Η CLA βασίζεται στην καινούργια μικρομεσαία πλατφόρμα των Mercedes A-Class και B-Class.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η CLA βασίζεται στην καινούργια μικρομεσαία πλατφόρμα των Mercedes A-Class και B-Class.

Mercedes CLA 180

85.213 Επισκέψεις στο άρθρο (3/1/2014)

Η Mercedes έγραψε για ακόμη μια φορά ιστορία, λανσάροντας το πρώτο μικρομεσαίο (ή compact) τετράθυρο κουπέ της αυτοκίνησης, σχεδόν 10 χρόνια μετά από την εντυπωσιακή CLS. Η μαγιά υπήρχε (σ.σ. η νέα A-Class), ωστόσο στην περίπτωση της κουπέ «αδελφής» της κανείς δεν μπορεί να πει ότι πρόκειται απλώς για μια A-Class με εντυπωσιακή ουρά.

Μάλιστα, ακόμη και στο εμπρόσθιο τμήμα της όπου οφείλει να ακολουθήσει τη γενικότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της Mercedes, η CLA διαφοροποιείται από την A-Class, με τα μεγαλύτερα και περισσότερο στρογγυλεμένα φωτιστικά της, τον σημαντικά μακρύτερο πρόβολο και τον αλλαγμένο προφυλακτήρα, αλλά και τις έντονες «νευρώσεις» του καπό που καταλήγουν πάνω στην ανανεωμένη μάσκα. Από εκεί και πίσω, το αμάξωμα της CLA ακολουθεί ρευστές γραμμές, με χαμηλή σε ύψος οροφή που τονίζει τον κουπέ της χαρακτήρα, αλλά και τρεις «μυώδεις» νευρώσεις στα πλαϊνά που εντείνουν το δυναμισμό του σχήματος. 

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία της υπόστασης της νέας CLA, είναι το ρεκόρ στην αεροδυναμική, με πολύ μικρό αεροδυναμικό συντελεστή (cd: 0,23). Η Mercedes CLA με μήκος στα 4,63 μέτρα είναι ένα από τα μακρύτερα μικρομεσαία αυτοκίνητα προσεγγίζοντας ή και ξεπερνώντας το μήκος προτάσεων της μεσαίας κατηγορίας.

Εσωτερικό: Σπορτίφ εικόνα και ποιότητα «Mercedes»
Η εικόνα του ταμπλό της νέας CLA προβάλλει ένα σπορτίφ και αρκετά ελκυστικό χαρακτήρα με την ποιότητα των υλικών της να είναι κορυφαία για την κατηγορία, με μαλακά πλαστικά να ντύνουν τμήματα του ταμπλό και του εσωτερικού των θυρών. Προσεγμένο είναι το φινίρισμα και η συναρμογή των περισσότερων τμημάτων, ενώ η κορυφαία ηχομόνωση έρχεται ως αποτέλεσμα και του υπέρ-αεροδυναμικού αμαξώματος. Σε ό,τι αφορά στην εργονομία τέλος, εκτός κάποιων παραδοσιακών «Mercedes» επιλογών στην τοποθέτηση διακοπτών (π.χ. το –ηλεκτρικό– χειρόφρενο στα αριστερά και χαμηλά από τον οδηγό), όλα είναι τοποθετημένα στις σωστές θέσεις και εύκολα προσβάσιμα.

Ο κουπέ χαρακτήρας της νέας CLA αποκαλύπτεται και στην αξιολόγηση των εσωτερικών της χώρων, με τη χαμηλή οροφή να κλέβει αρκετό «αέρα» από το διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Η σχεδίαση των καθισμάτων στο πίσω τμήμα παραπέμπει προς την πιο κουπέ διάταξη 2+2. Στο κομμάτι του πορτ-μπαγκάζ, ο ωφέλιμος όγκος των 470 λίτρων είναι μεγάλος και ικανοποιεί τις ανάγκες όλων των επιβαινόντων.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Ικανός συνδυασμός
Ο βενζινοκινητήρας της αρχικής CLA 180, ήδη γνωστός από τις νέες γενιές των Mercedes A-Class και τη B-Class, είναι 4κύλινδρος, 16βάλβιδος, με χωρητικότητα 1.595 κ.εκ., άμεσο ψεκασμό και turbo, ενώ διαθέτει ονομαστική απόδοση 122 ίππων στις 5.000 στροφές και μέγιστη ροπή 200 Nm, όλα διαθέσιμα μόλις από τις 1.250 σ.α.λ. Στην πράξη, ο κινητήρας αυτός ξεχωρίζει για τη «βελούδινη» λειτουργία του, το τράβηγμά του από χαμηλά χωρίς το παραδοσιακό lag των turbo, αλλά και τις περιορισμένες απαιτήσεις του σε καύσιμο με βάση τα χαρακτηριστικά του. 

Στο κομμάτι των επιδόσεων, οι μετρήσεις μας έδειξαν ένα πολύ γρήγορο 0-100 χλμ./ώρα (8,8 δλ.) και οι ρεπρίζ είναι μεν αρκετά σβέλτες, όχι όμως τόσο γρήγορες όσο αυτές των επιταχύνσεων από στάση. Αυτό οφείλεται κυρίως στις μακριές σχέσεις του κιβωτίου 6 ταχυτήτων με την πολύ καλή αίσθηση κατά τις αλλαγές των σχέσεων, κάτι που βέβαια συμβάλλει μαζί και με το στάνταρ σύστημα Eco Start&Stop του κινητήρα (παραδίδει μαθήματα λειτουργίας) στη μείωση της μέσης κατανάλωσης μόλις στα 5,4 λτ./100 χλμ. 

Οδική συμπεριφορά-Ανεση: Σπορτίφ γονίδια και κορυφαία ποιότητα κύλισης
Η CLA βασίζεται στην καινούργια μικρομεσαία πλατφόρμα των Mercedes A-Class και B-Class. Η συμπεριφορά της Mercedes CLA στο δρόμο αποκαλύπτει και το διαφορετικό της παρουσίας ενός 4θυρου μικρομεσαίου κουπέ στη γκάμα της μάρκας με το αστέρι, έναντι ενός παραδοσιακού σεντάν. 

Σύμφωνοι, η ανάρτηση δεν είναι το «μαγικό χαλί» της C-Class, παρότι η κορυφαία ποιότητα κύλισης και η μοναδική ηχομόνωση θα αποζημιώσουν τους παραδοσιακούς, αλλά επαναλαμβάνουμε ότι αυτό δεν είναι το ζητούμενο. Το ζητούμενο είναι η παροχή και δυναμικών στοιχείων οδήγησης, κάτι που η CLA το καταφέρνει και με το παραπάνω. Έτσι στην ευθεία, το άκαμπτο πλαίσιο συμβάλλει στη μοναδική σταθερότητα ανεξαρτήτως της ταχύτητας, ενώ το καλό τιμόνι με το σωστό βάρος προσφέρει σιγουριά και ασφάλεια στον οδηγό. 

Τα καλά της ανάρτησης αποκαλύπτονται, ωστόσο στις στροφές, εκεί όπου οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μικρές και η πρόσφυση υψηλή ακόμη και με το ESP στη μερικώς απενεργοποιούμενη θέση, με την υποστροφή να εξελίσσεται ομαλά και μόνο σε συνθήκες μεγάλης πίεσης. Το τιμόνι, με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση Direct-Steer και πολύ κοντή κρεμαγιέρα (2,3 στροφές απ¶ άκρη σε άκρη) μπορεί να μην προσφέρει την τέλεια πληροφόρηση, ωστόσο είναι άμεσο, ακριβές και βοηθά καταλυτικά στον έλεγχο του αυτοκινήτου. Κορυφαία σε απόδοση είναι τέλος τα φρένα, αφού στο 100-0 χλμ./ώρα σταματούν το αυτοκίνητο σε μόλις 36,2 μέτρα, καταγράφοντας ένα ακόμη ρεκόρ…

Τιμή
Η Mercedes CLA 180 κοστίζει στην αρχική της έκδοση 28.900 ευρώ ή 27.734 ευρώ με απόσυρση.

200 διαθέσιμα στοιχεία για MERCEDES  CLA
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Η Mercedes CLA 180 κοστίζει στην αρχική της έκδοση 28.900 ευρώ ή 27.734 ευρώ με απόσυρση.

Η Mercedes CLA 180 κοστίζει στην αρχική της έκδοση 28.900 ευρώ ή 27.734 ευρώ με απόσυρση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
NISSAN