8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Παρά την συγκριτικά χαμηλή του απόσταση από το έδαφος, το Audi Q2 τα καταφέρνει μια χαρά στο πατημένο χώμα.
Eντός και εκτός δρόμου: Ανετα & ικανά
113.240 Επισκέψεις στο άρθρο (25/3/2017)
Η τετρακίνηση δίνει πλεονέκτημα στο Mokka X
Tο Audi Q2 εμφανίζει σπορτίφ συμπεριφορά, με το πολύ καλό πλαίσιο, την σφιχτή ανάρτηση και τη χαμηλή για SUV απόσταση από το έδαφος (145 χλστ.) να εξασφαλίζουν άμεσες αντιδράσεις, περίσσεια πρόσφυση και περιορισμένες κλίσεις στις στροφές. Εξαιρετική είναι και η ευστάθεια του αυτοκινήτου στην ευθεία, όπως και οι χαμηλοί αεροδυναμικοί θόρυβοι, ενώ και το τιμόνι με τη μεταβαλλόμενη υποβοήθηση και τις μικρές διαστάσεις, παρέχει πολύ καλή πληροφόρηση για τα δρώμενα. Η ποιότητα κύλισης είναι ένα από τα ατού επίσης του αυτοκινήτου. Στην πόλη τέλος, το Audi Q2 εκμεταλλεύεται τις compact διαστάσεις του για να κινηθεί και ελιχθεί με ευκολία, αν και η ορατότητα προς τα πίσω λόγω του μικρού πίσω τζαμιού, δεν είναι άριστη.
Η έκδοση του Mokka Χ, που είχαμε στην διάθεσή μας ήταν τετρακίνητη δίνοντας σαφές πλεονέκτημα στο crossover της Opel σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Από την άλλη, η σφιχτή ανάρτηση του Mokka X σε συνδυασμό με τις 18ιντσών ζάντες (της έκδοσης της δοκιμής) περιορίζει την άνεση κυρίως σε διαδοχικές και σχετικά έντονες ανωμαλίες, αλλά σε συνδυασμό με την τετρακίνηση ανεβάζει τα επίπεδα πρόσφυσης. Οι κλίσεις δεν λείπουν, ωστόσο η υποστροφή έρχεται αργά και απόλυτα προοδευτικά. Σε εκτός δρόμου διαδρομές, η ανάρτηση και τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά δείχνουν να «υποφέρουν», όμως σε πατημένα κομμάτια προσδίδουν πολύ καλό έλεγχο στο αμάξωμα. Το αυτόματο σύστημα τετρακίνησης έχει μεγάλες δυνατότητες, ενώ το τιμόνι αν και έχει ελαφριά και τεχνητή αίσθηση είναι ακριβές, όπως άλλωστε στο κούμπωμά του και ο επιλογέας.
Το Ford Κuga εξαργυρώνει στο έπακρο την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων εμφανίζοντας ένα ιδιαίτερα ευχάριστο οδηγικό ταμπεραμέντο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η έκδοση του Mokka Χ, που είχαμε στην διάθεσή μας ήταν τετρακίνητη δίνοντας σαφές πλεονέκτημα στο crossover της Opel σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Από την άλλη, η σφιχτή ανάρτηση του Mokka X σε συνδυασμό με τις 18ιντσών ζάντες (της έκδοσης της δοκιμής) περιορίζει την άνεση κυρίως σε διαδοχικές και σχετικά έντονες ανωμαλίες, αλλά σε συνδυασμό με την τετρακίνηση ανεβάζει τα επίπεδα πρόσφυσης. Οι κλίσεις δεν λείπουν, ωστόσο η υποστροφή έρχεται αργά και απόλυτα προοδευτικά. Σε εκτός δρόμου διαδρομές, η ανάρτηση και τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά δείχνουν να «υποφέρουν», όμως σε πατημένα κομμάτια προσδίδουν πολύ καλό έλεγχο στο αμάξωμα. Το αυτόματο σύστημα τετρακίνησης έχει μεγάλες δυνατότητες, ενώ το τιμόνι αν και έχει ελαφριά και τεχνητή αίσθηση είναι ακριβές, όπως άλλωστε στο κούμπωμά του και ο επιλογέας.
Με άλλον «αέρα» τα μεγαλύτερα crossover
Πανοραμική είναι η θέση οδήγησης στο Ford Kuga και σε συνδυασμό με την στάνταρ κάμερα οπισθοπορείας, οι αστικές μετακινήσεις δεν είναι τόσο δύσκολες, όσο περιμένεις από τον όγκο του οχήματος. Μόλις «ανοίξει» ο δρόμος, η οδηγική αίσθηση είναι υψηλή για τα δεδομένα της κατηγορίας και τονίζεται από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της έκδοσης ST- Line με την σφιχτότερη ανάρτηση και τους τροχούς των 18 ιντσών. Στις στροφές, τα επίπεδα πρόσφυσης είναι υψηλά, η κλίση συγκρατημένη (παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος) και η συμπεριφορά ουδέτερη με το πίσω μέρος να εμφανίζει σπορ προεκτάσεις τονίζοντας την στάνταρ παρουσία άξονα πολλαπλών συνδέσμων. Στο ίδιο μήκος κύματος το ακριβές και πληροφοριακό τιμόνι, ο θετικός και εύχρηστος επιλογέας, αλλά και τα δυναμικά φρένα. Εκτός δρόμου, τα 201 χλστ. από το έδαφος είναι ένας σαφές ατού, όπως και οι καλές γωνίες αναρρίχησης. Ακόμη μεγαλύτερη (η μεγαλύτερη όλων για την ακρίβεια) είναι η απόσταση από το έδαφος για το Peugeot 3008, που είναι βασισμένο στην εξελιγμένη πλατφόρμα EMP2. Ως γνήσιος εκπρόσωπος της γαλλικής σχολής, το νέο crossover της γαλλικής φίρμας συνδυάζει αριστοτεχνικά την άνεση με τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης. Η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά όλες τις ανωμαλίες και σε συνδυασμό με τα χαμηλά επίπεδα θορύβου εξασφαλίζει υψηλή ποιότητα κύλισης. Παράλληλα όμως συντελεί ώστε το 3008 να στρίβει ουδέτερα και με ασφάλεια. Για τις εκτός δρόμου περιηγήσεις το 3008 βασίζεται στο σύστημα Advanced Grip Control με 5 προγράμματα λειτουργίας και τα M+S ελαστικά. Η απόσταση από το έδαφος είναι στα 219 χλστ.
Ateca και C-HR κερδίζουν τον οδηγό
Πιο οδηγοκεντρική είναι η προσέγγιση του SEAT Ateca, η ανάρτηση του οποίου είναι σφιχτή και ορίζει σε μεγάλο βαθμό την «ζωντανή» και άκρως ενδιαφέρουσα οδική του συμπεριφορά. Πάντως και μειώνει τα επίπεδα άνεσης σε δρόμους με έντονες και συνεχείς ανωμαλίες. Επίσης η ποιότητα κύλισης είναι μέτρια, αφού σε υψηλές ταχύτητες ο θόρυβος είναι αισθητός στην καμπίνα, λόγω και της «δίαιτας» που υπέστη το Ateca στον τομέα της ηχομόνωσης. Το Ateca είναι ιδιαίτερα σταθερό σε ανοιχτό δρόμο και υπακούει άμεσα στις εντολές του οδηγού, με την κατευθυντικότητά του τιμονιού να είναι κορυφαία. Η παρεχόμενη αίσθηση συμπληρώνει τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του Ateca και εμπνέει για γρήγορη οδήγηση.
Ateca και C-HR κερδίζουν τον οδηγό
Πιο οδηγοκεντρική είναι η προσέγγιση του SEAT Ateca, η ανάρτηση του οποίου είναι σφιχτή και ορίζει σε μεγάλο βαθμό την «ζωντανή» και άκρως ενδιαφέρουσα οδική του συμπεριφορά. Πάντως και μειώνει τα επίπεδα άνεσης σε δρόμους με έντονες και συνεχείς ανωμαλίες. Επίσης η ποιότητα κύλισης είναι μέτρια, αφού σε υψηλές ταχύτητες ο θόρυβος είναι αισθητός στην καμπίνα, λόγω και της «δίαιτας» που υπέστη το Ateca στον τομέα της ηχομόνωσης. Το Ateca είναι ιδιαίτερα σταθερό σε ανοιχτό δρόμο και υπακούει άμεσα στις εντολές του οδηγού, με την κατευθυντικότητά του τιμονιού να είναι κορυφαία. Η παρεχόμενη αίσθηση συμπληρώνει τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του Ateca και εμπνέει για γρήγορη οδήγηση.
Ευχάριστο στην οδήγηση είναι και το Toyota
C-HR, που ήρθε για να αλλάξει γνώμη σε όσους έχουν την ιδέα πως τα μοντέλα της ιαπωνικής φίρμας συνεχίζουν να είναι ουδέτερα και ανιαρά. Αρχικά, διαθέτει πολύ καλή θέση οδήγησης, έχοντας καλή ορατότητα προς τα εμπρός και ταυτόχρονα δίνοντας κουπέ αίσθηση. Έπειτα, προστίθεται η καλή ποιότητα κύλισης –μάλιστα όταν κινείσαι ηλεκτρικά ακούς ένα πολύ μικρό βουητό από τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ όταν ανεβάσεις ρυθμούς ικανοποιείσαι από το άκαμπτο πλαίσιο και το πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι σε βαθμό που να αισθάνεσαι πως τα 122 άλογα είναι πολύ λίγα… Το C-HR δείχνει πως μπορεί πολλά περισσότερα. H ανάρτηση αποσβένει καλά τις ανωμαλίες του δρόμου, όντας λίγο σφικτή, χωρίς να αφήνει στο αμάξωμα να παίρνει μεγάλες κλίσεις, ωστόσο δείχνει να αντιδρά λίγο ξερά στις εγκάρσιες ανωμαλίες και ειδικότερα κατά τη φάση του φρεναρίσματος. Σε κάθε περίπτωση, το υβριδικό C-HR μπορεί να είναι πολύ απολαυστικό στο δρόμο, παρότι υβριδικό!
Δεν παίζεται η κύλιση του Tiguan
Τέλος το VW Tiguan σε κερδίζει αμέσως με την εξαιρετική ποιότητα κύλισης και τη σωστή λειτουργία της ανάρτησης (με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω), που φιλτράρει με άνεση τις ανωμαλίες. Παράλληλα, το πλαίσιο είναι γρανίτης, ενώ ο θόρυβος που περνάει στην καμπίνα είναι πολύ χαμηλός. Υπό πίεση τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα, οι κλίσεις του αμαξώματος δεν προβληματίζουν και παρά το ελαφρύ τιμόνι μπορείς να το κατευθύνεις εκεί που θες. Όσον αφορά τις εκτός δρόμου επιδόσεις, η απόσταση των 189 χλστ. για την δικίνητη έκδοση της δοκιμής σου επιτρέπει να κινηθείς γρήγορα και απροβλημάτιστα σε light διαδρομές.
Αυτο που μας ενοχλεί οτι κατασκευάζεται ενα αυτοκίνητο καπου, έστω στη Τουρκία συγκεκριμένα για το CHR, ενώ δε μας ενοχλούν άλλες χώρες @gio, λες και έχουμε αυτοκινητοβιομηχανίες, ειναι ιεροσυλία. Μπράβο τους που εχουν τα @@ και δεν τις κλείνουν σαν και εμάς τους π@π@ρες που δεν αφήσαμε όρθιο τούβλο και τα φέρνουμε ολα απ'εξω. Ή επειδη θα φτιάχνεται στην Αγγλία θα τρίζει. Στερεότυπα του 1980 που δείχνουν στασιμότητα εγκεφαλικής λειτουργίας και τιποτα περισσότερο. Είδα και κατι premium γερμανικά που τρίζουν και κατι γαλλικά που χοροπηδάνε στο ρελαντί και κοκ
Premium Mazda CX-5 και premium Hyundai Tucson και αντε γεια!
Για Sportage και Tuscon ούτε λόγος ε;
Πρωτη μου επιλογη ειναι το c-hr της toyota για τον νεανικο χαρακτηρα του με την εξαιρετικα προσεγμενη και ιδιαιτερη σχεδιαση του που το κανει και μοναδικο ξεχωριζοντας το απο καθε τι στον δρομο. Κατα παγια πρακτικη που σιγουρα θα αποδειχθει μεσα στον χρονο και δεν εχω καμια αμφιβολια για αυτο εχει την προικα της μεγαλης ασιατικης εταιρειας σε ποιοτητα αξιοπιστια ασφαλεια και τεχνολογια πραγμα που ολοκληρωνει το πακετο και δεν σου δημιουργει προβληματα ξεχνωντας καθε στραβοπατημα. Μου αρεσει παρα πολυ!!
Λείπουν τα καλύτερα και πιο αξιόπιστα HyundaiTucson, Kia Sportage, Suzuki SX4 Scross και τα best seller της κατηγορίας Suzuki Vitara, Nissan Qashqai.
Qashqai και Kadjar αγνοούνται
Μεγάλη παράλειψη που δεν υπάρχει το nissan.Τωρα όσον αφορά τα αυτοκίνητα αυτά βλέπουμε ένα seat που προσπαθεί να μπεί σφήνα στην κατηγορία αυτη ένα q2 αδιάφορο ένα toyota που μόνο και μόνο σχεδιαστικά της βγάζεις το καπέλο και μία τίμια πρόταση της ford με το kuga και ένα tinguan που εάν δεν αλλάξει σχεδιαστικά ριζικά και να γίνει αξιόπιστο δεν έχει καμία τύχη.Καπου εκεί τελειώνει όμως το πράγμα με το 3008 της peugeot με κινητήρες κορυφή και με μία σχεδίαση που σε κάνει να το κοιτάζεις....Άλλη μία φορά μπράβο στην peugeot για τα άλματα που έχει κάνει και παίζει στα ίσια πλέον το group και για να είμαι και πιο συγκεκριμένος την audi
Μια δύσκολη κατηγορία που εδώ πλέον παίζει μπάλα η peugeot με το 3008.Μακραν το πιο όμορφο και πολύ αξιοπιστο.Πολυ καλό και το toyota και μία πολύ καλή προσπαθεια της ford.Όσο για το άρθρο κύριε που γράφεις πως μας λες οι αναγνώστες ψήφισαν το Q2 και δεν λες ότι η peugeot με το 3008 βγήκε αυτοκίνητο χρονιας?Εκεί καταλαβαίνεις πόσο τσολιάδες είσαστε ρε...Άντε περαστικά σου autotriti γιατί οι πωλήσεις του group θα έχουν πέσει και λογικά και οι δικές σας.
τωρα που εγινε η αρχή , ας ακολουθησει και μια δεύτερη ομαδα crossover για να εχουμε πιο πλήρη εικονα.Εμειναν αρκετά.
Το Peugeot 3008 (στο οποίο έκανα πρόσφατα test drive) είναι εξαιρετικό κ έχω την εντύπωση πως σε απόλυτους αριθμούς υπερτερεί σχεδόν παντού. Φανταστικό το αυτόματο κιβώτιο και με εντυπωσίασε η απόσβεση της ανάρτησης σε ανωμαλίες του οδοστρώματος. Ο κινητήρας του (το λέω εκ πείρας) ειναι μάλλον ο πιο αξιόπιστος... Το θεωρώ λοιπόν ως την εξυπνότερη αγορά, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι όλα όσα παρουσίαζονται δεν ειναι καλα αυτοκίνητα (εάν εξαιρέσουμε τον 1.6 TDI του group ο οποίος ειναι αδύναμος για σκάφος 1550 kg όπως του Tiguan κ του Ateca). Ιδιαίτερα το Mokka (εαν δεν χρειάζεσαι χώρους) με την 4κίνηση στα 1.6 diesel και το on star ειναι μεγάλο δέλεαρ. Στο συγκριτικό πάντως θα έπρεπε να μπει κ το Χ1. Περί ορέξεως...
3008: To καλύτερο και με διαφορα, Q2: Αν αυτό είναι premium εγω είμαι ο Θεός, C-HR: Μετά από χρόνια κατάφερε η Toyota να βγάλει ένα εμφανίσημο αμάξι που όμως τα θαλάσωσε σε χώρους και κυρίως απάραδεκτος χώρος αποσκευών.. Επίσης το πίσω μέρος του είναι ξεκάθαρη αντιγραφή από Civik.. Να θυμήσουμε οτι κατασκευάζεται και Τουρκία.. Σιγουρα υπάρχουν και χειρότερα οπως το να κατασκευαζόταν Αγγλία οπως κατι αλλα Toyota που είναι δεδομένο πως ότι κατασκευαζεται Αγγλία θα τρίζει. Tiguan και Ateca: Βαριέμαι και μόνο που τα αναφέρω και δεδομένη από τώρα η αναξιοπιστία τους.. Ακους εκεί μέση κατανάλωση 9,9 το Tiguan.. Ούτε αμάξια με 200+ άλογα δεν καιν τοσο.. Kuga: Σαν ντουλάπα μοιάζει, είναι και υπέρβαρο, μέτριοι χώροι για το τεράστιο μεγεθός του και άνετα παίρνει βραβείου του χειρότερου εσωτερικού.. Mokka x: Τραγικό το πίσω μερος του, απαράδεκτοι χωροι, υπέρβαρο, χαμηλή απόσταση από το έδαφος και δεν αξιζει τα λεφτά του με την καμία
markos δηλαδή εγώ που γράφω είμαι στο marketing της peugeot?Έχεις ρε φίλε ένα θέμα ότι δεν γράφουμε αυτό που θέλεις εσύ και το να μας λες ρε πρόβατα ταγαρι ε ταγαρι είσαι τουλάχιστον βλήμα.Βεβαια από κάτι ταγαρια σαν εσένα ζούμε και όλοι οι άλλοι.Πιστευω να έχεις και άλλα σαν εσένα του είδους σου για να κινείται η αγορά.Χα χα χα
markos ρε φίλε λεγε ονομαστικά ποιος είναι που δουλεύει εδώ στο marketing της peugeot.Εαν σε πειράζει που είπαμε ότι αυτό και το toyota είναι το καλύτερο σου ζητάμε συγνώμη.Πες μας εσύ ποιο θεωρείς καλύτερο?Μπαίνεις μέσα και βρίζεις γιατί είπαμε ότι το 3008 είναι μακράν το καλύτερο...Λεγε ποιο θεωρείς καλύτερο εσύ και μετά πες μας και πρόβατα και ότι άλλο θέλεις.
markos είσαι πολύ μεγάλος βλάκας.. Μάγος είσαι ρε γελοίε τραχανόβλακα κ κατάλαβες οτι είμαστε όλοι στο marketing της Peugeot ; Να δούμε ποσό ηλίθιος θα καταλάβεις οτι είσαι όταν σε σουτάρει ο εργοδότης σου (Renault, Nissan, Dacia) ρε δουλοπάροικε υποτακτικέ που μου βλέπεις κ πίσω απο τους τοίχους... χρειάζεται να τα οδηγήσουμε όλα για να έχουμε άποψη ; τεχνικά χαρακτηριστικά δεν δημοσιεύονται βρε τενεκέ που το παίζεις και θύτης ενώ είσαι θύμα ; πάνε να πλύνεις κανα πιάτο ρε μπαγλαμά που σε αφήνει το auto triti να δημοσιεύεις κ άποψη...
markos είσαι ο τύπος που προσπαθεί με ένα αμάξι να βγάλει γκόμενα.Καταρχάς μπετοβλακα εγώ έχω και αμάξι και όχι αυτής της χώρας.Τώρα εάν σε πειράζει που λέμε το συγκεκριμένο καλύτερο αμάξι βγάλε το καρότο από πίσω σου να ηρεμήσεις.Οσο για το τι ονειρεύομαι και τι έχω εσύ βλάκα δεν πρόκειται αυτό να το έχεις ούτε σε 10 ζωές με τα μυαλά που κουβαλάς... Είσαι είδος υπό εξαφάνιση που λέμε.Αντε βλακακο ρούφα το αυγό σου.
Peugeot 3008 το αμάξι είναι πολύ μπροστά και με τους καλύτερους κινητήρες.
Το καλύτερο και με διαφορά το 3008, με σοβαρότερο μειονέκτημα την έλλειψη τετρακίνησης. Το Active Grip δεν νομίζω οτι μπορεί να προσφέρει εκτός δρόμου αλλά και εντός την ενεργητική ασφάλεια μιας τετρακίνησης. Ολα τα υπόλοιπα είναι στο ίδιο τσουβάλι με τα μειονεκτήματα τους και τα πλεονεκτήματά τους με χειρότερη σχεδιαστικά και πρακτικά την πρόταση της Τoyota και της Audi. Πάγματι όπως αναφέρθηκε και σε άλλα σχόλια θα έπρεπε να υπάρχουν και η πρόταση της ΚΙΑ αλλά και της Hyundai που είναι πολύ αξιόλογες.Το VFM είναι το Qashqai 1.6 4x4 με 28000€ με τα συν και τα πλην του αφού είναι παλαιότερης σχεδίασης και έρχεται και το facelift που παρουσιάστηκε πρόσφατα. Το Jeep Compass θα τα ράξει τα νερά απο φθινόπωρο και οσοι δεν ενδιαφέρονται για τετρακίνηση θα είναι μια καλή επιλογή απέναντι στο 3008, μέχρι τότε αναμονη.....
Peugeot 3008 μακράν το καλύτερο και σε ποιότητα αλλά και σε κινητήρες.Δευτερο το toyota που από ότι βλέπω έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά.Πως βαζεται το Q2 που σχεδιαστηκα είναι για γέλια καλά από αξιοπιστία γελάμε και δεν υπάρχει το Quaskai? Τρίτη θέση το ford με το tinguan.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στο άρθρο δεν έχουν συμπεριληφθεί αυτοκίνητα κατηγορίας C όπως Honda HR-V(που το περιοδικό έχει αναφερθεί με τα καλύτερα λογια) το jeep renegade και βέβαια το best seler της αγοράς που σπαει σε πωλήσεις QASHQAI ώστε να μπορούμε να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη.Ελπίζω να μην οφείλεται στο γεγονός οτι ανταγωνιστικό site τα έχει πρώτα στις προτιμήσεις των αναγνωστών του.
Akouw gia to ch-r alla nomizw oti trolarete edw mesa... Ok apo mprosta einai apodekto alla apo pisw auto to pragma den blepetai! kakasxhmo, kagkouriko kai kleistofobiko. Poiothta ulikwn kai finirisma epishs xalia alla auto dikaiologeitai ap to oti einai ftiagmeno sthn tourkia pou kai mono apo auto apo emena exei faei akuro. Opws kai opoio allo amaksi ftiaxnetai ekei.
Ένα άρθρο - τεστ με ότι αυτοκίνητα βρήκαμε διαθέσιμα στην κατηγορία (ανεξαρτήτως μεγέθους ή κινητήρα). Σίγουρα λείπουν αρκετά. Θαυμάζω τα επιχειρήματα όλων όσων σχολιάζουν το άρθρο...... και σ' ανώτερα ...
An se endiaferei to image kai h poiothta makran Q2. Deuterh epilogh to Tiguan. Omorfes stibares grammes kai oxi kagkouristikes opws tou toyota.
Γράφετε,γράφετε,γράφετε...αλλά εγώ βλέπω ότι το marketing της peugeot έχει πάρει φωτιά..εκεί Αμέτι μου, χαμέτι μου να μας πείσει ότι πρέπει να αγοράσουμε το καλύτερο suv όλων των εποχών ,το ένα το μοναδικό 3008 με 28.000 ευρώ.Πραγματικά με κάνετε να κλαίω απο τα γέλια...τέτοια λύσα δεν έχω ξαναδει..κανεί μπαμ απο χιλιόμετρο ότι όλα αυτά τα αποθεοτικά σχόλια είναι απο το marketing της peugeot. μπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
ΜΑΚΡΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ AUDI Q2. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ. ΤΟ ΤΙGUAN ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ KAI TA YΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ CROSSOVER.
Aggelos μικροαστέ ληγούρι που ονειρεύεσαι μεγαλεία..όχι δεν είναι όλοι στο μαρκετινγκ της peugeot αλλά καποιοί είναι..απο αυτούς που ΔΕΝ είναι πες μας λοιπον τιτανοτρισμεγιστέ μπετόβλακα πως ξέρεις ότι το συγκεκριμένο όχημα είναι το καλυτερό και όλα τα άλλα ειναι για πέταμα την στιγμή που έχει μόλις κυκλοφορήσει?