To Kuga ως γνήσιο «τέκνο» Ford θα σε κερδίσει με τα οδηγικά του χαρακτηριστικά και το οδηγοκεντρικό του προφίλ. Η απορροφητικότητα της ανάρτησης, με την αρχιτεκτονική πολλαπλών συνδέσμων, δεν θυσιάζει την άνεση που διατηρείται σε πολύ καλά επίπεδα, όπως άλλωστε είχαμε δει και παλιότερα στο μεγάλο τεστ «¶νεση Extended», όπου το Kuga στη δοκιμασία της προσπέλασης εμποδίου, ήταν στην κορυφαία τριάδα της κατηγορίας. Σε χωμάτινες διαδρομές το Kuga δεν έχει πρόβλημα να κρατάει τους τροχούς σε επαφή με το έδαφος, κάτι κρίσιμο για την πρόσφυση. Πάντως ακόμη και σε πιο extreme καταστάσεις, σε ανισόπεδα σημεία με ένα κινητήριο τροχό στο έδαφος, θα συνεχίσει ατάραχο και γενικότερα φιλτράρει αποτελεσματικά τις αναταράξεις που «θέλουν» να εισέλθουν μέσα στην καμπίνα από τις ανωμαλίες.
Φοβάμαι πως τέτοιου είδους δοκιμές (όχι απλά βόλτα της 1 ώρας) σε ρεαλιστικές συνθήκες έχουν σημαντικό οικονομικό κόστος που δεν μπορεί πλέον να καλύψει εύκολα ο ειδικός τύπος.
Θεωρητικά, θα ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις για άνετη οδήγηση στους πάντα ξεχαρβαλωμένους ελληνικούς δρόμους! Ομως οι κατασκευαστές δεν έχουν ακριβώς αυτόν το στόχο, αλλά την εκτός δρόμου απόλαυση της οδήγησης, όπου οι ταχύτητες είναι σαφώς πολύ πιο χαμηλές! Εξ άλλου οι δρόμοι στις χώρες των κατασκευαστριών εταιρειών είναι ουσιαστικά άψογοι
Φοβάμαι πως τέτοιου είδους δοκιμές (όχι απλά βόλτα της 1 ώρας) σε ρεαλιστικές συνθήκες έχουν σημαντικό οικονομικό κόστος που δεν μπορεί πλέον να καλύψει εύκολα ο ειδικός τύπος.
δεδομενου οτι υπάρχουν αρκετα χιόνια, ελπίζω να δούμε δοκιμη τετρακινητων σε δυσκολες συνθηκες (π.χ. χιονισμενη ανηφορα, ή σε ορεινη διαδρομή ).
Για άλλη μια φορά που είναι το jeep compass;;;
Θεωρητικά, θα ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις για άνετη οδήγηση στους πάντα ξεχαρβαλωμένους ελληνικούς δρόμους! Ομως οι κατασκευαστές δεν έχουν ακριβώς αυτόν το στόχο, αλλά την εκτός δρόμου απόλαυση της οδήγησης, όπου οι ταχύτητες είναι σαφώς πολύ πιο χαμηλές! Εξ άλλου οι δρόμοι στις χώρες των κατασκευαστριών εταιρειών είναι ουσιαστικά άψογοι