Το πετρελαιοκίνητο Civic διατηρεί το φουτουριστικό παρουσιαστικό του, με τις μοντέρνες γραμμές και τις compact εξωτερικές διαστάσεις.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το πετρελαιοκίνητο Civic διατηρεί το φουτουριστικό παρουσιαστικό του, με τις μοντέρνες γραμμές και τις compact εξωτερικές διαστάσεις.

Honda Civic 1,6 i-DTEC

85.172 Επισκέψεις στο άρθρο (3/1/2014)

Ποιος άραγε περίμενε ένα σπορτίφ μικρομεσαίο μοντέλο σαν το Honda Civic, να αναδειχθεί όχι τόσο από τους βενζινοκινητήρες του, αλλά από έναν νέο πετρελαιοκινητήρα, όπως είναι ο 1,6 i-DTEC; Όπως και να έχει, μόνο αν είσαι παρατηρητικός θα καταλάβεις αν το Civic που αντικρίζεις είναι το πετρελαιοκίνητο, μιας και έχει δεχθεί μόνο κάποιες μικρές επεμβάσεις στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα, αλλά και έξτρα σπόιλερ στο πλάι και στους πίσω θόλους των τροχών με σκοπό τη βελτίωση της αεροδυναμικής. 

Κατά τα άλλα, το Civic διατηρεί το φουτουριστικό παρουσιαστικό του, με τις μοντέρνες γραμμές και τις compact εξωτερικές διαστάσεις. Στο πίσω μέρος, ξεχωρίζει πάντα το εξέχον του αμαξώματος πάνελ των φωτιστικών. 

Κινητήρας – Ελαφρύς και hi-tech
Ο νέος 1,6 i-DTEC διαθέτει αλουμινένια κυλινδροκεφαλή και είναι σύμφωνα με τη Honda, το ελαφρύτερο μοτέρ στην κατηγορία του ζυγίζοντας 47 κιλά λιγότερα από τον 2.2 i-DTEC. Η ονομαστική απόδοση του κινητήρα αυτού είναι 120 ίπποι στις 4.000 στροφές και κυρίως, 300 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 2.000.

Εκτός τώρα του κινητήρα, εντελώς νέο είναι και το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων με το οποίο συνδυάζεται που, φυσικά, έχει κατασκευαστεί και αυτό με γνώμονα τις compact διαστάσεις και το μειωμένο βάρος. Στην πράξη, ο κινητήρας προσφέρει εξαιρετικό τράβηγμα από χαμηλά, ενώ παράλληλα, φροντίζει να περνά... απαρατήρητος από τους επιβάτες του αυτοκινήτου, χωρίς ενοχλητικά κροταλίσματα και θορύβους. 

Εντυπωσιακά χαμηλή είναι η κατανάλωση που δίνει η Honda (3,6 λτ./100 χλμ.) και ακόμη περισσότερο, οι εκπομπές CO2 (94 γρ./χλμ.), που εξασφαλίζουν και την απαλλαγή από τέλη. Οι υποσχέσεις της Honda δεν απέχουν και πολύ από την πραγματικότητα, αφού με προσεκτική οδήγηση είναι εφικτή μια μέση κατανάλωση 3,9 λτ./100 χλμ., που εξασφαλίζει αυτονομία σχεδόν 1.300 χλμ. με ένα ρεζερβουάρ.

Εσωτερικό – Χώροι: Φουτουριστικό και πρακτικό
Το εσωτερικό του νέου Honda Civic 1,6 i-DTEC, δεν εμφανίζει καμία διαφοροποίηση από εκείνα των βενζινοκίνητων εκδόσεων, κάτι που μεταφράζεται σε φουτουριστική σχεδίαση, τονισμένη ποιότητα κατασκευής και φινιρίσματος. Ειδικά για το τελικό φινίρισμα, το Civic «παραδίδει και μαθήματα» στην υπόλοιπη κατηγορία.

Αίσθηση προκαλεί η στάνταρ ψηφιακή οθόνη πληροφοριών i-MID. Πάντως ο χειρισμός των ενδείξεων του trip computer (ειδικά στην απεικόνιση των δεδομένων της κατανάλωσης) απαιτεί αρκετή εξοικείωση. Αριστερά στο ταμπλό, όπως και στις βενζινοκίνητες εκδόσεις, ξεχωρίζει το μπουτόν ECON, μέσω του οποίου το σύστημα ενημερώνει τον οδηγό για το σωστό τρόπο οδήγησης αλλάζοντας το χρωματισμό (πράσινο σε οικονομική οδήγηση και μπλε σε αντίθετη περίπτωση) και περιορίζει την απόδοση του κλιματισμού.

Ευρύχωρο και πρακτικό
Στα δυνατά σημεία της καμπίνας είναι η ευρυχωρία. Τρεις ενήλικες θα χωρέσουν με άνεση πίσω και, μόνο αν είναι ψηλοί, ίσως τους ενοχλήσει ο «αέρας» για τα κεφάλια τους. Τα Magic Seats πίσω καθίσματα φυσικά δεν λείπουν. Η διαιρούμενη πλάτη τους αναδιπλώνεται στο ίδιο επίπεδο με το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ, ενώ οι βάσεις τους ανασηκώνονται κατά 90 μοίρες και «κλειδώνουν» στις πλάτες, δημιουργώντας έτσι ένα δεύτερο χώρο αποσκευών Σε συνδυασμό με τις πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα και τον μεγάλο χώρο αποσκευών των 407 λίτρων, η πρακτικότητα αυξάνεται κατακόρυφα.

Στο δρόμο -Σπορτίφ χωρίς απώλειες σε άνεση
Η θέση οδήγησης του Civic σε προκαλεί για οδήγηση και παραμένει ένα από τα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου. Από τα πρώτα χλμ. πίσω από το τιμόνι διαπιστώνεις πως, επιτέλους, το πλαίσιο βρήκε το μηχανικό σύνολο που είναι σε θέση να αναδείξει τις αρετές του σε ακαμψία και κράτημα. Οι επεμβάσεις των τεχνικών σε ανάρτηση (ρυθμίσεις και σφιχτότερα σινεμπλόκ) και τιμόνι (πιο γρήγορη ηλεκτρική κρεμαγιέρα) έχουν κάνει το Civic, όχι απλά πιο ευχάριστο, αλλά και πιο ικανό σε κάθε είδους διαδρομή. 

Στον ανοιχτό δρόμο, ταξιδεύεις ήσυχα και άνετα με την κατανάλωση να είναι κάτω ακόμα και από τα 4,0 λτ./100 χλμ., ενώ στις στροφές κρατάει γερά, οι κλίσεις είναι ουσιαστικά ανύπαρκτες και το στιβαρό σε αίσθηση τιμόνι σημαδεύει εκεί που ακριβώς θες. Η ροπή είναι άφθονη και πανταχού παρούσα και ο επιλογέας τόσο ευχάριστος και ιδανικά τοποθετημένος, που σε προκαλεί να αλλάζεις σχέσεις χωρίς ουσιαστικό λόγο.

Σε καμία περίπτωση, δεν γίνεται αισθητή η διαφορά βάρους 150 κιλών περίπου, σε σχέση με το ελαφρύτερο μοντέλο με το βενζινοκινητήρα των 1,4 λίτρων, ενώ τα φρένα είναι κορυφαία, τόσο σε αίσθηση, όσο και σε αποτελεσματικότητα (100-0 χλμ./ώρα σε 36,3 μ.)! Και μάλιστα χωρίς όλα αυτά να έχουν γίνει σε βάρος της άνεσης, τη στιγμή που η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα ακόμα και σε σύγκριση με το βενζινοκίνητο ανταγωνισμό.

Τιμή
Το νέο Honda Civic 1,6 i-DTEC είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, την Comfort και τη Sport. H «βασική» Comfort ξεκινάει από 22.400 ευρώ (20.970 ευρώ με απόσυρση), αλλά μόνο «βασική» δεν είναι, αφού συνοδεύεται από ένα υπερπλήρες πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας.

200 διαθέσιμα στοιχεία για HONDA  CIVIC
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

H «βασική» Comfort ξεκινάει από 22.400 ευρώ (20.970 ευρώ με απόσυρση), αλλά μόνο «βασική» δεν είναι, αφού συνοδεύεται από ένα υπερπλήρες πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας.

H «βασική» Comfort ξεκινάει από 22.400 ευρώ (20.970 ευρώ με απόσυρση), αλλά μόνο «βασική» δεν είναι, αφού συνοδεύεται από ένα υπερπλήρες πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center