Στο εσωτερικό του Nissan Pulsar τα πάντα είναι καλοβαλμένα και με προσεγμένο φινίρισμα. Αισθητικά, έμφαση δίνεται στην παροχή πολύ καλής εργονομίας.
Εσωτερικό: Ποιοτικά και μοντέρνα
Ο θάλαμος των επιβατών και των 5 μοντέλων διακρίνεται για την ποιοτική του κατασκευή, ενώ και η σχεδίαση βρίσκεται μέσα στα δεδομένα της εποχής. Παίρνοντας τα πράγματα με τη σειρά, στο Golf το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και παράλληλα, την επιλογή άκρως ποιοτικών, μαλακών πλαστικών. Η σχεδίαση είναι τυπικά γερμανική, «σοβαρή», χωρίς σχεδιαστικές εξάρσεις, με την οθόνη αφής στο κέντρο να δίνει μια high-tech πινελιά. Στο εσωτερικό του Astra, η σχεδίαση είναι από τις πιο μοντέρνες της κατηγορίας, με τη λεπτή κεντρική κονσόλα να είναι γεμάτη διακόπτες και χειριστήρια, επιβαρύνοντας ελαφρώς την εργονομία. Ποιοτικά και εδώ συναντούμε μαλακά στην αφή υλικά στο ταμπλό και το εσωτερικό των θυρών, με προσεγμένο φινίρισμα και συναρμογή. Στην περίπτωση του ανανεωμένου Auris, το σχήμα του ταμπλό παραμένει κάθετο όμως όλα τα χειριστήρια και οι διακόπτες έχουν αναβαθμιστεί, ενώ και η οθόνη είναι μεγαλύτερη από ποτέ (7 ιντσών προαιρετικά). Καλύτερη από πριν είναι και η ποιότητα, με μαλακό και αφρώδες πλαστικό να καλύπτει περισσότερη έκταση του χώρου. Περνώντας στο Focus, εδώ το εσωτερικό ξεχωρίζει για την ποιοτική του κατασκευή (μαλακά πλαστικά σε μεγάλο τμήμα), αλλά και για τα high-tech στοιχεία του, όπως τη μεγάλη οθόνη αφής στην κονσόλα, τον πίνακα οργάνων με την επίσης μεγάλη οθόνη του trip computer κ.λπ. Στο Pulsar τέλος, το εσωτερικό ξεχωρίζει για τη στιβαρότητα των υλικών και το προσεγμένο φινίρισμα όλων των επιφανειών του, παρότι τα μαλακά πλαστικά είναι μικρότερης έκτασης. Η σχεδίαση δίνει επίσης έμφαση στην πολύ καλή εργονομία.
Το Ford Focus διαθέτει ένα μοντέρνο σε σχεδίαση και high-tech εσωτερικό, κάνοντας χρήση πολλών επιφανειών με μαλακό πλαστικό.
Για να είμαστε τακτικοί αναγνώστες του περιοδικού μάλλον πρέπει να το εκτιμάμε για να το κάνουμε. Δυστυχώς πολλές φορές διαπιστώνω ότι υπάρχει περιορισμένη γκάμα εταιρειών που προβάλλονται ασταμάτητα ενώ άλλες τις τρώει η αφάνεια εκτός ελαχίστων χτυπητών εξαιρέσεων. Άντε τα VW GOLF k TOYOTA Auris έχουν κυριαρχο ρόλο στην Ελληνική αγορά. Αλλά πραγματικα θεωρείτε οτι το Opel Astra είναι καλύτερο από ένα Peugeot 308 ή μια Alfa Romeo Giulietta;;;Η μήπως το Nissan Pulsar υπερέχει κατα πολύ των προαναφερθέντων ή ακόμα κι ενός αντίστοιχου Hyundai i30, Kia C'eed;;; Καταλαβαίνουμε οτί πιάνετε τον ''παλμό'' της αγοράς αλλά μήπως...λέω μήπως παίζετε κ λίγο τον ''βηματοδότη'';
Από που βγαίνει το συμπέρασμα ότι τα συγκεκριμένα μοντέλα είναι τα καλύτερα μικρομεσαία; Δεν υπάρχουν άλλα στην Ελληνική αγορά;
Σωστά τα λέει ο φίλος svilverson!! Από πού προκύπτει ότι μόνο αυτά τα αμάξια είναι τα καλύτερα? Άλλα δεν υπάρχουν? Αφήστε δε που το ίδιο άρθρο το είχατε και πριν 1 μήνα με τα ίδια αυτοκίνητα....Επιτέλους, προσθέστε και τα προαναφερθέντα του φίλου ή μην επαναλαμβάνεστε! Κουράζει τους αναγνώστες! Δεν προσφέρετε τίποτα διαφορετικό!
Όλο τα ίδια και τα ίδια... ειδικά αυτό το Astra...6 χρόνια τώρα...ακόμη και τώρα που η επόμενη γενιά έχει παρουσιαστεί...
Υπαρχoυν πολλα μικρομεσαια που δε μετεχουν στο συγκριτικο οπως το honda civic με τοn καινουριο κινητηρα διαμαντι 1600 diesel και κατα τη γνωμη μου ειναι κατα πολυ ανωτερο απο ολα αυτα που συμμετεχουν στο test.
Το τεράστιο σκάνδαλο με τους diesel της WV επηρεάζει το VW Golf 1,6 TDI;
Απάντηση: http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/VW-vs-H-P-A--Part-2_128378.asp
Εχει κι άλλα αξιόλογα αυτοκινητα αλλά τες..πα, το golf τι το βάλατε για να συμπληρωθεί η πεντάδα;
Θα διαλεγα Pulsar για χωρους και τιμη,Toyota για αξιοπιστια,Ford για το κρατημα,VW για να το πουλησω και Οpel για να ειμαι....δικαιος
Oι έρευνες για το Dieselgate συνεχίζονται στη Γηραιά Ήπειρο οπότε κανείς δεν μπορεί να πει οτι το σκάνδαλο περιορίζεται στις Η.Π.Α. Αν αποδειχθεί πως το λογισμικό έχει χρησιμοποιηθεί για να παραποιηθούν οι πραγματικές τιμές CO2 και στη Γερμανία, τότε μιλάμε για βόμβα μεγατόνων