τις εντυπώσεις με την δυναμική και πολύ μοντέρνα σχεδίασή του. Έχουμε λοιπόν ένα αμάξωμα με πολλές καμπύλες, αρκετές ακμές, αλλά και χρωματικά μοτίβα, με το μεγάλο «X» της μάσκας να ξεχωρίζει.
Τέλος, στο 108 ξεχωρίζει άμεσα η χρωμιωμένη μάσκα με το ανάγλυφο «PEUGEOT» και τον λέοντα της μάρκας ακριβώς από πάνω του και τα πλαϊνά πάνελ των προβολέων ομίχλης, που φιλοξενούν στη βάση τους τα φώτα ημέρας LED, δίνοντας μια δόση πολυτέλειας. 

Value for money: Ξεχωρίζει η 6ετής εγγύηση του Aygo
Στο πεδίο της τιμής το Toyota Aygo είναι το φθηνότερο μοντέλο με 10.110 ευρώ, αναμενόμενο άλλωστε από τη στιγμή που τα άλλα δύο μοντέλα έρχονται με δυνατότερα μοτέρ. Διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό για την κατηγορία του, ωστόσο το μεγάλο του ατού είναι η 6ετής εγγύηση που διαθέτει. Πιο ακριβό είναι το Panda με 11.550 ευρώ, η βασική του έκδοση 1,2 69 PS POP ξεκινάει από 9.300, το οποίο διαθέτει έξτρα το σύστημα πολυμέσων UConnect, όμως από την άλλη έχει μόνο 4 αερόσακους. Τιμολογιακά κοντά στο Panda βρίσκεται το 108 με 11.300 ευρώ και αρκετά πλούσιο εξοπλισμό για την κατηγορία του. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center