Το Qashqai είναι άνετο και ευχάριστο στην άσφαλτο, ενώ εκτός δρόμου δε θα προβληματίσει ακόμα και σε σαθρά εδάφη.
Nissan Qashqai
107.351 Επισκέψεις στο άρθρο
Από 20.490 ευρώ
Χάρη στην τονισμένη απόσταση από το έδαφος, το Qashqai δεν έχει πρόβλημα στους χωματόδρομους και στα κακοτράχαλα, ενώ σε πρόσφατο εκτός δρόμου «γύρο» που κάναμε (τεύχος 44/2019) δεν κόλλησε ούτε σε σαθρά εδάφη, ούτε σε λάσπες, διατηρώντας υψηλότατο επίπεδο άνεσης. Στην άσφαλτο, και μετά από τις σχετικές επεμβάσεις στα πλαίσια της ανανέωσής του, το Qashqai έχει ευχάριστη οδηγική αίσθηση και ικανή αποτελεσματικότητα, που επικουρείται από σύγχρονα ηλεκτρονικά. Ο οδηγός έχει πανοραμική ορατότητα, ενώ η ευελιξία και η ευχρηστία είναι χαρακτηριστικές.
Σε τελική ανάλυση, το Nissan Qashqai αποδεικνύει γιατί είναι η προτίμηση του αγοραστικού κοινού: Τα κάνει όλα και πάνω από το μέσο όρο έχοντας μάλιστα ανταγωνιστικές τιμές και πολλές εκδόσεις.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το Nissan Qashqai έχει καταφέρει να είναι πρωταγωνιστής στην κατηγορία που το ίδιο δημιούργησε. Και όχι άδικα, αφού καταφέρνει να συνδυάζει αρμονικά τις ικανότητες ενός δικίνητου oχήματος ελεύθερου χρόνου με τις αρετές ενός οικογενειακού.Χάρη στην τονισμένη απόσταση από το έδαφος, το Qashqai δεν έχει πρόβλημα στους χωματόδρομους και στα κακοτράχαλα, ενώ σε πρόσφατο εκτός δρόμου «γύρο» που κάναμε (τεύχος 44/2019) δεν κόλλησε ούτε σε σαθρά εδάφη, ούτε σε λάσπες, διατηρώντας υψηλότατο επίπεδο άνεσης. Στην άσφαλτο, και μετά από τις σχετικές επεμβάσεις στα πλαίσια της ανανέωσής του, το Qashqai έχει ευχάριστη οδηγική αίσθηση και ικανή αποτελεσματικότητα, που επικουρείται από σύγχρονα ηλεκτρονικά. Ο οδηγός έχει πανοραμική ορατότητα, ενώ η ευελιξία και η ευχρηστία είναι χαρακτηριστικές.
Σε τελική ανάλυση, το Nissan Qashqai αποδεικνύει γιατί είναι η προτίμηση του αγοραστικού κοινού: Τα κάνει όλα και πάνω από το μέσο όρο έχοντας μάλιστα ανταγωνιστικές τιμές και πολλές εκδόσεις.
Φοβάμαι πως τέτοιου είδους δοκιμές (όχι απλά βόλτα της 1 ώρας) σε ρεαλιστικές συνθήκες έχουν σημαντικό οικονομικό κόστος που δεν μπορεί πλέον να καλύψει εύκολα ο ειδικός τύπος.
δεδομενου οτι υπάρχουν αρκετα χιόνια, ελπίζω να δούμε δοκιμη τετρακινητων σε δυσκολες συνθηκες (π.χ. χιονισμενη ανηφορα, ή σε ορεινη διαδρομή ).
Για άλλη μια φορά που είναι το jeep compass;;;
Θεωρητικά, θα ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις για άνετη οδήγηση στους πάντα ξεχαρβαλωμένους ελληνικούς δρόμους! Ομως οι κατασκευαστές δεν έχουν ακριβώς αυτόν το στόχο, αλλά την εκτός δρόμου απόλαυση της οδήγησης, όπου οι ταχύτητες είναι σαφώς πολύ πιο χαμηλές! Εξ άλλου οι δρόμοι στις χώρες των κατασκευαστριών εταιρειών είναι ουσιαστικά άψογοι