Οι κανόνες του παιχνιδιού έχουν αλλάξει τα δεδομένα σήμερα, με το downsizing να παίζει καθοριστικό ρόλο.

Οι κανόνες του παιχνιδιού έχουν αλλάξει τα δεδομένα σήμερα, με το downsizing να παίζει καθοριστικό ρόλο.

«Ο κόσμος όλος 1.000 κυβικά»

28.651 Επισκέψεις στο άρθρο

Χίλια κυβικά; Ναι. Σε μικρομεσαίο; Ναι! Οι καιροί αλλάζουν και το λεγόμενο downsizing έχει μετατρέψει σε κανόνα αυτό που πριν από μερικά χρόνια ήταν κάτι αδιανόητο. Τα χίλια κυβικά λοιπόν είναι μια mainstream επιλογή και για τα αμαξώματα των μικρομεσαίων οικογενειακών. Και δεν είναι μόνο το τούρμπο που ευθύνεται για αυτό αλλά και ο βασικός σύμμαχός του τον οποίο συχνά ξεχνάμε: ο άμεσος ψεκασμός. Mε μπεκ τα οποία ρίχνουν τη βενζίνη στο θάλαμο καύσης με πιέσεις έως και 350 bar (σχεδόν αεριοποιημένη δηλαδή) οι κινητήρες αυτοί εκμεταλλεύονται την αξία ακόμα και της μικρότερης σταγόνας καυσίμου. Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν ότι στην πρώτη δεκάδα των βενζινοκίνητων οχημάτων οι 1.000άρηδες δίνουν δυναμικό παρών. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


H περίπτωση των υβριδικών 
Στους πίνακες των εργοστασιακών μετρήσεων είναι λογικό στις πρώτες θέσεις να εμφανίζονται τα υβριδικά μοντέλα, όταν η ταξινόμηση γίνεται με βάση την κατανάλωση. Έτσι, μοντέλα όπως το Toyota Auris, το Toyota Prius ή το ξαδερφάκι τους το CT 200h με το σήμα της Lexus διαφημίζουν μέση κατανάλωση στα 3,6, 3,9 και 3,6 λίτρα αντίστοιχα. Υπάρχουν και plug-in μικρομεσαία όμως όπως το Audi A3 Sportback e-tron και το VW Golf GTE. Εδώ οι ονομαστικές τιμές πέφτουν στα 1,5 λίτρα/100 χλμ.. Οι τιμές των απλώς υβριδικών βέβαια είναι πολύ πιο κοντά σε εκείνες των συμβατικών μοντέλων. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

VW LEASEPRO
test center