Το Opel Grandland X είναι μια από τις προτάσεις που εστιάζουν κυρίως σε αυτά που ζητά ο αγοραστής της κατηγορίας: ¶νεση και πρακτικότητα. Η ευκολία οδήγησης σε συνδυασμό με τη μαλακή-απορροφητική ανάρτηση και το ελαφρύ τιμόνι, καθιστούν το Grandland X έναν σύντροφο στην καθημερινότητα, καθώς προσφέρει υψηλή άνεση.
Τα ασφάλτινα κυρίως χαρακτηριστικά του Grandland X, δεν εμποδίζουν το οικογενειακό SUV της Opel να περάσει χωρίς ιδιαίτερα ζόρια τις κακοτοπιές, τις λάσπες και τις κροκάλες που θα συναντήσετε σε εκτός δρόμου διαδρομές. Έχει άλλωστε την απαιτούμενη απόσταση από το έδαφος και καλές γωνίες αναρρίχησης γι αυτό το σκοπό.
Τέλος αξίζει να αναφερθεί πως το Grandland X διατίθεται σε εκδόσεις με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης IntelliGrip για διευρυμένες δυνατότητες στα εκτός δρόμου κομμάτια.
Φοβάμαι πως τέτοιου είδους δοκιμές (όχι απλά βόλτα της 1 ώρας) σε ρεαλιστικές συνθήκες έχουν σημαντικό οικονομικό κόστος που δεν μπορεί πλέον να καλύψει εύκολα ο ειδικός τύπος.
Θεωρητικά, θα ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις για άνετη οδήγηση στους πάντα ξεχαρβαλωμένους ελληνικούς δρόμους! Ομως οι κατασκευαστές δεν έχουν ακριβώς αυτόν το στόχο, αλλά την εκτός δρόμου απόλαυση της οδήγησης, όπου οι ταχύτητες είναι σαφώς πολύ πιο χαμηλές! Εξ άλλου οι δρόμοι στις χώρες των κατασκευαστριών εταιρειών είναι ουσιαστικά άψογοι
Φοβάμαι πως τέτοιου είδους δοκιμές (όχι απλά βόλτα της 1 ώρας) σε ρεαλιστικές συνθήκες έχουν σημαντικό οικονομικό κόστος που δεν μπορεί πλέον να καλύψει εύκολα ο ειδικός τύπος.
δεδομενου οτι υπάρχουν αρκετα χιόνια, ελπίζω να δούμε δοκιμη τετρακινητων σε δυσκολες συνθηκες (π.χ. χιονισμενη ανηφορα, ή σε ορεινη διαδρομή ).
Για άλλη μια φορά που είναι το jeep compass;;;
Θεωρητικά, θα ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις για άνετη οδήγηση στους πάντα ξεχαρβαλωμένους ελληνικούς δρόμους! Ομως οι κατασκευαστές δεν έχουν ακριβώς αυτόν το στόχο, αλλά την εκτός δρόμου απόλαυση της οδήγησης, όπου οι ταχύτητες είναι σαφώς πολύ πιο χαμηλές! Εξ άλλου οι δρόμοι στις χώρες των κατασκευαστριών εταιρειών είναι ουσιαστικά άψογοι