Οι κανόνες του παιχνιδιού έχουν αλλάξει τα δεδομένα σήμερα, με το downsizing να παίζει καθοριστικό ρόλο.
«Ο κόσμος όλος 1.000 κυβικά»
28.651 Επισκέψεις στο άρθρο
Χίλια κυβικά; Ναι. Σε μικρομεσαίο; Ναι! Οι καιροί αλλάζουν και το λεγόμενο downsizing έχει μετατρέψει σε κανόνα αυτό που πριν από μερικά χρόνια ήταν κάτι αδιανόητο. Τα χίλια κυβικά λοιπόν είναι μια mainstream επιλογή και για τα αμαξώματα των μικρομεσαίων οικογενειακών. Και δεν είναι μόνο το τούρμπο που ευθύνεται για αυτό αλλά και ο βασικός σύμμαχός του τον οποίο συχνά ξεχνάμε: ο άμεσος ψεκασμός. Mε μπεκ τα οποία ρίχνουν τη βενζίνη στο θάλαμο καύσης με πιέσεις έως και 350 bar (σχεδόν αεριοποιημένη δηλαδή) οι κινητήρες αυτοί εκμεταλλεύονται την αξία ακόμα και της μικρότερης σταγόνας καυσίμου. Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν ότι στην πρώτη δεκάδα των βενζινοκίνητων οχημάτων οι 1.000άρηδες δίνουν δυναμικό παρών.
H περίπτωση των υβριδικών Στους πίνακες των εργοστασιακών μετρήσεων είναι λογικό στις πρώτες θέσεις να εμφανίζονται τα υβριδικά μοντέλα, όταν η ταξινόμηση γίνεται με βάση την κατανάλωση. Έτσι, μοντέλα όπως το Toyota Auris, το Toyota Prius ή το ξαδερφάκι τους το CT 200h με το σήμα της Lexus διαφημίζουν μέση κατανάλωση στα 3,6, 3,9 και 3,6 λίτρα αντίστοιχα. Υπάρχουν και plug-in μικρομεσαία όμως όπως το Audi A3 Sportback e-tron και το VW Golf GTE. Εδώ οι ονομαστικές τιμές πέφτουν στα 1,5 λίτρα/100 χλμ.. Οι τιμές των απλώς υβριδικών βέβαια είναι πολύ πιο κοντά σε εκείνες των συμβατικών μοντέλων.
αυτο που λεω παντα ειναι οτι οι καταναλωσεις που βγαζουν οι εταιρειες ειναι εντελως πλασματικες. απο προσωπικη μου εμπειρια το σεατ λεον με τα 150 αλογα δεν πεφτει η καταναλωση κατω απο 7 στα 100 ουτε σε ταξιδι, σε μικτο δε το συζηταω 8,2/100 στην καλυτερη. αυτο καποια στιγμη πρεπει να σταματησει διοτι ειναι σα να μας κοροιδευουν μεσα στα μουτρα μας!
Φοβερό το Auris για ακόμα μια φορά. Πολύ κρίμα που δεν έρχεται στην Ελλάδα η έκδοση Auris με τα 1.600 cc πετρέλαιο. Ενημερωτικά και μόνο το Astra ( Αυτοκίνητο της χρονιάς 2016 ) και στην έκδοση με πετρέλαιο στα 1.600 cc με 136 HP ( όχι 110 ) και 225 πέλμα ελαστικού ( όχι 215 ) ΔΕΝ καίει σε μικτό κύκλο πάνω από 4,6 L/100 km.
Τα ατμοσφαιρικά μοτέρ γιατί απουσιάζουν; Κάτοχος ενός Civic 9g 1.4 i-vtec με πραγματική συνδυαστική κατανάλωση 6,6 λτ/100χλμ...
αυτο που λεω παντα ειναι οτι οι καταναλωσεις που βγαζουν οι εταιρειες ειναι εντελως πλασματικες. απο προσωπικη μου εμπειρια το σεατ λεον με τα 150 αλογα δεν πεφτει η καταναλωση κατω απο 7 στα 100 ουτε σε ταξιδι, σε μικτο δε το συζηταω 8,2/100 στην καλυτερη. αυτο καποια στιγμη πρεπει να σταματησει διοτι ειναι σα να μας κοροιδευουν μεσα στα μουτρα μας!
Σωπάτε βρε.. Το C4 7o στη λίστα και το 308 που είναι 150 κιλά ελαφρύτερο και φοράει ίδιους κινητήρες εκτός λίστας ; Εδώ γελάμε...
Φοβερό το Auris για ακόμα μια φορά. Πολύ κρίμα που δεν έρχεται στην Ελλάδα η έκδοση Auris με τα 1.600 cc πετρέλαιο. Ενημερωτικά και μόνο το Astra ( Αυτοκίνητο της χρονιάς 2016 ) και στην έκδοση με πετρέλαιο στα 1.600 cc με 136 HP ( όχι 110 ) και 225 πέλμα ελαστικού ( όχι 215 ) ΔΕΝ καίει σε μικτό κύκλο πάνω από 4,6 L/100 km.