Το Panda έχει καλή ποιότητα κύλισης, ενώ και η αίσθηση του τιμονιού θα ικανοποιήσει τον οδηγό. Η λειτουργία CITY που αυξάνει την υποβοήθηση στο τιμόνι, κάνει το παρκάρισμα «παιχνιδάκι».
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Panda έχει καλή ποιότητα κύλισης, ενώ και η αίσθηση του τιμονιού θα ικανοποιήσει τον οδηγό. Η λειτουργία CITY που αυξάνει την υποβοήθηση στο τιμόνι, κάνει το παρκάρισμα «παιχνιδάκι».

Στο δρόμο: Από την πόλη… για την πόλη

29.485 Επισκέψεις στο άρθρο (27/8/2019)

Τα μοντέλα του θέματός μας προορίζονται για αστικές μετακινήσεις, όντας ευέλικτα, ευκολοδήγητα, με μικρό κύκλο στροφής, καλή περιφερειακή ορατότητα και ξεκούραστα στις ανωμαλίες του δρόμου, παρά το μικρό τους μεταξόνιο. Φυσικά είναι ικανά και για μια μικρή απόδραση, ωστόσο οι περιορισμοί των κινητήρων θα είναι εμφανείς σε αυτή την περίπτωση.

Το μίνι της Toyota αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις χάρη στον ασφαλή και ιδιαίτερα προβλέψιμο τρόπο με τον οποίο κινείται και την αποτελεσματική ανάρτησή του.

Το μίνι της Toyota αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις χάρη στον ασφαλή και ιδιαίτερα προβλέψιμο τρόπο με τον οποίο κινείται και την αποτελεσματική ανάρτησή του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το Panda έχει καλή ποιότητα κύλισης, αλλά όταν τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν, ο πίσω άξονας δείχνει ελαφρώς νευρικός πάνω από τα εγκάρσια σαμαράκια. Από την άλλη, το τιμόνι έχει καλή αίσθηση, είναι το μόνο με έξτρα υποβοήθηση (επιλογή City), ενώ έχει και τον πιο μικρό κύκλο στροφής με 9,3 μ..

Το Aygo από την πλευρά του αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις χάρη στον ασφαλή και ιδιαίτερα προβλέψιμο -για τα δεδομένα τη κατηγορίας- τρόπο με τον οποίο κινείται, ακόμα και σε μεγαλύτερες ταχύτητες, χωρίς ευπάθεια σε πλευρικούς ανέμους ή αστάθεια, ενώ η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησής του αποτελεί καλό σύμμαχο στους γεμάτους ανωμαλίες δρόμους.

Τέλος, το Hyundai i10 διαθέτει ολοκληρωμένη οδική συμπεριφορά, με την ανάρτηση να καταφέρνει να λειαίνει τις ανωμαλίες του δρόμου, την ίδια στιγμή που η προσεγμένη ηχομόνωση δίνει επιπλέον πόντους προσφέροντας συγκριτικά καλύτερα ποιότητα κύλισης. Και εδώ, ο κινητήρας δεν είναι σε θέση να προάγει τις εκτός πόλης ικανότητές του, ωστόσο αυτές είναι σαφώς μεγαλύτερες στο σύνολο, προσδίδοντάς του χαρακτήρα μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Γρήγορο είναι επίσης το σύστημα διεύθυνσης, θα το θέλαμε όμως λίγο πιο πλούσιο σε πληροφόρηση. Τέλος, να σημειώσουμε πως διαθέτει πίσω δίσκους, κάτι που δεν συναντάται στην κατηγορία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center