Τα δύο νέα συστήματα-κλειδιά της Mazda που κάνουν την διαφορά

Τα δύο νέα συστήματα-κλειδιά της Mazda που κάνουν την διαφορά

3.387 Επισκέψεις στο άρθρο (28/1/2022)

Η Mazda διαθέτει στα μοντέλα της το σύστημα i-Activ AWD που προσφέρει καλύτερη πρόσφυση και οικονομία καυσίμου και το σύστημα GVC Plus που βοηθά τα αυτοκίνητά της να στρίβουν αποτελεσματικότερα.

Οι νέας γενιάς τεχνολογίες ελέγχου της Mazda

Προτεραιότητα της Mazda είναι η κατασκευή αυτοκινήτων που προσφέρουν άνετη και εξαιρετική εμπειρία οδήγησης ή αλλιώς την επίτευξη του Jinba Ittai, της βασικής αξίας της μάρκας όπου οδηγός και αυτοκίνητο γίνονται ένα. Για να επιτευχθεί η Jinba Ittai εμπειρία οδήγησης ακόμη και στα μεγάλα ταξίδια, η Mazda ανέπτυξε έξυπνες τεχνολογίες νέας γενιάς όπως το σύστημα 4κίνησης i-Activ all-wheel-drive (AWD) που λειτουργεί σε συνδυασμό με το G-Vectoring Control (GVC) για τον έλεγχο της κατανομής ροπής μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

i-Activ AWD: Προσφέρει καλύτερη πρόσφυση & οικονομία καυσίμου

Το εξελιγμένο σύστημα 4κίνησης i-Activ AWD της Mazda διαθέτει λειτουργία αναγνώρισης φορτίου και στους 4 τροχούς και συνεργάζεται αρμονικά με το GVC, ρυθμίζοντας την κατανομή της ροπής μεταξύ των εμπρός και των πίσω τροχών, ενισχύοντας το βαθμό πρόσφυσης ανεξάρτητα με το σενάριο οδήγησης. Περιορίζει επίσης το συνολικό ποσοστό των μηχανικών απωλειών και συμβάλλει στην οικονομία καυσίμου.

Επιταχύνει με τους πίσω τροχούς, φρενάρει με τους μπροστινούς

Στην αρχή της στροφής, το σύστημα AWD θα διατηρήσει την υπάρχουσα κατανομή ροπής εμπρός / πίσω για να δώσει προτεραιότητα στην καλύτερη απόκριση στη στροφή, μέσω του ελέγχου ροπής της μονάδας GVC. Μετά την αρχική ενεργοποίηση, το σύστημα AWD αυξάνει σταδιακά το ποσοστό της ροπής που αποστέλλεται στους πίσω τροχούς για να επιτύχει ουδέτερη συμπεριφορά και πιο σταθερή πορεία του αυτοκινήτου.

Ο συγχρονισμός με το GVC βελτιώνει επίσης σημαντικά την απόκριση των πίσω τροχών και τη γραμμικότητα σε σχέση με τις εντολές του οδηγού στο γκάζι. Κατά την επιτάχυνση, περισσότερη ροπή κατανέμεται στους πίσω τροχούς, καθώς αυξάνεται το κατακόρυφο φορτίο. Κατά την επιβράδυνση, παρέχεται περισσότερη ροπή στους μπροστινούς τροχούς για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης πρόσφυσης και των τεσσάρων τροχών. Βελτιώνει επίσης τη δυνατότητα ελέγχου, οπότε το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται πιστά στις εντολές του οδηγού.

Το σύστημα AWD προσφέρεται στα μοντέλα CX-5, CX-30 και Mazda3.