Δείτε το Top 10 σε κατανάλωση για τα μικρομεσαία βενζίνης.
Βενζίνη: Εντυπωσιάζει το Opel Astra με επίδοση σαν υβριδικού
28.662 Επισκέψεις στο άρθρο
Η έκπληξη δεν είναι το γεγονός ότι στην πρώτη θέση βρίσκεται το υβριδικό της Toyota αλλά ότι ένα συμβατικό της Opel βρίσκεται ισόβαθμο μαζί του στην κορυφή. Τα 5,6 λίτρα/100 χλμ. είναι λοιπόν ο αριθμός που θα πρέπει να νικήσει κανείς και το τρικύλινδρο μοτέρ της Opel δείχνει ότι υπάρχει περιθώριο για τις «βενζίνες» να φέρουν σε δύσκολη θέση τα υβριδικά ή και κάποια πετρελαιοκίνητα οχήματα. Τρίτο στη σειρά είναι το TSI μοτέρ του ομίλου VW στα 1,2 λίτρα, το οποίο κάτω από το καπό του Skoda Rapid πετυχαίνει ένα πολύ χαμηλό επίπεδο κατανάλωσης. Το πόσο έχει βελτιωθεί η κλάση φαίνεται από το ότι πρέπει να φτάσουμε στην τέταρτη θέση για να ξεπεράσουμε τα 6,0 λίτρα/100 χλμ.. Εκεί βρίσκουμε το Ford Focus ένα από τα τέσσερα αυτοκίνητα του 1,0 λίτρου που μπαίνουν στην πρώτη δεκάδα των πιο οικονομικών μικρομεσαίων βενζίνης. Η πιο συμβατική εκδοχή του Auris, αυτή των 1,2 λίτρων με τούρμπο βρίσκεται στην επόμενη θέση ενώ ακολουθούν δύο προτάσεις με τον ίδιο 1.000άρη κινητήρα. Στα τεστ o μικρός TSI της VW έχει δείξει ότι δεν του λείπει δύναμη, ενώ εδώ δείχνει ότι είναι και αρκετά λιτοδίαιτος. Η 10άδα κλείνει με τρία σύνολα 1,2 λίτρων εκ των οποίων τα δύο γαλλικά έχουν την εντυπωσιακή απόδοση των 130 ίππων. Είναι από τα πιο ισχυρά της κλάσης τους αλλά μπαίνουν και στη λίστα με τα πιο οικονομικά και αυτό υπογραμμίζει το ολοκληρωμένο προφίλ τους.
αυτο που λεω παντα ειναι οτι οι καταναλωσεις που βγαζουν οι εταιρειες ειναι εντελως πλασματικες. απο προσωπικη μου εμπειρια το σεατ λεον με τα 150 αλογα δεν πεφτει η καταναλωση κατω απο 7 στα 100 ουτε σε ταξιδι, σε μικτο δε το συζηταω 8,2/100 στην καλυτερη. αυτο καποια στιγμη πρεπει να σταματησει διοτι ειναι σα να μας κοροιδευουν μεσα στα μουτρα μας!
Φοβερό το Auris για ακόμα μια φορά. Πολύ κρίμα που δεν έρχεται στην Ελλάδα η έκδοση Auris με τα 1.600 cc πετρέλαιο. Ενημερωτικά και μόνο το Astra ( Αυτοκίνητο της χρονιάς 2016 ) και στην έκδοση με πετρέλαιο στα 1.600 cc με 136 HP ( όχι 110 ) και 225 πέλμα ελαστικού ( όχι 215 ) ΔΕΝ καίει σε μικτό κύκλο πάνω από 4,6 L/100 km.
Τα ατμοσφαιρικά μοτέρ γιατί απουσιάζουν; Κάτοχος ενός Civic 9g 1.4 i-vtec με πραγματική συνδυαστική κατανάλωση 6,6 λτ/100χλμ...
αυτο που λεω παντα ειναι οτι οι καταναλωσεις που βγαζουν οι εταιρειες ειναι εντελως πλασματικες. απο προσωπικη μου εμπειρια το σεατ λεον με τα 150 αλογα δεν πεφτει η καταναλωση κατω απο 7 στα 100 ουτε σε ταξιδι, σε μικτο δε το συζηταω 8,2/100 στην καλυτερη. αυτο καποια στιγμη πρεπει να σταματησει διοτι ειναι σα να μας κοροιδευουν μεσα στα μουτρα μας!
Σωπάτε βρε.. Το C4 7o στη λίστα και το 308 που είναι 150 κιλά ελαφρύτερο και φοράει ίδιους κινητήρες εκτός λίστας ; Εδώ γελάμε...
Φοβερό το Auris για ακόμα μια φορά. Πολύ κρίμα που δεν έρχεται στην Ελλάδα η έκδοση Auris με τα 1.600 cc πετρέλαιο. Ενημερωτικά και μόνο το Astra ( Αυτοκίνητο της χρονιάς 2016 ) και στην έκδοση με πετρέλαιο στα 1.600 cc με 136 HP ( όχι 110 ) και 225 πέλμα ελαστικού ( όχι 215 ) ΔΕΝ καίει σε μικτό κύκλο πάνω από 4,6 L/100 km.