Το νέο Suzuki SX4 S-CROSS... μεγάλωσε σε διαστάσεις σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, αναδεικνύοντας πιο έντονα πλέον τα γνήσια χαρακτηριστικά ενός crossover μοντέλου.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο Suzuki SX4 S-CROSS... μεγάλωσε σε διαστάσεις σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, αναδεικνύοντας πιο έντονα πλέον τα γνήσια χαρακτηριστικά ενός crossover μοντέλου.

Νέο Suzuki SX4 S-CROSS 1,6 D 4WD

85.174 Επισκέψεις στο άρθρο (3/1/2014)

To νέο Suzuki SX4 S-CROSS … μεγάλωσε και διαθέτει πλέον τα χαρακτηριστικά ενός «γνήσιου» crossover, με στόχο να διεκδικήσει ένα μεγάλο μερίδιο αγοράς από τη δημοφιλή κατηγορία που ανήκει.

Το SX4 έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του πριν από περίπου 7 χρόνια, με τη Suzuki να το τοποθετεί ανάμεσα στο Jimny και το Grand Vitara. Παρά το γεγονός ότι σχεδιαστικά δεν ενέπνεε αρκετή γοητεία, κατάφερε να κερδίσει αρκετές καρδιές με τον διττό του χαρακτήρα, μιας και διέθετε ασφάλτινα οδηγικά χαρίσματα, καθώς και πλούσια off-road προτερήματα. Έτσι, εν έτει 2013, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να εξελίξει και να… μεγαλώσει τη νέα γενιά του SX4, ενώ με την προσθήκη του S-CROSS στην ονομασία του είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό των μικρομεσαίων crossover μοντέλων. 

Ενδιαφέρον σχεδιαστικά εντός και εκτός
Αναμφίβολα, το νέο SX4 S-CROSS διαθέτει, πιο έντονα πλέον, τα χαρακτηριστικά ενός γνήσιου crossover, κάτι που κατά τη δοκιμή μας τα σχόλια, τα οποία δεχτήκαμε από περαστικούς, ήταν πολύ θετικά ως προς την εμφάνιση του, αφού διακρίνεται από την κομψή και δυναμική του φινέτσα με τη μεγαλύτερη μάσκα και γρίλια, σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. 

Κινητήρας-επιδόσεις: Οικονομικός και σβέλτος κινητήρας
Το νέο SX4 S-CROSS διαθέτει κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, ωστόσο η δοκιμή μας πραγματοποιήθηκε με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λτ., απόδοσης 120 ίππων και 320 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Ο θόρυβος και οι κραδασμοί του πετρελαιοκινητήρα δεν φτάνουν στην καμπίνα, μιας και οι μηχανικοί της Suzuki έχουν κάνει καλή δουλειά, τόσο στην ηχομόνωση του εσωτερικού, όσο και του μοτέρ. Πιο συγκεκριμένα, ο πετρελαιοκινητήρας επωφελείται από τη χρήση ειδικού ηχομονωτικού καπακιού, ηχομονωτικού «καθρέφτη» και μιας επιπλέον μπάρας απορρόφησης κραδασμών και θορύβου. 

Στα προτερήματα του 1.600άρη κινητήρα προστίθεται και το καλό φάσμα ροπής που προσφέρει, το οποίο οφείλεται κατά μεγάλο βαθμό στο τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) που εφοδιάζεται. Η «δύναμη» και η ροπή του μοτέρ είναι κάτι που θα εκτιμήσει ο οδηγός σε όλες τις συνθήκες οδήγησης (από τις 1.700 έως τις 4.000 σ.α.λ. περίπου). Σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα η κατανάλωση του συγκεκριμένου μοντέλου είναι στα 4,4 λτ./100 χλμ., κάτι που είναι εφικτό με συντηρητική οδήγηση, ενώ οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 114 γρ./χλμ. Στην πράξη, ακόμη και σε πιεσμένους ρυθμούς, η κατανάλωση κυμαίνεται περίπου στα 5,5 λτ./100 χλμ.

Εσωτερικό-Χώροι
Στο εσωτερικό του, ο πίνακας οργάνων του νέου SX4 S-CROSS έχει σχεδιαστεί, ώστε να προσφέρει υψηλή λειτουργικότητα και να βοηθά τον χρήστη να επικεντρωθεί στην οδήγηση. Το μεγάλο ταχύμετρο φιλοξενεί οθόνη πολλαπλών ενδείξεων που απεικονίζει τον χιλιομετρητή, τη στιγμιαία κατανάλωση, την εξωτερική θερμοκρασία, την ώρα και την επιλεγμένη λειτουργία του συστήματος τετρακίνησης. Περιλαμβάνει επίσης ειδοποίηση για τη χρήση των πίσω ζωνών ασφάλειας και τους αισθητήρες παρκαρίσματος. Η εικόνα ποιότητας και η αισθητική τονίζεται από τα ασημένια δαχτυλίδια που έχουν τοποθετηθεί γύρω από τους μετρητές. 

Οι -εμφανώς- αυξημένες διαστάσεις του (μήκος 4.300 χλστ. σε σχέση με τα 4.135 χλστ. του προηγούμενου μοντέλου) έχουν ως αποτέλεσμα την πολύ πιο ευρύχωρη καμπίνα, ενώ με το 2.600 χλστ. μεταξόνιο μπορεί να φιλοξενήσει άνετα 5 ενήλικες, οι οποίοι κρατούν… το χαμόγελό τους μέχρι τον τελικό προορισμό. Επίσης, ο χώρος αποσκευών είναι στα 430 λτ., ο οποίος είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας του, και στην περίπτωση αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων υπάρχει περισσότερος χώρος. 

Τις εντυπώσεις έκλεψε επίσης και η πανοραμική οροφή, που για πρώτη φορά αποτελείται από δύο συρόμενα γυάλινα τμήματα, τοποθετημένα το ένα εμπρός από το άλλο. Η ηλιοροφή εκτείνεται πάνω από τα εμπρός και πίσω καθίσματα, κάνοντας την καμπίνα των επιβατών πιο άνετη και προσφέροντας αίσθηση «ελευθερίας» σε όλους τους επιβάτες.

Στο δρόμο: Οδηγική συμπεριφορά εντός και εκτός δρόμου
Ο μεγαλύτερος όγκος του μοντέλου δουλεύει ως θετικός παράγοντας στην ευστάθεια του αυτοκινήτου, αφού το «πάτημά» του είναι πολύ σταθερό, ακόμα και σε περιπτώσεις πίεσης. Για την καλή σταθερότητα του μοντέλου ευθύνεται φυσικά και το νέο σύστημα τετρακίνησης ALL-GRIP, ενώ το τιμόνι μεταδίδει πιστά τις πληροφορίες από το οδόστρωμα. 

Σε εκτός δρόμου τμήματα, το νέο μοντέλο της Suzuki δύσκολα θα πει όχι, χάρη στην πολύ καλή τετρακίνηση. Έτσι, οι οποιοιδήποτε περιορισμοί έρχονται μόνο από την όχι τόσο χαμηλή απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (190 χλστ.)

Νέα γενιά τετρακίνησης ALLGRIP 4WD
Η νέα γενιά τετρακίνησης της Suzuki ονομάζεται ALL GRIP και στο νέο SX4 S-CROSS αξιοποιείται στο έπακρο, ενώ διαθέτει τέσσερις διαφορετικές κατ επιλογή λειτουργίες. Το «έξυπνο» λογισμικό της τετρακίνησης ελέγχει την κατάσταση του κινητήρα, της μετάδοσης, του σύστημα ελέγχου ευστάθειας και άλλων παραμέτρων και επιλέγει την ιδανική λειτουργία για κάθε τύπο οδοστρώματος και οδηγικών συνθηκών. Απλά, με το πάτημα ενός περιστροφικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τις λειτουργίες AUTO, SPORT, SNOW και LOCK.

Τιμές-εξοπλισμός
Διαβάστηκε από 7851 αναγνώστες  Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/11/2013
Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν το SX4 S-CROSS με τον 1,6 λτ. diesel κινητήρα και το σύστημα τετρακίνησης ALL GRIP, το οποίο διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό. Η τιμή εκκίνησής του είναι στα 24.270 ευρώ με το όφελος απόσυρσης και προσφέρει στο βασικό εξοπλισμό 7 αερόσακους, σύστημα ηλεκτρονικής ευστάθιας, ζάντες αλουμινίου, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και cruise control. Στον προαιρετικό εξοπλισμό και με 800 ευρώ παραπάνω υπάρχει η πανοραμική οροφή, ενώ και με τα δερμάτινα θερμαινόμενα καθίσματα η τιμή φτάνει τα 1.500 ευρώ. Τέλος, η τιμή εκκίνησης του 2κίνητου βενζινοκίνητου 1,6 λτ. μοντέλου είναι τα 16.870 ευρώ.

200 διαθέσιμα στοιχεία για SUZUKI  SX4
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Στα προτερήματα του 1.600άρη κινητήρα προστίθεται και το καλό φάσμα ροπής που προσφέρει, το οποίο οφείλεται κατά μεγάλο βαθμό στο τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) που εφοδιάζεται.

Στα προτερήματα του 1.600άρη κινητήρα προστίθεται και το καλό φάσμα ροπής που προσφέρει, το οποίο οφείλεται κατά μεγάλο βαθμό στο τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) που εφοδιάζεται.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center